Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

I KRAKOWSKI ZLOT AIRSOFTOWY "Syndicate Wars"


Recommended Posts

logo_big.jpeg

 

I KRAKOWSKI ZLOT AIRSOFTOWY "SYNDICATE WARS"

 

patronat.png

 

 

Termin zlotu - 29 . 04. 2011r. (piątek od godz. 12.00) do 02.05.2011r. (poniedziałek do godziny 16.00)

Wiek - 18+

Miejsce zlotu - Pasternik (obozowisko na terenie WKS Wawel)

Miejsce scenariusza - GOSz Pasternik

Miejsce szkoleń - GOSz Pasternik

Miejsce zawodów - GOSz Pasternik , WKS Wawel

Parking - Rejon Pasternika

Biura rejestracyjne - Wjazd na WKS Wawel

Liczba miejsc - 500 graczy (w tym 250 na zaproszenie)

Cena - 120 zł.

 

 

PROGRAM ZLOTU

 

PIĄTEK

od 12.00 – 18.00 - przybycie uczestników zlotu

19.00 - oficjalne otwarcie zlotu

20.00 - impreza rozpoczynająca

Od momentu przybycia istnieje możliwość sprawdzenia replik (chrono)

 

SOBOTA

Przewidziane szkolenia podlegają oddzielnej opłacie – cennik wkrótce

 

Szkolenie strzeleckie z broni krótkiej ostrej

Szkolenie strzeleckie z broni długiej ostrej ( wariant )

Szkolenie z technik linowych

Szkolenie z survivalu

Szkolenie medyczne

Szkolenie taktyki zielonej

Szkolenie taktyki czarnej CQB

 

Przewidziane turnieje podlegają oddzielnej opłacie – cennik wkrótce

Turniej strzelecki z broni krótkiej ostrej

Turniej strzelecki z broni długiej ostre ( wariant )

Turniej strzelecki do rzutek

Edycja LAA

 

Pokazy statyczne i dynamiczne

Sprzętu wojskowego

Sprzętu operacyjnego Straży Granicznej

Sprzętu operacyjnego AT

Skoki spadochronowe (zależne od pogody )

Ok. 19.00 wręczenie nagród dla uczestników turniejów

Ok. 19.00 wręczenie certyfikatów dla uczestników szkoleń

 

Organizator oraz przedstawiciele służb mundurowych zastrzegają sobie prawo zmiany terminu pokazu w przypadku konieczności wykonania innych zadań mandatowych .

 

NIEDZIELA

Scenariusz 8 – 10 h wg oddzielnego planu

18.00 oficjalne zakończenie zlotu

 

PONIEDZIAŁEK

Do 16.00 pożegnanie uczestników zlotu

 

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA

 

- Miejsce do rozbicia namiotu

- Miejsce parkingowe

- Stronę internetową, gdzie będą zamieszczane wszystkie informacje

- Pamiątkowe ID , mapka terenu, plan terenu zlotu, program zlotu

- Nagłośnienie na terenie całego obozowiska

- Zlotowa waluta

- Stanowisko do ładowania akumulatorów

- Udział w koncertach (wariant )

- Namioty sztabowe

- Ochrona całości zlotu ( obozowisko , parking )

- Ciepły posiłek podczas scenariusza ( w polu podczas scenariusza )

- Miejsce cateringowe dla uczestników zlotu ( przez cały okres zlotu )

- Alejka wystawców

- Woda z beczkowozu

- Toalety

- 2 prysznice (symboliczna opłata)

- Organizacja scenariusza

- Scenariusz

- Oprawa

- Teren scenariusza

- Środki transportowe

- Mapy

- Łączność po 4 sztuki na stronę

- Pirotechnika

- Rekwizyty

- Rozjemców ogniowych

- Sztaby dla dowódców

- Sprzęt niezbędny do wykonania zadań podczas sceno

 

Organizator przewiduje dodatkowe atrakcje o których będzie informował w późniejszym terminie!

 

Trzy tygodnie przed zlotem organizator przeprowadzi bezpłatne jednodniowe szkolenie dla dowódców stron wraz z ich dowódcami kierunkowymi.

 

 

UCZESTNICY POWINNI POSIADAĆ

 

- Dowód osobisty

- Bezpieczną ochronę oczu

- Wyposażenie wg uznania

 

 

WAŻNE

 

Wszystkie szczegóły dotyczące szkoleń, turniejów, scenariusza w późniejszym czasie.

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu w przypadku przyczyn nie zależnych od organizatora.

Przed rozpoczęciem scenariusza każdy uczestnik zobowiązany jest do sprawdzenia repliki ( chrono ). Repliki można sprawdzać przez cały czas od czasu przybycia.

 

 

ZGŁOSZENIA

 

Zgłoszeń prosimy dokonywać poprzez formularz kontaktowy na stronie imprezy: http://asgscenarios.pl

 

Zachęcamy również do wypróbowania nowego Systemu Imprez, w którym zlot został zarejestrowany:

http://wmasg.pl/pl/events/show/95683

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Odnoszę wrażenie, że pytanie Kolegi wynika li tylko z projekcji jego własnych zapatrywań na pewne sprawy. Albowiem z informacji opublikowanych powyżej przez organizatora (na dzień dzisiejszy), nie wynika aby tego rodzaju limity miały być stosowane na imprezie. A przynajmniej ja takowych nie wychwyciłem. Tym samym pytanie o ich wysokość wydaje się cokolwiek bezprzedmiotowe.

 

Jeśli zaś będzie inaczej to tuszę, iż organizator poda stosowne informacje z odpowiednim wyprzedzeniem. Wszak wyraźnie napisał, że:

Wszystkie szczegóły dotyczące szkoleń, turniejów, scenariusza w późniejszym czasie.

Czyż nie?

Edited by Kuba
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cennik szkoleń

Przewidziane szkolenia w dniu 30.04.2011 roku będą ograniczone ilością miejsc (decyduje kolejność zgłoszeń) oraz będą objęte dodatkową symboliczną opłatą. Udział w szkoleniach można zgłosić podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego na stronie www.asgscenarios.pl . Powyższe informacje pozwolą nam tak zabezpieczyć bazę szkoleniową , aby jak największa ilość uczestników zlotu mogła skorzystać z największej ilości zagadnień. W przypadku większego zainteresowania szkoleniami jesteśmy w stanie zorganizować dodatkowe zajęcia w piątek 29.04.2011roku od godziny 13.00

 

Każdy uczestnik po odbytym szkoleniu otrzyma pamiątkowy certyfikat.

Strzelanie do rzutek z broni myśliwskiej

Pięć strzałów 10 zł

Dziesięć strzałów 20 zł

Strzelanie do rzutek odbywa się od 10.00 do 18.00

 

Strzelanie z 9mm GLOCK

Pięć strzałów 10 zł

Dziesięć strzałów 20 zł

Piętnaście strzałów 30 zł

Strzelanie z 9 mm Glock odbywa się od 10.00 do 18.00

 

Strzelanie z 7,62 mm kbk AK

Pięć strzałów 10 zł

Dziesięć strzałów 20zł

Piętnaście strzałów 30zł

Strzelanie z 9 mm Glocka odbywa się od 10.00 do 18.00

 

Szkolenie z technik linowych - czas trwania 2,5 h - 10 zł

09.00 – 11.30

12.00 – 14.30

15.30 – 18.00

Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc.

 

Szkolenie CQB - czas trwania 2,5 h – 10 zł

09.00 – 11.30

12.00 – 14.30

15.30 – 18.00

Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc.

 

Szkolenie w bliskim kontakcie w scenariuszach CQB - czas trwania 2,5 h 10 zł.

09.00 – 11.30

12.00 – 14.30

15.30 – 18.00

Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc.

 

Szkolenie ratownicze czas trwania - 2,5 - 10 zł

09.00 – 11.30

12.00 – 14.30

15.30 – 18.00

Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc.

 

Szkolenie z taktyki zielonej czas trwania - 2,5 h - 10 zł

09.00 – 11.30

12.00 – 14.30

15.30 – 18.00

Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc.

 

Szkolenie z survivalu czas trwania - 2,5 h - 10 zł.

09.00 – 11.30

12.00 – 14.30

15.30 – 18.00

Jeden instruktor szkoli min 10 max 15 graczy. Listy zamykane będą 15 min przed rozpoczęciem szkolenia lub po zapełnieniu miejsc.

 

 

Na stronie www.asgscenarios.pl w zakładce newsy pojawiły się projekty waluty, która wykorzystywana będzie podczas scenariusza.

Do dnia 25.04.2011 roku przedstawimy listę uczestników zlotu. Chętnych do dowodzenia proszę o zgłaszanie się na PW. Jeszcze jedna sprawa- WKS Wawel to ośrodek graniczący z Pasternikiem , a nie stadion WKS Wawel w centrum Krakowa.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Prolog przeszedł do historii. Dziękujemy wszystkim za przybycie i znakomitą zabawę. Poniżej przedstawiamy wynik scenariusza, który będzie miał wpływ na majowy zlot!

 

zwycieztwo_FKA.jpg

 

Walka była bardzo wyrównana, jednak Federacja Korporacji Azjatycki odniosła zwycięstwo nad Nowym Blokiem Ekonomicznym.

 

FKA: 1.680.000 kredytów

NBE: 390.000 kredytów

 

Jako, że wynik prologu (założenie przyczółka dla nadciągających głównych sił inwazyjnych korporacji) miał wpływ na sytuację początkową scenariusza majowego. Siły FKA zaczną scenariusz z założoną już w terenie bazą polową obsadzoną oddziałem wojska. Będą też miały na starcie nieco więcej kredytów. Do zobaczenia w maju, a w międzyczasie będziemy zdradzać kolejne niespodzianki przygotowane na zlot!

Edited by Gregor80
Link to post
Share on other sites

Dzięki informacjom pozyskanym przez jednego z naszych informatorów Unia Islamska mobilizuje swoich fanatycznych wojowników. Przywódcy tej ekstremistycznej organizacji, przez niektórych uznawanej za terrorystyczną, postanowili włączyć się w niedawno rozpoczęty konflikt w Afryce środkowo-zachodniej. Ich celem jest jak to określili „położenie kresu chciwości mega korporacji oraz szerzenie swoich wartości i idei”. W rejon konfliktu zostały już podobno wysłane fanatyczne bojówki. Na razie ani FKA ani NBE nie komentują powyższych rewelacji, jednak zauważamy napływ coraz większych sił obu korporacji do Afryki. Spodziewamy się eskalacji walk oraz jeszcze większego zamieszania w tamtym rejonie Świata.

 

Mamy więc trzecią stronę konfliktu

 

uniaodwet3_resize.jpg

 

Jedna bardzo ważna uwaga - proszę uczestników zlotu o nie używanie podczas scenariusza białych ( bardzo jasnych ) arafatek. Trzecia strona konfliktu jako Unia Islamska będzie wyposażona między innymi w tego typu rekwizyty. Dziękuję za wyrozumiałość.

 

Poniżej przedstawiam sponsorów oraz ufundowane przez nich nadrody

SPONSOR GŁÓWNY FIRMA ASG Z DANII

 

- ASG/AS LMT Defender4 Carbine

- ASG/AS M15A1 Carbine

- ASG/AS GNB, CO2, CZ 75 P-07 DUTY

- ASG/AS GNB, CO2, Dan Wesson 8"

- ASG/AS GBB, CO2, STI DUTY ONE

- ASG/AS GNB, CO2, STI DUTY ONE

 

SPONSOR FIRMA ASGSquad

 

- Ładowarka IMAX B6 + zasilacz 5A

- 2x Mini ładowarka TITAN B3

- 2x Miernik do akumulatorów Lipo z buzzerem

- 2x Miernik do akumulatorów lipo z wyświetlaczem

 

SPONSOR FIRMA TAKTYCZNY. COM - ORGANIZATOR ZLOTU ORAZ KHAKI - Endurance shop PARTNER ZLOTU

 

- talony zniżkowe 20 zł

- talony zniżkowe 50 zł

- talony zniżkowe 100 zł

Talony można wykorzystać w sklepach taktyczny. com oraz khaki - endurance shop

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam

Dla wyróżniających się podczas scenariusza uruchamiamy zakładkę Galeria Chwały. Każdy dowódca otrzyma odpowiednią ilość baretek dla swojej strony. Galeria Chwały będzie udostępniona dla wszystkich.

Każda baretka będzie dostępna w kolorach - brązowy , srebrny, złoty

 

GALERIANOWA.jpg

Edited by nitka
Link to post
Share on other sites

Czy na tym zlocie mogą się zjawić 2 zielone osoby (po raz pierwszy kontakt z airsoft, ale wiek koło 30) z goglami i ubraniach maskujących i czy będzie możliwość wypożyczenia karabinów? Czy raczej jest to impreza, gdzie nie ma miejsca na zielonych?

Link to post
Share on other sites

Witam

Impreza w tym roku przewidziana jest dla wszystkich graczy. W dniu wczorajszym ustaliłem wszystko z dwiema osobami - myślę ,że to jest ta sama sprawa , jeśli nie to proszę o kontakt. Oczywiście cały sprzęt można wypożyczyć.

Link to post
Share on other sites

Witam

Impreza w tym roku przewidziana jest dla wszystkich graczy. W dniu wczorajszym ustaliłem wszystko z dwiema osobami - myślę ,że to jest ta sama sprawa , jeśli nie to proszę o kontakt. Oczywiście cały sprzęt można wypożyczyć.

 

Tak, załatwione, dzięki!

Link to post
Share on other sites

Witam na zlocie dla zapominalskich będzie otwarty sklepik poniżej ceny tego co najważniejsze

 

cennik kul w złotówkach

 

Kulki EXCEL 0,20g 3000 pcs. in bottle 36

Kulki EXCEL 0,20g 3700 pcs. in bag 39

 

Kulki Gold Fire 0,20g 3000 pcs. in bottle 29

Kulki Gold Fire 0,20g 6000 pcs. in bottle 54

Kulki Q-bullet 0,20g 6000 pcs bottle 52

Kulki Gold Fire 0,25g 6000 pcs. in bottle 72

 

Kulki Blaster premium 0,20g 6000 bottle 55

Kulki Blaster Devil 0,20g 6000 pcs. in bottle 56

Kulki Blaster Devil 0,25g 3000 pcs. in bottle 35

Kulki Blaster Devil 0,25g 6000 pcs. in bottle 77

Kulki Blaster Devil 0,28g 3000 pcs. in bottle 42

Kulki Blaster Devil 0,30g 3000 pcs. in bottle 67

Kulki Blaster Devil 0,36g 3000 pcs. in bottle 99

Kulki Blaster Devil 0,40g 3000 pcs. in bottle 119

Kulki Blaster Bio 0,25g 6000 pcs. in bottle 90

Kulki Blaster Bio 0,25g 3000 pcs. in bottle 50

 

Kulki G&G Perfect 0,28g (white) 1kg/pac. 49

Kulki G&G Perfect 0,20g (white) 3000 szt. 29

Kulki G&G Perfect 0,25g (white) 3000 szt. 30

Kulki G&G Perfect 0,28g (white) 3000 szt. 42

Kulki G&G Perfect 0,28g (brown) 3000 szt. 42

Kulki G&G Perfect 0,25g (green) 3000 szt. 30

Kulki G&G Perfect 0,25g (green) 1kg/pac. 41

Kulki G&G Perfect 0,25g (black) 3000 szt. 30

Kulki G&G Bio 0,25g 1kg Aluminium Foil 64

Kulki G&G Bio 0,28g 1kg Aluminium Foil 69

Kulki G&G 0.20g 1kg Białe 44

 

Specjalne życzenia dotyczące asortymentu sklepiku prosimy kierować na sklep@taktyczny.com

Link to post
Share on other sites

NBE

Medale przyznane przez dowódców poszczególnych poddziałów:

 

MEDAL ZA ODWAGĘ : Biszkopt, Ahmed

MEDAL ZA ZASŁUGI : Pieczarka, Sir. Patryk, Śnieżynek

MEDAL ZA MISJE SPECJALNE : Pach, Albert

MEDAL ZA DOWODZENIE :

MEDAL ZA WYTRWAŁOŚĆ : Szubi,

MEDAL ZA WALECZNOŚĆ : Pabllo, Dragon,

 

 

Osoby z listy proszę o podanie na PW adresu na który maja zostać wysłane baretki.

 

Lista jest wstępna wszelkie propozycje kolejnych medali proszę na PW:

-dowódcy zgłaszają ksywę oraz kategorie medalu

-gracze indywidualni, chcący nagrodzić kogoś ze swoich kolegów proszę w opisie na PW podać rodzaj medalu , za co ( opis 2 zdania), ewentualnie ksywki osób uczestniczących w opisanej sytuacji.

 

Proszę by na PW zgłosili się do mnie dwaj panowie którzy regularnie chodzili po kaskę z urbana do obozu tymczasowego.

 

 

Lista zostanie zamknięta w piątek 7.05.2011 i przesłana do organizatora - nieodwołalnie

Link to post
Share on other sites

Dziękuję wszystkim za czystą walkę. Impreza zagrała na 100 procent. Nitka gratulacje! Trzecia impreza w niedługim czasie, jest stały progres, po raz trzeci się świetnie bawiłem. Nawet pogodę zamówiłeś zajebistą :)

 

Wielkie podziękowania dla Foki za dowodzenie. Należy ci się specjalny medal. ;)

 

Stalker i jego komando pozdrawia :cool:

Edited by rokatanski
Link to post
Share on other sites

Było to bardzo udane spotkanie :wink: czekam z niecierpliwością na kontynuację, specjalne podziękowania i pozdrowienia dla całej UNII ISLAMSKIEJ :icon_biggrin:

 

ps. Wrzucać lans foty :biggrin:

Edited by Bialy_Qn
Link to post
Share on other sites

Bardzo dziekuje za możliwosc zabawy w tak wyśmienicie przygotowanej i przemyślanej rozgrywce.

Unia Islamska jest bardzo zadowolona,wiele jest głosów o "najlepszej imprezie w życiu airsoftowca".

Podziwiać i nasladować orgów Panowie.

NITKA & ORGS BRAVO!!!

 

dzięki również,za walke przeciwnikom.

Foka musisz byc na kontynuacji,ponieważ druga strona nie dała nam tak dobrze zarobic jak ty! :cool:

pozdrowienia i do zobaczenia na kontynuacji

Link to post
Share on other sites

To i ja wam dziękuje za wyśmienite strzelanie :maniak_killer:

Pogoda była zajeb.... :maniak_strach: taka do klimatu :ph34r:

Posiłek bardzo dobry :cool:

No i te pojazdy, moździerze, bomby, bazuki itp.

:maniak_OK:

 

Rewelacja :excl:

Edited by WENDZIN
Link to post
Share on other sites

Świetna impreza - 10/10 za przygotowanie logistyczne oraz za scenariusz. Myślę, że jako 3. strona daliśmy radę - siejąc zamieszanie ale nie przeszkadzając znacznie pozostałym graczom.

 

Bardzo duże plusy dla moździerzy oraz helikopterów. Bardzo duże plusy dla przeciwników - zero terminatorki. Szczególnie podobała mi się postawa broniących "jeńca", którzy po wykrwawieniu pozostali na miejscu trafienia do końca walki nie przeszkadzając w naszym ataku.

 

Podziękowania dla Nitki oraz Watera za organizacją.

 

Podziękowania dla Watera oraz Prestona za dowodzenie.

 

Specjalne podziękowania dla Pretoria Team & Friends za wspólne akcje.

Link to post
Share on other sites

Świetna impreza super przygotowana i zorganizowana . Wielkie brawa dla orga i instruktorów za przygotowanie wielu ciekawych szkoleń . Niezapomniany klimat stworzony przez samych uczestników... WIELKIE DZIĘKI WAM WSZYSTKIM...

 

Pozdro od BLOOD RAVEN : rifraf i Ulik

Link to post
Share on other sites

Dziękować:

Organizatorom, za całość.

Water za dowodzenie, gratisy, bajery i inne,

wszystkim kompanom z Uni Islamskiej za wspaniałą zabawę.

 

Generalnie niech żal dupę ściska wieśniakom, którzy masowo wpisali się na listę, a jak przyszło się pojawić to spanikowali.

 

Osobiście nie mogę przeboleć że nie zabiliśmy Foki w obozie jenieckim, oczywiście poprzez podcięcie gardła.

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

Wielkie podziękowania dla organizatorów za fajną imprezę (scenariusz, atrakcje) i super zaplecze logistyczne.

Podziękowania dla stron przeciwnych, aczkolwiek jedyne do kogo strzelałem to była strona LA. :maniak_jezyk2:

Super klimat zapewniła nam pogoda tym samym dając nieźle w kość.

Podziękowania dla "MATKI" (sztabu NBE) i całej strony za wspólne akcje! :maniak_luzik:

 

Kiedy można się spodziewać zdjęć, filmów, podsumowania i następnego zlotu? :maniak_OK: :maniak_killer:

 

Jedyny minus - niski stan osobowy. Nie wiem jak ile i gdzie, jednak jak się wpisujemy na listę to przychodzimy. Bez względu na pogodę... :maniak_zle: Inaczej dajemy do zrozumienia pozostałym - "Mam was w dupie"...

 

Z wyrazami szacunku i uznania

1st Force Reconnaissance

Dixon i spółka

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...