Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ruffin-89

Użytkownik
  • Content Count

    490
  • Joined

  • Last visited

  1. Masz tu datasheet tego tranzystora: https://www.infineon.com/dgdl/irf7811a.pdf?fileId=5546d462533600a40153560883081cf0
  2. Jaką tam masz sprężynę? Wszystkie zębatki masz dobrze wypodkładkowane i chodzą luźno? Silnik masz odpowiednio wyregulowany? Topnik nie jest problem, bo przy lutowaniu odparowuje, kable nie powinny stanowić problemu, skoro są tylko ciepłe a nie gorące aczkolwiek faktycznie sylikonowe 1,5mm2 będą lepsze.
  3. Tak na prawdę, to nie ma to większego znaczenia ważne żeby długość przewodów Ci pasowała.
  4. Poszukaj w sklepach dla plastyków, ewentualnie w internecie np. http://bombing.pl/c_28_DYSZE_KONCOWKI_CAPY/
  5. Dokładniej rzecz ujmując, parametry złącza są takie same jak tranzystora mosfet, w którym występują.
  6. To o czym piszesz to nie do końca jest dioda, bardziej jest to pasożytnicze z złącze i struktura powstająca przy produkcji tranzystorów polowych. Na schematach jest ona zaznaczana aby pamiętać o niej, przy normalnym zastosowaniu w niczym nie przeszkadza przez jej zaporową polaryzację, sytuacja się zmienia przy sterowaniu sygnałami zmiennymi wtedy należy o niej pamiętać. I teraz prędzej wyindukawny prąd przebije się przez tą diodę (najczęstsze uszkodzenie tranzystora FET czyli zwarcie Drenu ze Źródłem) niż uszkodzi dobrze dobraną diodę "zwierającą" silnik.
  7. Według autora: Aczkolwiek, ja uważam że dioda powinna wygaszać napięcie wyindukowane na silniku, zwierając minus z plusem. Czyli anoda diody do minusa silnika, natomiast katoda to plusa
  8. Podpinaj śmiało, po prostu przy selektorze ustawionym na safe, obwód elektryczny nie będzie dodatkowo rozłączany i tyle. Wózek jeździe w szynie nad tymi blaszkami, mniej więcej tam gdzie kolega ma palce. [zdjęcie drugie]
  9. Ze zdjęcia, które się pojawia wnioskuję że chodzi Ci o gumki wszyte w ładownice. Służą one do zabezpieczenia magazynka przed zgubieniem, dostaniesz je razem z ładownicą, ew. w pasmanterii i będziesz musiał sobie sam je doszyć do ładownicy.
  10. Jako ochrona zębów sprawdzi się ale, mimo uformowania na gorąca często wypada przy próbie mówienia a sama mowa może być nie zrozumiała i to bardzo. Średnio się w tym oddycha, i strasznie się człowiek ślini. Jak chcesz już kupować, to przejdź się do jakiegoś sklepu sportowego, będzie dużo taniej za taką szczękę.
  11. Jeden przewód od baterii prowadzisz do bezpośrednio do silnika, drugi przewód do kostki stykowej i dopiero potem wracasz do silnika.
  12. Poszukaj na http://www.tme.eu/pl/
  13. Tutaj znajdziesz bardzo pomocne zdjęcia dla Ciebie, co do butów to na ostatnim zdjęciu są bardzo dobrze widoczne.
  14. TUTAJ masz pana z przykładową konfiguracją sprzętu, co do butów to pustynne altamy, coś takiego: Jest tego cała masa na allegro, bylebyś kupił kontrakty.
  15. Nie nóż tylko bagnet, jest różnica. I coś nie dokładnie szukałeś. 2. RBA występowało w kilkunastu wersjach (patrz LINK). Dostanie kontraktu graniczy z cudem, aczkolwiek mnie po długich polowaniach się udało, więc szukaj. Możesz też poszukać kopi od guardera, też daje radę. 3. Dwie ładownice na magazynki do M249, buttpack, dwie manierki, kompasówka, na szelkach pokrowiec na marker stroboskopowy lub druga kompasówka z opatrunkiem osobistym, jak chcesz możesz też sobie zaczepić Fultona. Tutaj masz przykładowo moje rozmieszczenie, ładownic na pasie.
×
×
  • Create New...