Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mroczek55

Użytkownik
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam Posiadam akumulator LiPo 11,1V 1300mAh i ładuję go za pomocą zwyczajnej ładowarki,do której trzeba obliczyć sobie czas ładowania.Jakiś czas temu podłączyłem zestaw do gniazdka i ładował się o 3h za długo.Po zmierzeniu napięcia wykazało coś ok 14.5V lub ok 15.Zauważyłem ze akumulator trochę napęczniał i teraz pytanie czy nadaje się taki do użytku? aktualnie mam 11.2V na nim.
  2. Dzięki za przydatne wskazówki :icon_wink:.Co do samej mocy giwerki nie zamierzałem strzelać tym do kogoś tylko gdzieś na strzelnicy żeby postrzelać do tarczy albo gdzieś koło domu,od potyczek mam standardową m120 czy 125 jakoś tak.Na krótki dystans mam gaziaka P99 także luzik :icon_smile: Jeśli pęknie to podzielę się tym na forum ale myślę,że przy moim powolnym strzelaniu semi trochę potrzyma :icon_wink:.GB jest ponoć od CYMY co wielu sobie chwali jak na tak tanią pukawkę więc zdaję się na opinie,że wytrzyma :icon_smile: Jednak są wyjątki Do malucha upchnęli v8 :icon_biggrin:,tak
  3. A po to aby zrobić z tego taką para snajperkę :icon_wink: Na celności również mi zależy bo jak ma mieć moc to fajnie będzie to szło w parze z precyzją.Lufa i komora hop-up(plastikowa) są standardowe od nowości i widzę,że ściąga trochę kulki,na tyle że trafienie w słupek 6cm grubości z ok 35-40m wymaga oddania co najmniej 2/3 strzałów z poprawką.
  4. Czołem wszytkim. :icon_biggrin: Jakiś kawałek czasu temu miałem problem z uciągnięciem springa guardera sp150 ale w końcu się udało,z tym że wymagana była wymiana batki z 9,6 na 11,1.Aktualnie radzi sobie z nią bez problemu ale chciałbym odciążyć trochę baterię albo silnik więc kieruję do was pytanie co by korzystnie wpłynęło na mniejsze zużycie?(zębatki/silnik). Zastanawiam się też nad wymianą lufy ze stokowej na precke,czy jest sens i czy da widoczny przyrost mocy.Dodam że spartacz jest na bore-up'ie,siedzi w nim aluminiowy tłok z łożyskowaną głowicą,prowadnica springa również łożyskowa
  5. Witam. Chciałbym zasięgnąć waszej rady.Postanowiłem dzisiaj włożyć sp150(skróconą o jakiś centymetr,może nawet z kawałkiem) guardera do srt-20,w którym mam nadal stokową m125.Po złożeniu oddaję strzał ale aeg dociągnął sprężynę prawie do końca i zdaje się,że mocy już mu nie starczyło na oddanie strzału.Pierwsze co mi przychodzi na myśl to wymiana zębatek o innym przełożeniu albo zakup mocniejszego silnika.Problem w tym,że nie wiem jakie przełożenie ma mój spartacz stokowo i co bym musiał zakupić.Szkoda,żeby taka sprężynka leżała w pudle.Uprzedzam,że spartacz jest po tuningu.Czekam na wasze pr
  6. Dzięki za poradę.Dzisiaj wszystko działa sprawnie i to było by na tyle :) Dzięki wszystkim za pomoc.Giwerka już działa więc temat idzie do zamknięcia.
  7. Chwilę temu zmniejszyłem siłę docisku silnika i nagle zaskoczył.Oddał kilka strzałów ale jak włożyłem imbusa w chwyt i rozpocząłem strzały na auto to zaczął się obracać i jakimś cudem sam dociskać :icon_eek2:.Czyżby docisk się wyrobił i sam się dokręca?
  8. Karabinek mam z 5 miesięcy i wyplułem nim chyba 3 albo 4 paczki po 8400 kulek każda.Silnika nigdy nie dociskałem więc sam się chyba nie docisnął.Wszystko latało na stokowej M125.Trochę szok ale czy przy takim przebiegu silnik się mógł posypać? Nie mam niestety zamiennego silnika. Muszę wtedy chyba usunąć tą amortyzowaną blokadę na tyle gb aby te 3 zębatki się swobodnie obracały.Mam rację?
  9. Rozebrałem i podkładkowanie jest w porządku.Kolejny miesiąc powoli mija i nadal nie odnalazłem problemu.Silnik jest sprawny ale przyuważyłem,że iskrzy się w jego wnętrzu przy naciśnięciu spustu.Czy to normalne? Na ogół sam silnik pracuje bez zarzutu ale jak włożę go do gb to nagle czuć wyraźny opór,z którym silnik chce walczyć i po tym już tylko robi się gorące okablowanie z batką.Dodam,że zmieniłem niedawno stokową Ni-MH 1100mAh 8.4V na Ni-MH 2200mAh 9.6V firmy GFC
  10. Witam szanowne grono. Moje m4 a raczej spartac srt-20 nie chce strzelać od jakiegoś czasu.Jest po lekkiej modyfikacji gb,tzn. stalowa prowadnica sprężyny,aluminiowy tłok,głowica tłoka bore up i głowica cylindra bore up + nowe wzmocnione zębatki o stockowym przełożeniu.Wszystko sam nasmarowałem i skręciłem z precyzją informatyka,ale po jakimś czasie w trakcie strzelania zauważyłem,że silnik z okablowaniem znacznie się nagrzewa.Kilka dni później replika odmówiła posłuszeństwa i po naciśnięciu spustu słychać było tylko chwilowy napór silnika,lecz po kilku sekundach całe okablowanie robiło się go
×
×
  • Create New...