Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

vasilij91

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Wiem że trochę po czasie ale to ja jestem osobą która wystawiła replike z ręcznie wypiłowanym otworem pod szybką wymianę sprężyny. Piłowałem ręcznie małym pilnikiem do metalu. Szkielet wytrzymywał m150 Bez problemu bo w tej części nie występują uderzenia. Wymiana sprężyny to jeden sposób na zmianę fps drugim jest zmiana lufy na krótsza-mniej fps, dłuższą-wiecej fps oczywiście działa to w konfiguracji gdzie replika normalnie pracuje z długą lufą
  2. Miałem w zapasie dysze SHS, podmieniłem i dała 10 FPS. Stockowa dysza jest dobra tylko trzeba wymienić oring i będzie idealnie szczelna. LCT poszło według mnie trochę na łatwiznę dając łożysko w tłok zamiast łożyskowanej prowadnicy co daje silniejsze uderzenie w głowice cylindra skracając życie szkieletu. Bierz Pan to co Ci się podoba, w obu da się upchnąć pod dekiel 11,1 1300
  3. Witam. Kupiłem Używany egzemplarz AK104 z przebiegiem około 4000 kulek(430 fps). Do dnia dzisiejszego wystrzeliłem koło 12000 kulek w tym na sprężynie 150 LCT dającej 505 fps po ubiciu i stalowym cylindrze typu 0 8000 kulek. Zęby tłoka wyglądają jak nówki, zębatka tłokowa tak samo, środkowa też nie wykazuje śladów zużycia za to zębatka odbioru mocy miała wadę w postaci ostrych krawędzi na brzegach zębów co zniszczyło zębatkę silnika. Łożyska bardzo ciasne które powodowały silne obciążenia i zwykły silnik pocił się przy m150. Po rozwierceniu gniazd i zastosowaniu łożysk 9mm problem ustał i siln
  4. Witam, Może ktoś wkleić jeszcze raz lub dodać nowe fotki, najlepiej własne bo wszystko pouciekalo. Mnie bardzo interesuje połączenie wz.93 góra i spodnie multicam. chciałbym zobaczyć jak to wygląda w lesie.
  5. vasilij91

    AK [E&L]

    Szczelność możesz sprawdzić wkładając cały układ pneumatyczny łącznie z komorą i lufa do wody. Inna radą jaką mogę dać to żebyś poluzował śrubki z przodu gb bo popychacz dyszy może być za szeroki, możesz też zahaczyć sprężynkę popychacza o jeden zwój mniej żeby mocniej dopychało dyszę do gumki
  6. Witam. Ja proponuje zamiast stosowania cylindrów z otworami spiłowanie odpowiedniej liczby zębów na tłoku i zębatce tłokowej co przyczyni się do zwiększenia żywotności szkieletu gb(w przypadku v.2) zębatek, a także "odchudzenie" tłoka co też wpłynie pozywtywnie na szkielet. Jeśli ktoś ma z tym doświadczenie to prosze o wypowiedź.
  7. odkręć osłone rekojeści i na środku bedzie taki sworzeń ktory utrzymuje zębatke i sprawdz czy niewypadł z ktorejś strony. przynajmniej kumpel tak mial
×
×
  • Create New...