Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

polch

Użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

  1. Zaraz, chwila. Dostałeś poskładane, czy gotowe do złożenia? Lufa oryginał (bo o dostępność oryginałów chodziło, dla jasności dodam luf wewnętrznych) czy przeróbka? Coś się w zeznaniach mieszasz ues... ;-)
  2. Jeśli nie jest pod WE robiona to nie. W WE komora jest zespolona z cylindrem BB i to komplikuje sprawę... Gdzieś wcześniej jest link do poprawionego HU stinger? -to możesz zapodać.
  3. Potrzebne "zaplecze warsztatowe": Drobny pilnik do metalu; wiertarka; wiertło do metalu 4,2mm(o ile dobrze pamiętam) obcinarka do rur miedzianych, albo zwykły chamski brzeszczot. Trochę zabawy jest, ale jak ma się zbędną preckę to można się bawić. Jeśli chodzi o kupno czegoś nie pasującego, a później przerabianie, to chyba już lepiej kupić oryginał.
  4. Jeśli jakieś resztki gwintu zostały i trzyma jako, tako to na kleju do gwintów. J/w loctite, albo nasz klej anaerobowy z technicqll. Jak to nie pomoże to jest jeszcze jeden sposób który robił u mnie w paru podobnych przypadkach. Dobry klej epoksydowy, dający średnio twardą spoinę (np UHU). Czyścisz i odtłuszczasz obie części. Smarujesz klejem gniazdo zaworu, sam zawór czymś obojętnym dla kleju, np mydłem w płynie (byle nie za dużo tego!) i delikatnie wkręcasz zawór w niezaschnięty klej. Po czasie przewidzianym na twardnienie, wykręcasz, czyścisz i wkręcasz zawór do oporu, ale z czuciem! Dla
  5. Panowie a jak owy stinger HU wygląda, ma ktoś linka do jakiegoś schematu, czy cuś pod ten deseń?
  6. ...Bo do tego cza chłopa a nie parasola ;-)
  7. Zalej ją wrzątkiem, albo podgrzej w jakiś mało inwazyjny sposób - powinno pomóc. Czerwony klej do gwintów, niebieski anaerobowy i kropelka, puszczają po tym zabiegu.
  8. Tak, dokładnie. Znal? czy inny aluminiowy badziew użyty do produkcji w/w elementów jest tragiczny... I coś mi się zdaje, że nie wystarczy wymienić jednej części, a od razu całość, żeby podzespoły miały jednakową twardość.
  9. Na kurku nie ma praktycznie śladów zużycia, a blokadzie "wyrwało" ząb trzymający kurek. Zamek za daleko cofnął się w żerdź kolby i to przez to, choć głowy bym nie dał. Jeszcze wczoraj w ruch poszedł pilnik włosowy i wszystko działa znów, ale to nie to :cry: Jest semi i auto, lecz to tylko kwestia czasu kiedy blokada pójdzie się paść. Muszę poszukać tych części z metalu i zamówić.
  10. Zrobiłem jak piszesz, ale nie dało to efektu w 100%. Owszem, dużo częściej zamek był blokowany, ale zależne to było również od magów, a właściwie ich sprężyn. Ten patent robi (u mnie przynajmniej) Jest jednak jeden myk. Jak się przegnie z odkręcaniem to leci część 54. Dokładniej jej ząb trzymający kurek - w efekcie zostaje tylko auto...
  11. Magi różnią się tylko kolorem. Wszystkie z WE GG i Co2 pasują i do scara i do eMki.
  12. Piękna składnia ;-) Ale oso chodzi...
×
×
  • Create New...