Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wojtasasg

Użytkownik
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A nowa Systema PTW z recoilem? Znając poprzednie wcielenia tego systemu śmiem twierdzić że temat może być naprawdę wysokiej klasy.
  2. Podejdzie bez problemu. Ten kolimator jak i większość ma montaż na szynę RIS 22mm. Czyli taką jaką masz na grzbiecie korpusu u siebie w emce.
  3. Ten "Kolimator" to niestety katastrofa. Bardzo nie polecam! Miałem kiedyś identyczny i był kupiony za 10zł na targowisku. Generalnie jeśli dozbierasz 20zł kupisz już bardzo fajny kolimator otwarty z wyborem punktu celowniczego, jasną optyką i całkiem porządnie wykonany https://gunfire.pl/product-pol-1152205524-Replika-celownika-kolimatorowego-Open-czarny.html
  4. Właśnie kwestia jest taka że komora jest perfekcyjnie prosto. Przy przeładowaniu ręcznym (nawet dynamicznym) Nigdy się nie zdarzyło żeby kulka się uszkodziła. Magi mam pro-wina i G&P. A objaw występuje w zasadzie na każdym magu. Cóż czynić?
  5. Panowie, a ja mam pytanie. Jestem szczęśliwym (póki co) posiadaczem WOCA G&P, którego kupiłem w stanie agonalnym, ale z kilkoma fajnymi częściami. Po długich bojach udało mi się doprowadzić system do kulturalnej pracy zamka i sensownego zużycia gazu. Pojawił się jednak problem przy którym rozłożyłem ręce. Mój WOC z ogromnym zacięciem rozwala kulki w magazynku. Dysza, zamiast elegancko przepchnąć kulkę przez szczęki niczym rozpędzony pocisk zamienia kulkę w pył gwiezdny. Garść informacji. Dysza Aluminowa-producent nieznany. Obsada komory aluminiowa-producent pewnie ten sam co dyszy
  6. To się ładnie nazywa "piston head guide spring" i ma kod CU-014 :)
  7. Wystarczy zastosować łt43 na prowadnicę sprężyny, do wewnątrz tłoka i w końcu na samą sprężynę. Warto sprawdzić jeszcze czy sprężynka od głowicy tłoka nie jest luźna bo też brzęczy gdy się zużyje. Sprawdzone na żywym ;)
  8. Wyjmij szczotki, przetrzyj delikatnie papierkiem ściernym 1800, tak aby nie uszkodzić krzywizny. Dodatkowo delikatnie przeczyść komutator, i sprawdź czy szczotki odpowiednio dociskają do komutatora. Powinno dać radę.
  9. Obstawiałbym kostkę stykową, ale podobne objawy występują przy zwarciu na konektorach silnika. Sprawdź połączenie instalacja-silnik. Możesz sprawdzić przy okazji szczotki i sprężynki które je dociskają, a gdy tutaj nic nie znajdziesz to sprawdź czy nie ma przebicia :)
  10. Najprędzej tłok bo jest plastikowy. Zainwestuj w chiński zestaw tuningowy i powinno być Ok.
  11. Naładuj baterię porządnie Mi to wygląda na zacinkę, bo tłok jest trochę naciągnięty. Możesz spróbować odkręcić koszyk wraz z silnikiem. Gdy zajrzysz do środka zobaczysz zębatkę z zapadkami i samą zapadkę-to tzw anti-reversal, spróbuj czymś ją podnieść. To spowoduje że gearbox cofnie się pod wpływem działania naciągniętej sprężyny. Potem dopilnuj czy na pewno zapadka dalej prawidłowo blokuje, bo w takiej sytuacji łatwo uszkodzić sprężynkę anti-reversala. Po całej operacji załóż ponownie silnik i sprawdź czy działa. :)
  12. Mogła przepalić się kostka stykowa... Gdy naciskasz spust to silnik reaguje jakkolwiek?
  13. Dziękuję za pomoc! To była wina minimalnej ilości smaru która przytkała delikatnie dziurkę... PTW to delikatne maszyny :)
  14. A ja mam pytanie. Moje ptw bardzo dziwnie zachowuje się na auto bowiem zdarza jej się, że mimo naładowanej baterii (lipo 11,1) potrafi czasem cofnąć zębatki... any ideas?
  15. Wojtasasg

    FC VAL.

    VAL-ki ciąg dalszy. Wymieniałem gumki, poprawiałem teflonfix nic nie przynosi oczekiwanych skutków. FPS skacze jak na skakance. Co ciekawe na kulkach 0.28 trzyma równe 400 fps, a na 0.2 skacze od 430 do 480. W obu przypadkach mowię o kulkach G&G. Ciągle nurtuje mnie ta dysza. @Mendi orientujesz się może jaką długość ma ta Twoja dysza?
×
×
  • Create New...