Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. BadMax

    Pomoc w wyborze karabinu. PILNE !

    U mnie w drużynie dwóch kolegów ma repliki m4 firmy Bolt Airsoft. Są bardzo zadowoleni z nich. Prosto z pudełka otrzymujesz porządną replikę. Bardzo fajnie wykonane body, mosfet, system brss - symulacja odrzutu, 60m celnego zasięgu: https://gunfire.com/pl/products/replika-karabinka-bolt-devgru-ext-b-r-s-s-czarna-1152215324.html
  3. mateusztryfon

    Gunfire.pl

    Kolejna paczka przyszła niekompletna, standardem już jest ze coś jest uszkodzone a no i opóźnienia chociaż 1/9 przyszła szybko
  4. Today
  5. NorvicK

    M4 WE - zapoznaj się z pierwszym postem

    Wyciągnij dyszę, sprawdź oring, przeczyść i przesmaruj silikonem wewnętrzną część zamka. Sprawdz czy sprężyna powrotna nie pękła, albo się nie rozciągnęła. Komora hop up raczej nie ma nic do rzeczy.
  6. wichur

    Hermenegilda komm - 18-19.05.2019

    Cześć, Po wstępnej rozmowie z Vladem, piszę tutaj. Nie mam doświadczenia z imprezami ASH, a chciałbym drużynie przekazać rzetelne informacje dot. zasad. Stąd kilka pytań. Marker wystrzału (w sytuacji gdy ktoś nie ma tracera) - Rozumiem, że ma być włączony tylko w momencie strzelania? - Latarka na replice w tej roli jest niedozwolona? W sensie może być, ale nie można jej używać. - Jeśli może to być zwykła biała dioda led, to czy ma jakieś wymagane parametry? Amunicja i magazynki - Wspomniane rodzaje magazynków pozwalają nosić 300 sztuk np w 10 real-capach, lub 3 mid-capach. Czy jest limit per mag? - Czy 300 sztuk luzem, może być użyte w dowolnym momencie? - Czy suma 300+300 jest na całą grę i zasady ładowania odnoszą się właśnie do tych 300 luzem? - Czy może na punktach ładowania można uzupełnić magazynki oraz te 300 luzem, do wspomnianego stanu? Repliki - Czy M14 z lunetą ze zblokowanym single i 550fps gra? Celowniki i inne - Czy lunety są dopuszczalne? - Czy wyłączony kolimator jest dopuszczalny, czy musi być zdjęty? - Czy współczesna latarka na replice, lub luzem jest dozwolona? Komunikacja - Czy w ramach osób w drużynach dopuszczalna jest komunikacja radiowa? Pozdrawiam Wichur
  7. PrajsPL

    M4 WE - zapoznaj się z pierwszym postem

    Cześć, mam problem ze swoją hk od we gbb. Mianowicie dysza nie cofa się razem z zamkiem a zostaje w tyle. Czasami mniej a czasami dalej. Kulki ledwo wylatują z lufy, a czasami wcale. Na prawej połówce komory widać brak farby czyli dysza zbyt mocno(?) przylega do niej. Wina dyszy czy komory? I jaka komora pasuje do hk?
  8. Rogaś

    Rozrzut fps m16

    Mnie każda jedna sprężyna wchodzi na podwójnym łożyskowaniu.
  9. Vlad

    Hermenegilda komm - 18-19.05.2019

    1 Kamizelki ok . 2 Jakie latarki będą dopuszczone do gry ? Obecne montowane na broni współczesne jakoś średnio pasują .
  10. Swiras91

    Specna B04 luźne body problem z zamkiem

    Ok czyli wniosek taki ze najlepiej oddać na serwis. W najbliższy weekend mam gierkę. Chyba nic się nie stanie jak do tego czasu nie usune luzu ?
  11. arturr69

    Specna B04 luźne body problem z zamkiem

    To, że nie blokuje ci się zamek podczas regulacji hopka to może najmniejszy problem w tym przypadku. Luz między górną a dolną częścią body może powodować, że komora z gumką oraz dysza nie przylegają do siebie w chwili strzału i tracisz przez to sporo uszczelnienia jeżeli wszystko lata. U mnie po dodaniu oringów z przodu komory hop-up górna część nachodzi na dolną z wyraźnym trudem i po zapięciu pin-a nie drga nawet na milimetr.
  12. HARRIER13

    (biedo) Tuning G3 JG112

    Czołem koledzy! Chciałbym zrobić tuning G3 mojego brata bo jej stockowe paramety to masakra :D (jak dobrze, że teraz tego nie czyta). Jest to JG112 prawie w stocku. Przy kupowaniu w GF poprosiliśmy o zamontowanie lepszej gumki HU oraz lufy precyzyjnej. I jak HU działa tyle o ile tak replika ma celność rozrzutnika do obornika. (Pewnie zamontowali kawałek rurki miedzianej) Na li-po 7,4 rof wynosi na oko 3 kulki na sekundę przy dobrym wietrze. Napinanie sprężyny w gb trwa rok i trzy miesiące a spust jest nie czuły. Obecnie brat zakupił kilka części: MOSFET XET304Μ [XCORTECH] http://www.taiwangun.com/okablowanie-laczniki-styku-2/mosfet-xet304-xcortech?from=listing&campaign-id=19 KOSTKA STYKOWA Z NISKOOPOROWYM OKABLOWANIEM NA PRZÓD DO GEARBOXA V.2 [ELEMENT] http://www.taiwangun.com/okablowanie-laczniki-styku-2/kostka-stykowa-z-niskooporowym-okablowaniem-na-przod-do-gearboxa-v-2-element?from=listing&campaign-id=19 No i skończyło się na tym, że je ma. Nie zna się i nie umie ich zamontować. Ja mogę spróbować ale potrzebuję jakiegoś instruktażu/instrukcji bo jedyne co rozpierałem to kałachy. Ale wracając. Zastanawiam się jeszcze nad wymianą lufy na coś lepszego od obecnego kawałka rury miedzianej (na na bank precka to nie jest) oraz delikatnym upgrade gearboxa. Co sądzicie o tym zestawie bore-up od tornado? https://gunfire.com/pl/products/zestaw-bore-up-do-replik-typu-m4-g3-1152217633.html Myślę nad wymianą silnika (bo JG to padaczka) oraz wymianą tłoka tylko nie wiem jakie tłoki są w tych gearboxach (jest to GB v2). Co radzicie?
  13. daffi

    Hermenegilda komm - 18-19.05.2019

    jestem ZA Proponuje tylko wprowadzić dla rannych pomarańczowe kamizelki... koszt żaden a nie usłyszymy znowu - bo ja myślałem, że twój beret to czerwona szmata (niepotrzebne zgrzyty).
  14. Vlad

    Hermenegilda komm - 18-19.05.2019

    Powtórzę tutaj za Cortesem by było widoczne. Zgłoszenie indywidualnie PW Cortes !!! Strony nie będą znały swojej liczebności !!!
  15. Swiras91

    Specna B04 luźne body problem z zamkiem

    I myślisz ze to powinno pomoc ?? Szczerze mówiąc to w niczym nie przeszkadza no ale ja wychodzę z założenia ze jeżeli coś jest to ma to działać.
  16. Huba_lbn

    Specna B04 luźne body problem z zamkiem

    Googluj "G&P magic pin" np: http://asgrevolution.com.pl/sklep/czesci-zewnetrzne/896-przedni-pin-do-body-m4-m16-gp-magic-pin-z-blokada.html
  17. Karol3101

    M4/M16 [KWA/ASG]

    W końcu znalazłem czas, żeby wrócić do grzebania w kwa. Przy ponownym składaniu zauważyłem, że dysza przytknięta do komory z lufą poza repliką się nie uszczelnia (układ tłok-dysza ma strzykawke 100%) stąd chyba znalazłem źródło problemów. Sprawdzałem na czarnej systemie i gumce ultimate, która kiedyś była bardzo szczelna. Pytanie numer 1: jakaś nowa gumka czy nowa dysza ? Pytanie numer 2: wie ktoś gdzie dostane śrubke od zwalniacza magazynka ? Ewentualnie jakiś dobry serwis AEG w okolicach krakowa, bo powoli tracę cierpliwość ?
  18. Cześć. Przedewszystkim witam wszystkich na początku swojej przygody zarówno w zabawie jak i na tym forum ;) chcac rozpocząć przygodę z ASG zakupiłem swoje pierwszy sprzęt. Wybór padł na specna arms b04. Sprzęt kupiłem używany aczkolwiek funkcjonalny. Natomiast w czym problem?? Martwią mnie dwie rzeczy które chciałbym wyeliminować. Mocno odczuwalne luźne body między górna a dolna częścią repliki i przez to nie działający (nie blokujący się zamek w pozycji tylnej z dostępem do regulacji hop-up) gdy mocno gościnne body do siebie to zamek działa blokuje się a następnie zwalnia za pomocna przycisku bolt catch. Pytanie jak mogę spasować to body aby nie miało luzy ?? z góry dzieki wszystkim za pomoc
  19. EszOzwierz

    Cm703?

    Jaki więc standard gumek tutaj pasuje? Te od VSR bo AEG raczej wątpię. Tak samo jak z lufami no i przede wszystkim sprężyną? rzeczywiście pasują od AWS? Czy dzielą się np na 7 i 9 mm no i są jakieś sprężyny do polecenia konkretne?
  20. EszOzwierz

    cm700

    Od stocka wydaje się całkiem niezła :) Minus o którym prawdopodobnie wszędzie usłyszysz to komora HU - dwa regulowane z osobna ramionka. Regulacja w stock możliwa tylko po wyciągnięciu magazynka i odciągnięciu "zamka" czyli zespołu cylindra. Dostosowanie HU dwdzięczyć się to jednak może przyjemnością :) Stąd pierwsze co się podpowiada to zrobienie TDC (ustawianie z zewnątrz śrubką np od góry lufy zewnętrznej) Co bym jescze polecał to zmiana zwykłych plastikowych pierścieni ślizgowych na których porusza się cylinder w "komorze zamkowej" na np Teflonowe. Stockowej są dość twarde i u mnie cylinder przez to dość opornie zaczął chodzić, po wymianie na Teflon to nawet na mocnej sprężynie przyjemność :) Bart_a robi części do CM.700. U mnie: Tłok do CM.700 od Airsoftpro, głowica cylindra też od ASP, prowadnica Action Army (bo tanio była :p) o śr. 7mm, z "adapterem" na sprężynę o śr. wewn. 9 mm, (sprężyna z Olx jednak od ASP i o długości mam wrażenie idealnej do tej repliki (sprężyny trochę dłuższe niż do vsr) Gumka HU ML Macaron 60, Dystanser ML Omega. Lufa 6.03 605mm, schowana w tłumik. jakaś tania od BigDragon ale pasują AEGowe. Słyszałem że np lepiej niektórym pasuje tłok od cm702 I jest krótszy naciąg przy nim, nie wiem jak z mocą wtedy. Mi odpowiada ten do cm700 i vsr (ze spustem 90 stopni). Niektórzy mają ładną szczelność na komorze, u mnie lekka nieszczelność (nawet po założeniu większej o 0.05 mm od ASP głowicy cylindra). Mimo to ładnie strzela. Stock nie jest zły, ale jako podstawka pod tuning to jak dla mnie - też ze względu na replikę M40A3 - bombastik :) Body polimerowe, przyjemne, nie wydaje się tanie jak np m40a3 od sportline, to w ogóle porównania nie ma. Baka policzkowa metalowa, w zimne dni chłodzi "nagi" policzek :) Nic nie klekocze, wszystko na swoim miejscu. Przyznam że gdybym się wstrzymał z zakupem to kupiłbym 700A ze względu na wygląd M40A5 kompatybilności być może te same, jedynie trochę mam ból duszy o szyną przednią i atrapę magazynka, na które przyznam czekam aż ktoś odsprzeda czy za 100 lat będą w TG, ale to czysto kosmetycznie. Generalnie sprawuje się :)
  21. Domin007

    Sonda - nowa gra

    OK. Robert założył temat o grze na podstawie wniosków z tego tematu, więc zamykam. Dalsza dyskusja w temacie "Hermenegilde komm!".
  22. Po dyskusji w temacie "Sonda - nowa gra", zdecydowaliśmy o organizacji gry pod nazwą "Hermenegilde komm". Organizatorami są Cortes i Dominik. Wspiera nas stary milsimowiec Vlad. Miejsce gry: Okolice miejscowości Podule, na południe od Zduńskiej Woli. Miejsce może się zmienić, jeśli po wizji lokalnej nie spełni wymagań organizacji gry. Termin: 18-19 maja 2019 (sobota niedziela). Zbiórka 18go o godz. 18tej. Zakończenie gry 19go ok.14-15tej. Strony gry: Niemcy – Oddział specjalny złożony z żołnierzy różnych formacji. Mile widziani marynarze. Alianci – Oddział specjalny różnych armii alianckich, różnych formacji. Policja francuska. Stylizacja cywilna- francuskie siły porządkowe na bazie Resistance. Koszt uczestnictwa (zwrot kosztów organizacji gry): ok. 20 – 30 zł/os. Z tego ok. 15-20 zł koszt posiłku po grze (jeśli uda nam się załatwić), 5-10 zł – zwrot kosztów scenografii. Organizacja gry: Zgłoszenia tylko w wiadomościach prywatnych do mnie. Nie robić zgłoszeń w tym wątku! Listy uczestników i ilość graczy będą utajnione i dostarczone w odpowiednim czasie dowódcom oddziałów. W zgłoszeniu proszę podać: imię, nazwisko, stronę, formację i ew. propozycję objęcia funckji. W odpowiedzi podam numer konta do wpłaty zwrotu kosztów. Kwota ta zostanie dokładnie określona trochę później, po wizji lokalnej. Miejsce spotkania, parkingi: Zostaną podane później, po wizji lokalnej terenu. Miejsca spotkania będą prawdopodobnie oddzielne dla obu stron. Po zakończeniu gry wszyscy przejadą z parkingów na miejsce, gdzie będzie posiłek i zakończenie gry. Założenia gry: Gra zaczyna się od momentu wejścia oddziałów na teren gry, określony na mapie, ew. oznaczony w terenie. Od tego momentu gra toczy się non-stop. Po rozpoczęciu gry uczestnicy nie mogą opuszczać terenu gry i wracać na niego. Nie mogą wracać na parking w celu uzupełnienia wyposażenia, wymiany repliki itp. W związku z powyższym każdy gracz musi zabrać ze sobą wyposażenie, wodę i jedzenie, potrzebne do przeżycia w terenie ok. 16-20 godzin. Poza tym musi zabrać całe wyposażenie związane ze scenariuszem gry: repliki, kulki, baterie, gaz i inne wyposażenie związane ze swoją funkcją (medyka, sapera, łącznościowca, specjalisty technicznego). Powinien zabrać zapasowe elementy ubrania -skarpety, sweter, zabezpieczenie przed deszczem (w zależności od warunków atmosferycznych i własnego uznania). Należy być przygotowanym, że przez większą część gry to wszystko trzeba będzie nosić na grzbiecie. W trakcie gry nie będzie przerw niezwiązanych ze scenariuszem i przebiegiem akcji. Nie będzie przerw na przegrupowanie przed następną fazą gry (faz nie będzie). Przerwy na odpoczynek i posiłki będą na rozkaz dowódców wydany indywidualnie lub pododdziałom. Limity FPS i amunicji: - limity FPS: 450 - pistolety maszynowe/karabiny szturmowe; 550 - karabiny wsparcia i czterotakty. - repliki niehistoryczne grają na następujących warunkach: Replika musi być osłonięta w taki sposób by nie można było rozpoznać współczesnego wyglądu np. siatka maskująca , szmaty, sznurki. Replika taka strzela tylko ogniem pojedynczym i gra jako karabin samopowtarzalny.. M14 i wszelkiej maści kałasznikowy są traktowane jako repliki niehistoryczne. - Każdy uczestnik może posiadać przy sobie 300 szt. amunicji w magazynkach typu Realcap. Lowcap, lub Midcap, oraz 300 szt. amunicji luzem. Nie dopuszczamy magazynków Hicap (chyba, że nie ma na do danej repliki rynku magazynków typu Lowcap, wtedy replika taka może operować z 1 magazynkiem typu Hicap załadowanym maksymalnie 300 BB). Podkręcenie magazynka Hicap może się odbyć tylko po wyjęciu z repliki. - Strzelec KM może mieć w bębnie max. 300 kulek + 900 w skrzynce amunicyjnej (paczkowane po 300 w woreczkach strunowych) donoszonej przez amunicyjnego. Po wyczerpaniu zapasu doładowanie możliwe tylko w punkcie powrotu do gry lub w składzie amunicji. - Doładowanie jest możliwe tylko w punkcie powrotu do gry lub obozie/biwaku, w czasie przerwy w walce. Pirotechnika: Informacja później. Zasady powrotu do gry: W każdym oddziale znajduje się sanitariusz (wyznacza dowódca - mile widziani ochotnicy). Po trafieniu gracz krzyczy DOSTAŁEM! oznacza się czerwoną szmatką i czeka na sanitariusza. Ranny może się odczołgać za najbliższą zasłonę, nie mówi, może jedynie wzywać pomocy. Sanitariusz ma 5 minut na udzielenie rannemu pomocy. Po dotarciu do rannego sanitariusza, ranny rzuca kostką - wynik oznacza: 1 – 3 – rana lekka, medyk opatruje rannego zakładając bandaż w miejscu trafienia; 4 – 5 – rana ciężka, medyk musi podać rannemu morfinę (strzał z pustej strzykawki), zdezynfekować ranę zasypką sulfonamidową i założyć bandaż w miejscu trafienia); 6 – zabity w akcji – gracz udaje się do punktu powrotu do gry. Drugie trafienie osoby już opatrzonej przez sanitariusza oznacza zgon i powrót na respa. Zasady respa zostaną podane później. Saperzy: W każdym oddziale znajduje się saper ( 1 lub 2) (wyznaczony przez dowódcę - mile widziani ochotnicy). Saperzy są jedynymi graczami uprawnionymi do wykonywania przejść w polach minowych i zasiekach, niszczenia obiektów w terenie i minowania terenu. a) Rozminowanie pola minowego: należy wyznaczyć bezpieczną ścieżkę poprzez sprawdzenie za pomocą narzędzi saperskich, oznaczyć lub rozbroić i usunąć zakopane miny i oznaczyć ścieżkę taśmą rozpiętą na palikach. Przejście jest dozwolone tylko po wyznaczonej ścieżce. b) Założenie pola minowego. Teren pola minowego należy oznaczyć poprzez rozpięcie na palikach kolorowej taśmy i zakopanie na terenie min, w maksymalnej odległości 3m od siebie. Nie można oznaczać pola minowego większego, niż to wynika z ilości zakopanych min. Do zaminowania można używać min pochodzących z rozminowania innego pola minowego. W tym przypadku zakopane miny należy uzbroić. c) Zasieki: wykonane ze sznurka. Nie można przez nie przeskakiwać, rzucać się na nie, odchylać kijem, etc. Należy przeciąć sznur i wyznaczyć ścieżkę, po której gracze mogą przejść dalej. d) Zniszczenie obiektu następuje po detonacji podłożonego przez saperów ładunku wybuchowego. Ładunek należy podłożyć, zapalić lont, a nie rzucić z zapalonym lontem. Następnie obiekt należy oznaczyć za pomocą kolorowej taśmy. Łączność: Radiowa, za pośrednictwem PMR/GMRS. W każdym oddziale znajdują się co najmniej dwaj radiooperatorzy (wyznacza dowódca - mile widziani ochotnicy), który powinien być wyposażony w radio - wystylizowaną plecakówkę (gracze ogarniają temat we własnym zakresie). Obie strony będą miały osobno wyznaczone kanały do łączności. Przekraczanie przeszkód wodnych: Tylko po istniejących, lub wybudowanych przez siebie mostach, lub po dnie, na wyznaczonych w terenie brodach. Branie i przesłuchiwanie jeńców, zostanie opisane w następnych postach. Markery wystrzału: Obowiązkowe użycie tracerów lub markerów wystrzału w postaci światła zamocowanego na replice. Replika broni długiej bez markera nie będzie dopuszczona do użycia w fazie nocnej. Nie są wymagane markery dla broni krótkiej. Nie dopuszcza się substytutu w postaci światła chemicznego. Ponieważ gra zacznie się od fazy nocnej, proponuję zamontować marker w domu i przetestować go. Stylizacja: Jak zwykle: jak najlepsza, w miarę swoich możliwości. To samo dotyczy stylizacji sprzętu obozowego. Mile widziane gadżety z epoki, np. latarki, kompasy. Niedopuszczalne jest używanie markeru wystrzału jako latarki. Niedopuszczalne jest używanie GPS i map w telefonach. Niedopuszczalna jest komunikacja między graczami za pomocą telefonów, oprócz sytuacji awaryjnych. Stylizacja zachowania: Gra nie jest LARPem, ale dla uzyskania odpowiedniej atmosfery, wymagane jest zachowanie w stylu wojskowym, odpowiednie zwracanie się do kolegów a w szczególności do dowódców. Moderacja: Organizatorzy gry będą w niej udział jak zwykli gracze. W uzasadnionych przypadkach mogą ingerować w przebieg gry, i w scenariusz, w spory między uczestnikami, nakładać kary za zachowanie niezgodne z zasadami gry (np. doładowanie w czasie walki, nie wyjęcie Hicapa do podkręcenia, terminatorka - kara to np. dodatkowy resp.). Mamy nadzieję, że żadne działania moderatorów nie będą potrzebne. Scenariusz: Scenariusz został zainspirowany dwoma odcinkami serialu „Czterej Pancerni i Pies” o tytułach „Wojenny siew” i „Fort Olgierd”. Akcja dzieje się mniej więcej w tym samym czasie, ale z Pomorza zostaje przeniesiona do północnej Francji, nad brzeg Kanału Angielskiego. Jest w pewnym sensie kontynuacją akcji gier „Operacja Kusza” i „Big Ben” . Ponieważ scenariusz zakłada, że obie strony czerpią swoje informacje ze źródeł wywiadowczych, zrozumiałe jest, że gracze z jednej strony nie mogą wiedzieć wszystkich szczegółów o drugiej stronie. Szczegóły scenariusza zostaną przekazane graczom poszczególnych stron po zamknięciu listy uczestników i będą objęte klauzulą tajności. Pewne elementy scenariusza znane będą tylko dowódcom oddziałów i będą tajne do chwili rozpoczęcia gry. O tym kiedy i komu zostaną udostępnione, zdecydują dowódcy. Cortes
  23. Cortes

    Kalendarz zapowiedzi i gier ASH

    Można jeszcze pomyśleć o zapomnianej kampanii abisyńskiej. Tylko czy Niemcy będą chcieli przestylizować się na Włochów, a Amerykanie na wojaków cesarza Hajle Sellasje?
  24. Domin007

    Kalendarz zapowiedzi i gier ASH

    Jak napisał Cortes. Cykl "Szczury Pustyni przeciw Afrika Korps" został już zamknięty. Może kiedyś wrócimy na piaski pustyni, ale póki co skupiamy się na cyklu "Wielkie Bitwy Frontu Zachodniego". W tym roku w ramach tego cyklu rozegramy "Market-Garden".
  25. promek

    Rozrzut fps m16

    Rogas a ta sprężyna m155 wchodzi ci na podwojnyn lozyskowaniu?
  26. Yahalom

    Mundur z Chin

    UF Pro to jeszcze nic :D Komplet Arcteryx'a albo Crye morduje :D A jakiego munduru szukasz tak w ogóle?
  27. Yesterday
  28. XrayPl

    Kalendarz zapowiedzi i gier ASH

    Prawdopodobnie do listy dojdzie jeszcze "Linia Arpada", ale planowałem ją właśnie na wrzesień/październik, ale z tego co widzę, trzeba będzie to przesunąć na listopad/grudzień.
  1. Load more activity
×