Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielet V2 [Modify Torus]


Recommended Posts

  • 5 months later...
  • 2 years later...

Szkielet jest konstrukcyjnie "poprawiony" w stosunku do standardowych v.2 ma w środku dosyć ważne wzmocnienie, mianowicie, prowadnica popychacza idzie aż do czoła GB, dlatego dostajemy w zestawie customowy popychacz. Szkielet godny polecenia. Na dłuższą metę ciężko powiedzieć czy wytrzyma setup z aluminiową płaską przy m140, ale dorzucić do tego mblocka i podnosimy wytrzymałość.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Witam kupiłem szkielet Modify Wzmocniony z GF no i pękł po 2000 kulek około 5 hi-cap'ów

oto link http://gunfire.pl/product-pol-1152201219-Wzmocniony-szkielet-Gearboxa-V2-z-gniazdami-7mm.html

 

co jest w środku: sprężyna m155 element; tłok aluminiowy JBU; głowica tłoka łożyskowana wyciszona JG Bore-Up Aluminium; głowica cylindra PJ Bore-Up Mosiądz z gumą profilowaną pod wyciszony tłok; ASCU v3+ ustawione wyłącznie na ogień pojedynczy

 

Na stronie GF pisze że wytrzyma springa od M150 do M200 (Nie wierzcie w to co pisze na stronach sklepowych powiem tyle)

 

1556326_666171206777235_248900629_o.jpg

1514973_666171283443894_1774309134_n.jpg

 

Powiem jedno złożyłem ponad 50 replik dla firmy ASG Predators, i kilka dla znajomych, ta jest moją prywatną na której testowałem wiele konfiguracji miałem i szkielety Gurdera, Ultimate, JG, PJ, Element czy Boyi i wszystie wzmocnione i żaden nie wytrzymał więcej niż 3 miesiące, guarder i modify jak na razie najszybciej się rozsypały co jest frustrujące, bo jak GB teoretycznie gorszych firm mogły wytrzymać dłużej! Jako dygresja powiem że najdłużej wytrzymał w tym ustawieniu mój pierwszy GB z BI-SPR5381M, bo wytrzymał przez rok a jeździłem na strzelanki co tydzień miał przebieg ze 20000 kulek, oczywiście inny wzmocniony GB Boyi pękł dziwne jak jasny gwint, teraz będę polował na wzmocniony GB KWA i się zobaczy.

 

Pozdrawiam maniaków tuningu!

Link to post
Share on other sites

A próbowałeś podpierać szkielet komorą lepiej? Bo takie rzeczy nie powinny się dziać... Nawet w gb v.2, od siebie mogę polecić to:

 

-mblock (tutaj nie pomoże raczej...)

-zaokrąglanie okienek w GB na cylinder, daje na prawde od groma, ale musi być dobrze zrobione, polecam metodę maekii'ego (można poprawić wiertełkiem jak ktoś ma wprawę:

 

 

Jest tam dużo ciekawych filmików włącznie z magicznym ghopem, który swoją droga mnie dość interesuje...

A gerboksy cnc to 320-380pln zależy od którego chińczyka i która wersja.

Link to post
Share on other sites

Tia, Modify i CNC.... Jak bym miał wierzyć we wszystko co na GF piszą w opisie to daleko bym nie zajechał.

Tak jak pisze Wojdatuz, zaokrąglenie rogów naprawdę daje sporo, ja nawet w V3 to robię.

Komorę HU powinno się mocno zaprzeć o czoło GB. Kawałek twardej gumy przed komorę tuż nad precką i dopiero składamy górę z dołem. Ma być opór.

Link to post
Share on other sites

A próbowałeś podpierać szkielet komorą lepiej? Bo takie rzeczy nie powinny się dziać... Nawet w gb v.2, od siebie mogę polecić to:

 

-mblock (tutaj nie pomoże raczej...)

-zaokrąglanie okienek w GB na cylinder, daje na prawde od groma, ale musi być dobrze zrobione, polecam metodę maekii'ego (można poprawić wiertełkiem jak ktoś ma wprawę:

 

Jest tam dużo ciekawych filmików włącznie z magicznym ghopem, który swoją droga mnie dość interesuje...

A gerboksy cnc to 320-380pln zależy od którego chińczyka i która wersja.

 

Mblock nie wchodzi w grę, bo mimo że body jest od PJ-25 to wiedząc jak badziewne są przedłużone gb v2 postanowiłem zastosować komorę HU i dyszę z G&G GR-25 żeby wsadzić zwykły gb V2, niestety musiałem piłować komorę HU bo gb long jest troszkę inaczej osadzony, piłowałem komorę tak by został kołnierz i żeby nie skrócić za bardzo żeby zamykało się na styk (gumę przed komorą też mam) jako dodatkowe zabezpieczenie przed pękaniem, no ale jak skróciłem komorę to musiałem dotaczać niestandardową dyszę.

 

Ale kanał YT obczaję na pewno,

Dzięki za sugestię.

Edited by Azrael000
Link to post
Share on other sites

Longi V2 są mocniejsze niż zwykłe V2. Każdy to potwierdzi :teeth:

 

Nie no spoko to ja wiem ale nie są tak mocne jak CNC i same są, jak i części do nich, mało dostępne, z resztą mój pierwszy post raczej kierowany był do osób chcących kupić szkielet Modify co by tego nie robili ale za wszelkie sugestie dziękuje na pewno wezmę je pod uwagę!

Edited by Azrael000
Link to post
Share on other sites

Do V2 wsadziłeś aluminiowy tłok, aluminiową głowicę tłoka bore-up z łożyskiem i do tego M155. Jak dla mnie to trochę za ciężki zestaw tłoka zmajstrowałeś. Może następnym razem spróbuj lżejszego tłoka na przykład SHS oraz głowicę tłoka z tworzywa, najlepiej Systema. Dla redukcji masy możesz wywalić łożysko z tłoka, ale od tego spadną trochę fpsy(mniej ściśnięta sprężyna). Chociaż z drugiej strony lżejszy tłoczek szybciej przyśpiesza, więc utrata fps nie jest taka pewna, ale to trzeba na chorono sprawdzić; ja takich eksperymentów nie robiłem.

Link to post
Share on other sites

Łożysko to musiałem wywalić z prowadnicy bo przy aluminiowym tłoku replika praktycznie zawsze się blokuje przy mocnej sprężynie, a tak jak pisałem głowica tłoka i cylindra była wyciszona do tego zmieniałem gumę na głowicy tłoka JG na gumę z głowicy ultimate (znacznie lepiej wykonana i stawia większy opór), muszą być aluminiowe bo przy ASCU z brakiem antireversu zdarzało mi się że zęby z tłoka wyjeżdżały z niego i wjeżdżały w głowice całkowicie je niszcząc, a GB już nie stanowi problemu, na razie trzyma się na stalowych szynach wzmacniających, zdołałem już wystrzelić 2 magi dla próby i jak na razie jest git, (z kupnem nowego GB muszę powstrzymać się do wiosny) najważniejsze że nie pogorszyły się osiągi. Części SHS'a mam dużo łącznie z tłokami w kilku replikach i nie narzekam, ale zniszczyłem już 2 komplety zębatek helikalnych 100:300 jedne były łożyskowane a drugie nie, co ciekawe w łożyskowanych padła zębatka tłokowa, podczas gdy w nie łożyskowanych padła centralna, obecnie połączyłem to co przeżyło czyli centralną łożyskowaną i tłokową niełożyskowaną i co ciekawe działa bez zarzutu.

Edited by Azrael000
Link to post
Share on other sites

Nie blokuje się ze względu na moc sprężyny a na brak miejsca do ściśnięcia sprężyny miedzy łożyskowaniem głowicy tłoka a prowadnicą sprężyny. Tłok aluminiowy jest za ciężki sam w sobie a dodając silę sprężyny to tak jak byś młotkiem tłukł o przód gearboxa. Nie dziwie się że poszedł szkielet. W tłokach SHS z metalowymi szczękami wystarczy podkleić dobrym klejem listwę metalowa do tłoka i nie będzie problemu. Mam tlok SHS'a już od 2 lat, jeden i ten sam. Lata sobie na SP130 do SP150+.

Mam nawet z ASCU taki tłok już od prawie roku i nie zauważyłem problemu opisanego przez Ciebie z brakiem AR'a...

Link to post
Share on other sites

Rada na przyszłość, jak Ci listwa wyjeżdża z tłoka to ją po prostu przyklej i nie pisz pierdół, że przy ascu musi być aluminiowa głowica tłoka, bo ktoś kto się nie zna przeczyta te bzdury i się do nich zastosuje.

 

Taka sama sytuacja z blokującym się tłokiem, może u Ciebie się to blokowało, ale to nie znaczy że każdy aluminiowy tłok się blokuje, po prostu źle to złożyłeś i tyle.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...