Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

buszmen82

Użytkownik
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

  1. @mareq - najprawdziwsza prawda, w moich midach 150 od CA do SR-25 kule 0,2 i 0,25 z pełnego maga wylatują w sekundę. Natomiast 0,4 i 0,43 to już lecą tak wolno, że zdążę się po dupie podrapac. No i duży wpływ ma jakość kulasków.
  2. Niemal każdy popychacz który dostanę w rączki w celu montażu w replice ma nieodpowiedni kąt tzw "czoła". Z racji, że ta wada skraca "skok" dyszy wyrównuję poprzez szlifowanie kąta do 90' nawet jeśli powoduje to utratę sztywności. Ale nie wpływa to na stabilność fps ani osiągi. Nawet wytrzymałość się nie pogarsza.
  3. Plus po lewej, jak na obrazku. A jak możesz to podejrzyj u kogoś na Lipolu jak to wygląda, albo kup to i masz po problemie http://rc4u.home.pl/...-przewodami/239 Do łączenia kup najlepiej nową taśmę o szerokości np 7mm, powinna wystarczyć, a co do przekrojów to jeśli chcesz samemu wszystko składać to do balansera daj przewody 0,25mm2 a na główny około 1,5mm2. Grubszych nie warto montować bo znacznie powiększają gabaryty pakietu.
  4. Sprawa ma się bardzo prosto, złącze do balansera na pewno za krótkie przewody ma. Minimum to 20 cm przy budowie pakietu stick. Do imaxa na pewno pasuje wtyk typu JST-HX, a to w linku nawet ciężko stwierdzić jaki to typ. Łączenie Jak widać na załączonym obrazku patrząc na wtykę od strony gdzie są te "zawleczki" blokujące to plus jest na dole, a minus na górze. Jak już zlutujesz, zgrzejesz te ogniwa w pakiet to łączysz plus z balansera z plusem "głównym" baterii, minus z minusem głównym, a pozostałe dwa kolejno pomiędzy ogniwami. Na pewno będzie taka sytuacja, że jak już będziesz miał
  5. Dobrze sprawdź czy dźwignia rozłączająca styki pracuje poprawnie. Być może się już zużyła i nie zawsze rozłącza "na raz"
  6. Też mam taką ochotę upolować jakieś LIPO do mojego kurczaka, ale niestety w grę wchodzą tylko ogniwa cylindryczne. Nie można twierdzić, że batka która pasuje do AK wejdzie do MP5K. Dlaczego zapytacie.... a to dlatego, że w kurzu jest tubus na baterię o średnicy maks 19 mm, mowa tu o MP5k CA bo taki posiadam. Wydaje się, że to dużo i, że wyżej wymieniony pakiet zmieści się bez problemów, jednak nie będzie to takie proste. Wszystko dzięki Pitagorasowi. A więc policzmy: a2+b2=c2 152+152=c2 225+225=450 teraz pierwiastek z 450 i mamy uwaga.... 21,2mm czyli za dużo, tyle wynosi przekąt
  7. Z pośród tych z którymi miałem do czynienia to King Arms, ale z kręceniem już troszkę słabiej w nich.
  8. Zapewne jedno ogniwo dokonało żywota, mozesz to sprawdzić w sposób taki jak to wcześniej robiłeś, a jedno ogniwo powinno wtedy być znacznie cieplejsze od pozostałych i to właśnie będzie to uszkodzone.
  9. Mam 4 komplety SHS'ów 18,16 i 2x13:1 z czego na dwóch 13:1 zębatka silnikowa się rozsunęła tj. talerz z zębami stykającymi się z silnikiem przemieścił się jakby do zewnątrz oddalając się od zębatki na silniku. Pozostałe zębatki są niezniszczalne w moim przypadku przy springach MS100 i 110 Guardera. Pracowały nawet na łożyskach kulkowych bez kulek :icon_lol: przy rofie 25-30 rps. Gdyby nie ta zębatka silnikowa to byłyby to najlepsze zębatki w tym zakresie cenowym.
  10. Deep Fire robi plastiki i stopy, i te dysze polecam. Moim zdaniem najlepsze.
  11. Minęło już troszkę czasu od wymiany szkieletu i mam pewne spostrzeżenia co do wykonania GB, a więc: 1. Łożyska w gniazdach siedzą bardzo pewnie i nie ma najmniejszej szansy aby się poluzowały, musiałem wręcz je wbijać aby weszły w gniazda - duży pozytyw za to. 2. wszystkie flaki pasują idealnie, żadnych piłowań, docinań nie trzeba robić. Przekładamy wszystkie części i składamy z powrotem w całość. 3. Co do składania GB to rewelacja, nakładamy drugą połówkę na wierzch i pstryk wszystko pasuje. Jedyny minus to listwa na górze, trzeba podpiłować listwę lub GB aby się wsunęła w miarę łatwo bo n
  12. Bo mam tylko dwie ręce i muszę jednocześnie dociskać do GB lufę z komorą i wciskać tłok :icon_razz2:
  13. Jeśli dysza zostanie lekko cofnięta przez zatrzymujące się zębatki to nic z tego nie wyjdzie, Ja próbę szczelności robię na rozłożonym GB, lufę zaklejam szczelnie izolką, dociskam lufe z komorą do GB i reszta analogicznie do testu strzykawki, jak nic nie syczy to jest ok. Dla hardkorów polecam sprawdzenie kompresorem złożnonej giwery przyciskając do lufy wężyk, tylko dysza musi być dociśnięta poprzez zwolnienie antyrewersala. 5 bar i wszystko jasne :icon_lol:
  14. Proponuję silnik UT Elementa, tłok ze wszystkimi zębami stalowymi SHS, zębatki 13:1 SHS. Kostkę stykową podreperuj i kup za to mosfet jakiś najprostszy bez zbędnych fanaberii typu AB itp. A łożyska ślizgowe ze stali, jakiego producenta to akurat nie powiem bo korzystałem jak na razie tylko ze stokowych z cymy i dają radę, kulowym nie wróżę długiej współpracy w tym rozmiarze bo tylko raz próbowałem z kulowymi 6mm od DF i działały uwaga... 20 próbnych strzałów w moim AK.
  15. Jeśli nie dysponujesz wiertarką stołową to nie bierz się za to. Zwykłą nawet nie próbuj, ja tak zrobiłem i szkoda mojej roboty było. Po czasie zrobiły się luzy i szkielet na złom się nadaje.
×
×
  • Create New...