Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

zb0oj

Użytkownik
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  1. Na moje oko to przerywacz ognia jest nie teges. Jeśli po zmianie na auto i oddaniu strzału wraca do normy, to albo podkładkowanie od początku, albo wymiana przerywacza ognia, względnie kostki stykowej. To chińczyk, także to nic nowego. Bez rozbierania GB nie sprawdzisz co się z tym dzieje. Możesz co najwyżej sprawdzić płytkę selektora.
  2. To sprawdź, czy bezpiecznik cały. Pewnie zwarcie, poszedł się kochać. Dokładnie wysusz silnik, najlepiej rozbierz replikę do rosołu (tylko gb nie ruszaj, nie trzeba). Wysusz, włóż nowy bezpiecznik (10/20A, zależy od sprężyny). A najlepiej całkiem wywal bezpiecznik i uważaj, by nie zalać. Wtedy będzie mniejszy opór w obwodzie i nieznacznie podniesie sie ROF.
  3. Wyczyść komutator, ewentualnie wymień silnik na inny, z wyższej półki. Przy takiej lipolce musi gdzieś się energia wydzielać. A że silnik jej nie zużywa to się grzeje. Pewnie masz 20-25C w tej lipolce. Ja na Twoim miejscu wymieniłbym kable (o ile już nie masz) na niskooporowe, ew. modelarskie żeby miały przekrój z 2mm. Do tego jakiś sensowny silnik i będzie OK. Ale jak wyżej pisałem, może być usyfiony silnik w środku, stąd ta temperatura. Ale, nawet po czyszczeniu będzie ciepły, bo tego nie unikniesz, tylko wolniej będzie się nagrzewał. Rozkręć i wyczyść silnik, reasumując.
  4. Generalnie do aksu wejdzie każdy kabel poza 4mm (problem może być tylko w chwycie), ale polecam silikonowy 2,5mm.
  5. Kable gdzieś przyciełeś lub masz zwarcie. Zobacz te poza gb w jakim są stanie, bo pewnie na nich masz zwracie. Kup modelarskie i wymień ;) Raczej ani silnik ani GB się nie popsuł.
  6. Nie próbuj, rozładowanie batki za mocno może jej zrobić krzywdę. Najpierw powiedz jaką masz baterię. Ja używałem woltomierza i żaróweczki 12V.
  7. Pewnie chodzi mu o kulki 0,2g. Ja swojej kulki używam rzadko, częściej z fusów patrze. Najpierw powiedz jaką masz replikę. Sam gearbox to głupi pomysł - zacząłbym od precki i gumki dobrej. Potem reszta zależnie od repliki.
  8. Małym drucikiem/imbusikiem/śrubokręcikiem od strony silnika otworem nań przeznaczonym. Da się :)
  9. Z tych czterech moim skromnym zdaniem - najlepsze G36C od JG, czyli numer 4. Pomijam swoje zdanie odnośnie tego, czy da się lepszą replikę w tym budżecie kupić, wybrałem jedną z 4.
  10. To je chinoleum, tego nie stjuninguje.
  11. W sumie rozwiązanie o tyle lepsze, co można więcej magów przystosować. Ale, plus za pomysłowość ;) Tylko czekać na taką home-made przeróbkę, do tego bolt catch, zwalniacz zamka i mamy poważną replikę. ;)
  12. Świetny pomysł. Ja np. dałbym w magazynku odpowiedni układ (bardzo prosty, zbudowany z jednego tranzystora) który nie przepuszczałby prądu z baterii do styków. A co do zwierania baterii - to zabije Ci ją bardzo szybko.
  13. Miałem Deep Fire - wytrzymał miliard kulek na M120. Zabiło go lipo 11,1V + M140 + silnik mocny, przy -20 stopniach na auto. Polecam. Co do reszty się nie wypowiem, nie miałem w łapach, także nie twierdze ze DF najlepszy.
  14. Ja czasem w ramach "fuszerki" sciagam izolacje z styku na kablu, odrobinę zmieniam jego kształt i wkładam między plastik silnika a metalową prowadnicę sprężynki dociskającej szczotki silnika. Zawsze można też przylutować kable. Aczkolwiek, pomysł przedmówcy też jest dobry, jednak nie zawsze mamy do dyspozycji tyle kabla. Ew. można zdjąć blaszki i dorobić nową. Wymiana silnika na nowy raczej nie powinna być konieczna, sam posiadam takie silniki. Działają.
  15. Jak dla mnie za tą cenę komora elementa jest zadowalająca. Do mocnych tuningów raczej się nie nadaje, ale tak mniej-więcej 460fps jest idealna. Szczelność bardzo dobra, wytrzymałość również. Polecam.
×
×
  • Create New...