Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

maczo007

Użytkownik
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,541 profile views
  1. Ja przełożyłem paracord przez dziurki w body. Z jednej strony zawiązałem a z drugiej montuje zawieszenie jednopunktowe.
  2. Jakie polecacie magazynki ? Pmagi od beta project hulają? Albo lowy od boyi na 68kulek? Macie jakiś patent na zawieszenie do masady? EDIT: http://azteko.pl/mag...tac-p-8011.html ten siedzi bardzo pewnie i super podaje http://azteko.pl/soc...190-p-5533.html ten siedzi jeszcze lepiej, podaję również ok ale wyższa cena Boyia u mnie siedzą niepewnie ale podają. Pmagi star green label siedzą pewnie po podklejeniu taśmą i podają również ok.
  3. Na początek nie jest Ci Mosfet niezbędny bo wiąże się to z kosztami zakupu mosfeta, kosztami serwisanta który Ci to założy a różnicy dużej nei odczujesz. G36C Aresa polecam. Lipoli się nie bój, wybuchają dopiero jak się w nie wbije np. śrubokręt... i dobije młotkiem. Są to legendy z okresu jak lipo zaczęły wypierać akumulatory nimh i były jeszcze niesprawdzone. Na forum nie widziałem jeszcze żadnej wypowiedzi kogoś kto miał z tymi akumulatorami taką przygodę. Sam używam i polecam. Szczególnie na zimniejsze okresy bo lipole więcej wytrzymają w niskich temperaturach niż nimh.
  4. maczo007

    Jaki silnik?

    Nic się przy m120 nie spali :) u mnie chodziło długi czas na stocku na m130 i nadal by chodziło tylko wymieniłem.
  5. Pierwszy wynik wyszukiwania w google odsyła do forum. Oddziałuje na początku bo wypluwa smar, potem kulki go zabierają ze sobą czyszcząc hopa. Potem znowu się zbierze w gb trochę smaru i znowu jest wypluwany przez dyszę i tak w kółko. http://forum.wmasg.pl/topic/48063-smarowanie-gb/ Tu masz cały temat o smarowaniu. Przeczytaj go.
  6. maczo007

    Jaki silnik?

    Rof podskoczy o kilka k/s ale nie opłaca się wymieniać silnika tylko dlatego, że się grzeje. To normalne przy wysiłku. Jak padnie to dopiero możesz myśleć nad wymianą. Nie jest taki tragiczny ten silnik.
  7. Chińska kopia pasuje (nie znam się, ale ma napis Daniel Defense więc przepuszczam, że to jeden z modeli). O taka: http://www.taiwangun.com/7-szyny-ris-typ-omega-do-serii-m-acm
  8. U mnie powodem rozrzutu na zielonej g&g był dystanser. Wymieniłem na typ H i pomoglo.
  9. maczo007

    Jaki silnik?

    Na m120 stockowy da jeszcze rade. Tylko będzie się grzał, ale to normalne. A jak koniecznie chcesz zmienić to silniki SHS albo GFC Tornado są dobre.
  10. To dość słaby wynik co jest pewnie winą ubitej, chińskiej sprężyny. Na normalnej 130 przy idealnej szczelności powinno być 490-500.
  11. W prawo się odkręca, w lewo nakręca. Zakładając, że w nazewnictwie chodzi o nakręcanie to CCW.
  12. Jak narzeka na maly rof na 7.4 20c a za wysoki na 11.1 10c to niech kupi 7.4 10c ! Fuck logic Przyrost pojemnosci nie daje takiego przyrostu sprawności jaki powiniem liczac ze wzoru bo już to sprawdzałem.
  13. Złam replikę w pół. Złap za dyszę i zobacz czy nie jest luźna tzn czy nie chodzi do góry. Oznaczaloby to złamaną prowadnice dyszy. Miałem tak 2 razy w kwa. Jeśli to nie to to zobacz czy gumka hu jest dobrze zmontowana i czy nie ma tam smaru.
  14. Tak. Pewnie trzeba będzie przyciąć nie od strony kolnierza z 3mm. Po co wymieniać głowice cylindra stock? Bo pęka.. Już pisałem tu, że mi 2 poszły w krótkim odstępie czasu.
×
×
  • Create New...