Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Desolo Animus

Użytkownik
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  1. Jakość samego chwytu jest (wg. mnie) niezadowalająca, o latarce już nie wspominając, która nic (po za tym, że świeci) nie ma wspólnego z oryginalnym Surefire'm. Kupować nikomu nie bronię ale ja osobiście nie lubię ani chińszczyzny ani kupować dwa razy.
  2. Jeśli średnica 'tubusa' G2-ki oparta jest na standardzie 1" (z tego co pamiętam) to ten montaż będzie jak znalazł: http://www.military.pl/tdi-arms_147m/monta...ej-1_4695t.html Mowa o latarce M900 z Vertical Foregrip'em. Jest to komplet, a jeżeli chciałbyś dostać sam moduł osobno, bez latarki to zapomnij gdyż nie są sprzedawane. Cena w USA to min 600 $. Ja jestem właśnie po zamówieniu czegoś takiego. Sprowadzam ze stanów (taniej), ale możesz napisać bo BJ System czy: a) mają b) są w stanie sprowadzić c) jak tak to za ile
  3. Żarówkę sprzedaje po primo BJ System - oficjalny polski dystrybutor wszystkich produktów Surefire (tam btw. możesz sobie pooglądać co i jak SF w swej niemałej ofercie ma... chodź i tak wszystkiego nie mają). Poza tym możesz ją dostać np TU. Musisz pamiętać, że moc 120 lumenów (mówię tu o tzw. "prawdziwych" lumenach) to bardzo duża moc świecenia. Tak duża moc wiąże się z dużą prądożernością (komplet 2 nowych baterii CR123 starczy na ok 20 min świecenia) i potrzebą zastosowania wysokiego napięcia (tu: 2x 3V czyli w sumie 6V ). Do tego potrzeby jest silny żarnik który to napięcie wytrzyma
  4. O samej "puszce" za wiele powiedzieć nie mogę gdyż jej nie miałem w ręku. Pewny mogę być tylko tego, że te 130 lumenów na których popracujesz może z 20 min jest tego absolutnie nie warte. Jak się bedzie to miało w stosukno do Surefire G2? SF gniecie jakością wykonania, wytrzymałością itd. itp wszystkie inne latarki. Co Ci po mocy jak byle upadek G&P i może nie działać? Z resztą, nawet jeśli mało Ci 65 to zawsze możesz dokupić żarówkę P61 do SF i 120 lumenów do oślepiania jak znalazł..
  5. Po co? Ponieważ Guarder'owkie body oferuje największy realizm w stosunku do oryginału produkowanego przez Clot'a w czasach IIWW,gdzie stal szkieletu podlegała obróbce fosforyzacji co owocowało właśnie takim "szarawym" kolorem. KJW wraz ze swoim czarną farbą ma niewiele z nim wspólnego. W drugiej kolejności zależy mi na tłoczonych oznaczeniach, logu i porządnym materiale z jakiego wykonany jest szkielet. W przypadku Marui wiem iż należy przerobić/dopiłować pewne rzeczy natomiast miałem/mam nadzieję iż ktoś jednak posiada replikę KJW i próbował tego upgrade'u aby powiedzieć czy na pewno be
  6. Czy wiadomo komuś czy Guarder'owski szkielet ( http://asgshop.pl/produkt.php?id=1801 ) przeznaczony do Clot'a 1911 będzie pasował równie dobrze do Colt'a 1911 KJW? Konstrukcje obu wyglądają na podobne i są bardzo podobne (tak przynajmniej twierdził ASGshop). Pytanie tylko czy aby na pewno owy szkielet będzie pasowała ( a tego już niestety nie wiedzieli ) bo szkoda było by wydać 5 stów na KJW + 400 na body, żeby okazało się, że najzwyczajniej w świecie nie pasuje. Czy ktoś już próbował tego upgrade'u?
  7. Dziwne to wiem. Chciałem jednak mieć pewność czy to normalne zjawisko. W takim razie jakiś pilniczek czy delikatne wiertełko 6 mm i powinno dać radę.
  8. Właśnie a'propos tych łożysk. Ostatnio próbowałem wymienić standardowe plastiki na stalowe SYSTEMA. Sytuacja ta zaszła pod wpływem problemu który nastąpił zaraz po upgrad'zie. Kupiłem ICS'a nówkę nie śmiganą M4A1 R.I.S. Pobawiłem się jedną strzelankę i stwierdziłem że warto by te stockowe (300? 305 FPS'ów?) podciągnąć więc do wymiany poszła: - lufa na lufę precyzyjną Guarder 6.03 363mm - dusza na dyszę uszczelnioną Guarder - gumka Hop-Up na silikonową gumkę Hop-Up SYSTEMA - sprężyna na sprężynę... i tu jest dziwna kwestia ponieważ sprężyna stockowa została zastąpiona w prawdzie mocniejszą
  9. Takie uwagi prosze na PW bo to nie jest przedmiotem dyskusji ale żeby inni się już nie pytali to odp. dla świetego spokoju. Swój rozum chłopie mam. Zależy mi na mocnej snajperce z auto bo zauważyłem, że głównie taki rodzaj 'akcji' mnie kręci, a ogień pojedyńczy w ASG ma taki sobie sens i (z włąsnych obserwacji) wynika, że od razu ktoś wie i się przyznaje, że dostał jak dostanie serią jak bym miał strzelać doń semi. W CQB praktycznie się nie bawię, a w razie czego to i tak na bliski dystans będę zatyrzymam obecną ekmę. Tą kwestię zamykam.
  10. Boję się, że i to by było za mało. Te 650 to minimum jakie chce mieć, (630 absoltunie min), a tu już pogrubionymi literami ostrzegają by lepiej strzealć tylko SEMI podczas gdy ja chciałbym w miarę swobodnie koszytać z AUTO przy tych 650. GB niby do ICS'a by pasował ale jak mówiłem body przy takim UPG pójdzie w cholere (jak przy sprężynie M210 pękało), bo kiepsko znosi drgania przenoszone przez GB, no chyba, ze ten GB jest jakiś naprawdę magiczny i tych drgań, a w przypadku 650 można powiedzieć nawet o szarpnięciach, nie przenosi... no chyba, że miałeś na myśli zupełnie nowego AEG'a od właśnie
  11. 'mechaboxa'? Wybacz o gun'ie o mocy 650 FPS'ów zacząłem myśleć na poważnie dopiero niedawno więc takie nazwy niedużo mi mówią, ale za skromne wyjaśnienie byłbym bardzo wdzięczny.
  12. Pewnie Krylonem albo tym europejskim, norweskim odpowiednikiem.
  13. Dzięki za informację. Akurat mocno się rozglądam za bazą pod coś w stylu SR 25 tyle, że z możliwością strzelania serią i co by wyciągnąć z tego ok 650 FPS'ów. Długo myślałem nad jakimś custom'em ale drogie i w żadnym slkepie u nas nie widziałem takiego co by miał więcej niż 550 FPS'ów. Może ten model akurat nie ale prawdpodobnie teraz będę w G&P szukał bo CA wygląda przy nim słabiutko. Ciekaw jestem tylko czy w G&P ma dużo mocniejsze body bo np. do swojej emki ICS'a nie wpakuję mocniejszego UPG bo pęknie body, CA niewile się ponoć tutaj różni i ten sam szajsmetal.
  14. Na cudzej baterii (próbowałem na zwykłej 600-tce 8.4V) raz się zacinał, a raz nie, no ale jej nie spalił. Obejżę jeszcze raz izolację kabli i zrobię jakieś fotki. EDIT: Doszukałem się jak na razie uszkodzenia osłonki kabla i tym samym możliwego zwarcia w miejscu tuż obok HU, z lewejs trony którą idzie kabel. Blaszka którą prowadzony jest kabel uszkodziła osłonkę i możliwe, że robiła zwarcia. Trochę metalu wystawało także z gumek osłaniających ołączenia bezpieczika, gdzie znajduje się główny kabel z wtykiem. Tam też zaizolowałem to taśmą izolacyjną. Wystrzelałem ok 400 kulek, długimi seriami n
×
×
  • Create New...