Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ceus1974

Użytkownik
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Super Makaron to dość twarda gumka nie do końca zgodne z rzeczywistością co podaje producent. Mało silikonu, a za to dużo gumy jak w gumowcu. Testowałem kilka twardości na Srsu, słabo kręciły, ale nie miały tendencji do ścinania. Czy jest złe ustawienie osi gumka-komora-lufa jest prosty partyzancki patent co kiedyś mi jeden kolo pokazał, śmiałem się ale działa. Najlepiej jak Ci odrobinę lufa wewnętrzna ta precka wystaje z lufy zewnętrznej to jeżeli kulki ścina w lewo to delikatnie milimetr no tak delikatnie obracasz lufą w lewo i testujesz, zmieniając płaszczyznę docisku. Jeżeli nie wystaję t
  2. brak wymienionego bajera, nie zatrzymuje się gearbox po ostatniej kulce, wali dalej na sucho.
  3. i jeszcze jedno.. Tłok SHS pomarańczowy 14 zębów, ten super lekki, się nie nadaje. Szerokość oryginalnego tłoka wraz z prowadnicami to 22mm, a pomarańczowy SHS to 21mm. Więc może wyleci z prowadnic. Najlepiej szukać tłoka pod wymiar. Pozdrawiam
  4. tak do dodanie.. -Dyszy ostatecznie nie zmieniałem, SHS z tworzywa do m4 powinna być dobra. -Co do samej zmiany silnika, to mimo iż jest to typ krótki to należy bardzo zwrócić uwagę na docisk by nie był zbyt agresywny. Może to skutkować brzydką pracą i grzaniem się baterii bardziej niż zwykle. Docisk jest o tyle kłopotliwy w regulacji, ponieważ nie mam możliwości kręcenia i równoczesnego testowania w czasie rzeczywistym. Wystarczy, że egzemplarz jakiegoś silnika będzie miał wystającą dupę o 1-2 mm i już będzie trudno w regulacji. -jeżeli chodzi o podkładki to jest po jednej na k
  5. Mały update sytuacyjny: Wsadziłem do Kryski silnik Tornado HS Gen2, dość szybki i mocny jebany. Urwał mi dupe tłoka na springu 100. przełożenie standard 18:1. Pewnie nie powinienem. Ale strzelał no strasznie szybko. Ogólnie tłok nawet ciężki 26g chyba z tworzywa termoutwardzalnego, nie wytrzymał mocnego speeda. Głowica tłoka ok, ale nie łożyskowana. Wsadziłem pomarańczowego lekkiego 15g/14z SHS plus głowice POM łożyskowaną SHS. Śmiga ładnie, może wytrzyma tornado. Reasumując stokowy tłok powyżej 25K raczej nie wytrzyma, oczywiście leciałem na jedenastce. PS. Taki ładny amerykański b
  6. Z tego co łapię to łaltimejt miał z reguły jakby chromowany tak z wyglądy szkielet gearboxa, a silnik to była standard niebieskie naklejki taki normal na springa 120-130. Komora takie pokrętła jak z klocków lego fioletowego kolory raczej, ale to pewno zależało od serii. To co wymieniłem jest najłatwiej sprawdzić bez rozkręcania. Pozdro
  7. Sorry, ale nie chciało mi się za bardzo pisać, ale jednak dam trochę uwag po ponad 1,5 roku używania. -na domyślnym cylindrze (Typ 3) i lufie (155) słabo się skaluje na m130 może wyjdzie 380-90. Trzeba przynajmniej lufę wymienić na.. powyżej 200. -Rof taki no jak prawdziwym pewno koło 20k, zębatki to 18:1 bez szału, pierwsza w gearboxie silnikowa z jakiegoś słabszego gównolitu raczej nie cnc ni nie jakiś hardy materiał. Gdy za płytko ustawiłem docisk silnika to mi silnikowa ją trochę zesrała. Poszła do wymiany na SHS. Części wewnątrz raczej standardowe. Ale zębatka tłokowa ma chyba
  8. Od niedawna Tienly GT3000, typu krotkiego. Bardzo silne magnesy neodymowe do tego stopnia że w dużym stopniu niwelując brak hamulca w mosfecie. Po za tym silniczek daje bardzo dobrą reakcje na spust. Szybkostrzelność bez szału około 25/26 na zębach 18:1. Ale reakcja spustowa na semi rekompensuje. Silnik spokojnie ciagnie do 150 bez wiekszych strat.
  9. o to jeżeli w ogóle https://pl.aliexpress.com/item/Vector-Optics-Forester-1-5x24-Hunting-Riflescope-100mm-Long-Eye-Relief-Rifle-Scope-Zero-Eleven-Levels/32766645133.html?spm=a2g17.search0104.3.8.46b020a01ydG89&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_5711320_10344_10068_10130_10324_10342_10547_10325_10343_10546_10340_10548_10341_10698_10545_10696_10084_5722520_10083_10618_10307_5711220_10059_5722620_5722920_308_5722720_5722820_100031_10103_10624_10623_10622_10621_10620,searchweb201603_25,ppcSwitch_3&algo_expid=78ce230a-53df-49ce-bacb-df7f28aa4f56-4&algo_pvid=
  10. Śmiało możesz go usunąć.Pozdrawiam Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
  11. Trochę odkopuje. Wczoraj testowałem nową nową lufę g&g 407/6.04. Krótko mówiąc jeżeli już wcześniej lecieliśmy na poziomie steelbulla lub promyk to nie warto. Ogólnie skupienie wydaje się całkiem znośne, ale wkurzające jest to że zdarzają się strzały z dupy. Znaczy do około 50 cm na boki. Promyk 363 w tym samym sprzęcie znacznie lepiej. Może ktoś już ostatnio miałem i testował lufy GG i może coś dodać? Jak jest ? Pozdrawiam Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
  12. Z perspektywy czasu, po dwóch latach użytkowania. Powiem co mi padło to się przyda wymienić na mocniejsze, lepsze. 1. Głowica tłoka padła niemal natychmiastowo. 2. Tłok zaczął się wycierać po około 2 latach, przeleciał chyba ze 40k kulek plus minus, może więcej 3. No i poleciał mi szkielet, ale ja miałem z tej pierwszej serii. te nowe mają przekonstruowane czoło. Więc są wytrzymalsze. 4. ETU potrafi sprawić czasem kłopot, ja zminimalizowałem usuwając stokowe okablowanie plus wywaliłem bezpiecznik. Szkoda wywalać jeżeli daje ewidentne korzyści. 5. Sorbo, w zasadzie teraz juz u mnie zaw
  13. Skłonny jestem stwierdzić że typ 1 Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka Btw, przed ostatnią grą zmieniłem lufę na 363 promyka. Trochę zasięg podskoczył i fpsy poszły do góry. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
  14. Wczoraj do warthoga weszła 9kg od krytaca + sorbo cylinder stok, dysza stok i lufa promyk 260. Wyszło 415-20. Wcześniej na 100 guardera było jakieś 370 na hopie 0. Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...