Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Mastrojani

Użytkownik
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

  1. Witaj. ASCU jest programowalne. Aktualnie masz ustawione ASCU na LiPo 11,1V - system ten posiada zabezpieczenie przed nadmiernym wyładowaniem akumulatora. Dlatego z tego powodu odłącza Ci pakiety LiPo 2S / NiMh 9,4V - uznaje, że akumulator jest zbyt mocno wyładowany. Metaliczne dźwięki - to nic innego jak dźwięk sprężyny głównej, która drga w GB. Jeśli chodzi o podkładkowanie - "na słuch" niewiele można sprawdzić przy takim ROF'ie. Najlepiej rozebrać :). Generalnie nie masz powodów do zmartwień. Serwis GF do najlepszych nie należy, lecz jak masz na to pisemną gwarancję...
  2. Miałem podobny problem z komorą ProWina - poszła na gwarancję i dostałem nową. To nie jest normalne, aby kołnierz gumki wystawał aż do podajnika. Spróbuj jeszcze na jakieś innej gumce HU z mniejszym kołnierzem, choć wątpię że to coś pomoże.
  3. Jak przekładaliście przewody - to była przekładka tych samych przewodów, czy ciągnęliście nowe? Może pomyliliście biegunowość i silnik kręci się w złą stronę. Pierw sprawdź docisk silnika oraz samo ułożenie silnika w chwycie. Po włożeniu do chwytu silnik ma swobodnie poruszać się góra/dół (ma bezproblemowo pracować na swojej sprężynie). Sprawdź następnie docisk silnika przez śrubę w chwycie - poluzuj ją najpierw, następnie sprawdzaj efekt. Jeśli w dalszym ciągu silnik nie rusza - zmień bieguny silnika (skoro przewody ciągneliście z przodu na tył to możliwe, iż pomyliliście biegunowość)
  4. Zapewne przekręciła Ci się lufa na zatrzasku, bądź dystanser nie siedzi równo / możliwe również, że cała gumka wypadła ze swojej prowadnicy/rowka (bardzo rzadko, lecz też się zdarza). Najłatwiej jest to sprawdzić mając wyciągniętą komorę oraz lufę - włączamy hop up po czym przystawiamy do oka od strony komory. Powstały punkt docisku musi być idealnie na środku. Zapewne jak w większości przypadków lufa będzie się przy niewielkiej sile przekręcać w okół własnej osi względem komory - warto to również zablokować. Podsumowując - w takich przypadkach najlepiej rozebrać wsio i złożyć jeszcze raz.
  5. Dlatego będzie lepiej, jak odeślesz im ją z powrotem. Przyczyną jest zapewne dystanser bądź sama gumka hop up. Trzeba to rozłożyć oraz dokładnie przyjrzeć się problemowi. To nie jest zadanie dla nowicjusza (trzeba rozebrać replikę itp). Serdecznie pozdrawiam :).
  6. LiPo ma całkowicie inne napięcia oraz samą budowę. To, że ma mniejsze napięcie wcale nie oznacza, iż będzie słabsza wydajnościowo niż bateria 9,6V w starej jak internet technologii NI-MH. Poczytaj trochę o pakietach LiPo. Pozdrawiam :).
  7. Nie pomyślałem nad tym. Muszę to kupić ASAP i spróbować. Wielkie dzięki za radę. Zaraz to gdzieś zamówię. Jaki typ tego opóźniacza kupić? Na azteko mają kilka rodzajów: http://azteko.pl/szukaj.html/szukaj=op%C3%B3%C5%BAniacz/opis=tak/nrkat=tak/kodprod=tak
  8. Witajcie, może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc. Mianowicie założoną mam komorę hop up metalową z CYMY oraz lufę precyzyjną 6,01 510mm Modify z dedykowaną gumką hop up. Dysza też wydaje się być okey, ponieważ w pozycji max odchylonej kulki wlatują bez problemu do komory hop up (zamontowana dysza jest tym typem dłuższym, około 20,7 mm) Na trybie semi podaje kulki raz po raz, lecz jakby pierwsze strzały albo są puste, albo kulka wylatuje na kilka metrów. Po oddaniu kilku strzałów wszystko normuje się, a kulki lecą w miarę okey. Na trybie Auto loteria. Raz kulki lecą rzędem, raz c
  9. Na M120 nie da się uzyskać takiego wyniku. Chyba, że oba łozyska zajmują baardzo dużo miejsca. ∆By Tapatalk∆
  10. Imbus kolego! :). Jeśli regulacja silnika nie zda egzaminu to ślij na gware póki ciepłe. Albo do mnie :). Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  11. Alu głowice z dodatkowym o-ringiem jak ktoś wspomniał - ratują życie zużytym cylindrom po polerce. Radzę je zakładać z rozwagą, ponieważ mniejszy o-ring potrafi stawiać nie lada opory :). Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  12. Jako, że serwisem replik w Sosnowcu (ba, nawet mam ogłoszenie swoje na OLX, taki ze mnie ∆"cfaniak"∆ ) zajmuję się grubo ponad 7 lat, mogę powiedzieć następująco - bez zdolności manualnych się nie obędzie. Jeśli nie jesteś urodzonym majsterkowiczem, to lepiej się za to nie zabierać. Cała reszta, czyli podstawy podkładkowania zębatek po AOE / dual sector build - tutoriali na JuTubach pełno. Na tutkach zdobędziesz dużo przydatnych informacji, ale od samego oglądania jeszcze żaden lekarz operacji serca nie zrobił - praktyka to obowiązek. Najlepiej będzie kupić jakiś kompletny GB V3 z silnikiem/ko
  13. Wymień dyszę, na gunfire mają po 12 złotych podwójnie doszczelnioną z SHS typ długi bodajże. Sam niedawno kupowałem. Powinno hulać. Każda komora hop up może mieć inną tolerancję względem dyszy. To jest całkowicie normalne. Ja w swoim kałachu mam komorę metalową z Cymy - nie miałem żadnych problemów na szczęście z wyciekiem powietrza. Jedyny problem jaki mnie spotkał - gumka Hop Up. Jako, że mam w tym ustrojstwie dużo FPS zamocowałem czarnego Guardera. Poziom wk*&^rwienia jaki mnie ogarniał na spotkaniach sięgnął zenitu. Najprawdopodobniej albo trafiłem na jakiś shit, albo ta gumka ma s
  14. Witaj, w tej replice możesz pokusić się o podkładkowanie zębatek i przesmarowanie wszystkiego. Pod M130 nie widzę tutaj sensu zmieniania czegokolwiek w GB :).
  15. Jak dołoży sorbo na głowice cylindra i nic więcej, to zmieli mu troszkę tłok, nieprawdaż? Przy dołożeniu sorbo trzeba od razu wykonać korekcję AOE. Ponadto jeśli chcesz ją wyciszyć - weź sobie lepiej zestaw wyciszonej głowicy cylindra/tłoka.
×
×
  • Create New...