Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielety V2/V3 [Ultimate]


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie polecam szkieletów tej firmy.

Możesz napisać coś więcej?

 

Ja mam właśnie na biurku częściowo złożony gearbox tej firmy. Generalnie miałem już trochę przygód z tym ustrojstwem, a gdy udało się go w końcu złożyć, to okazało się że nadal nie działa jak powinien. Ale może konkrety:

1. Nie pasowała stockowa głowica cylindra z M4 JG, nie pasowała też głowica od SHSa - po prostu nie mieściły się w szkielecie - można było rozwiercać otwory i piłować, tak by weszły na szerokość, ale jak dla mnie gra nie warta świeczki. Kompatybilna okazała się dopiero głowica... Ultimate'a. Udało mi się dorwać jedynie wyciszoną, a więc do wymiany poszła od razu głowica tłoka. Jaka? Też Ultimate...

2. Zębatki stockowe JG miały za szerokie ośki i w żaden sposób nie mogłem ich wcisnąć w łożyska. Dopiero szlifowanie osiek pomogło - akurat udało mi się to załatwić niskim nakładem pracy. Zębatka w wiertarkę i papier ścierny. Teraz pasują idealnie.

3. Problem który wystąpił dzisiaj - dysza (M4 SHS) nie cofa się wystarczająco, żeby pobrać kulkę. Właśnie nad tym pracuję i okaże się, czy to kwestia założenia jakiegoś dystansera na kołek w zębatce tłokowej czy może konieczna jest wymiana dyszy... ciekawe na jaką... czyżby Ultimate?

 

Generalnie mam wrażenie, że ten gearbox można złożyć jedynie wkładając w środek części tej firmy.

Link to post
Share on other sites

Możesz napisać coś więcej?

 

Ja mam właśnie na biurku częściowo złożony gearbox tej firmy. Generalnie miałem już trochę przygód z tym ustrojstwem, a gdy udało się go w końcu złożyć, to okazało się że nadal nie działa jak powinien. Ale może konkrety:

1. Nie pasowała stockowa głowica cylindra z M4 JG, nie pasowała też głowica od SHSa - po prostu nie mieściły się w szkielecie - można było rozwiercać otwory i piłować, tak by weszły na szerokość, ale jak dla mnie gra nie warta świeczki. Kompatybilna okazała się dopiero głowica... Ultimate'a. Udało mi się dorwać jedynie wyciszoną, a więc do wymiany poszła od razu głowica tłoka. Jaka? Też Ultimate...

2. Zębatki stockowe JG miały za szerokie ośki i w żaden sposób nie mogłem ich wcisnąć w łożyska. Dopiero szlifowanie osiek pomogło - akurat udało mi się to załatwić niskim nakładem pracy. Zębatka w wiertarkę i papier ścierny. Teraz pasują idealnie.

3. Problem który wystąpił dzisiaj - dysza (M4 SHS) nie cofa się wystarczająco, żeby pobrać kulkę. Właśnie nad tym pracuję i okaże się, czy to kwestia założenia jakiegoś dystansera na kołek w zębatce tłokowej czy może konieczna jest wymiana dyszy... ciekawe na jaką... czyżby Ultimate?

 

Generalnie mam wrażenie, że ten gearbox można złożyć jedynie wkładając w środek części tej firmy.

 

 

Możliwe że prowadnica dyszy głowicy cylindra jest za długa, ja tak kiedyś miałem, przez pomyłkę.... zobacz, czy na sucho się cofa do końca, może popychacz ma gdzieś jakieś opory....

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mam M4 od P&J, wewnątrz siedzi sp130, niedawno pękł mi stockowy szkielet gb. Długo się zastanawiałem nad wyborem wzmocnionego pomiędzy Ultimate i Guarderem. Wybrałem ultimate ze względu na łożyska 8mm, które są w zestawie. Czytałem, że podobno jest wybredny jeśli chodzi o części innych firm, ale zaryzykowałem. 5 minut temu go założyłem, praktycznie wszystko siedzi idealnie, poza zębatkami, w których musiałem przypiłować osie. Gorąco polecam.

Edited by Hatch
Link to post
Share on other sites

Witam,

jako że minęły już prawie 2 tygodnie od czasu, gdy założyłem szkielet V2 Ultimate, ośmielę się podzielić wrażeniami z użytkowania. Ogólnie rzecz ujmując, jestem bardzo zadowolony. Replika pracuje b. dobrze. Nie napisałem w poprzednim poście odnośnie małego problemu, który dotyczył wpasowania szkieletu do body P&J ( Gb jest szerszy niż stockowy). Myślę, że dzięki temu, iż gb siedzi ciaśniej w body, to praca zespołu jest cichsza. Dodam również, że z ciekawości przestrzeliłem replikę na chronometrze- kiedy kupowałem replikę (3 lata temu), w stocku miała 420 fps, ale gdy wymieniłem w styczniu szkielet, lufę i gumkę wartość ta wzrosła do 480 fps, co nie ukrywając, lekko mnie zaskoczyło.

Link to post
Share on other sites

Ja również wstawiłem szkielet Ultimate do m4/pj ( ale ta druga seria).

 

Wszystko cacy ale :

 

- trzeba było zdystansować GB bo płetwa od selektora haczyła o łożysko (filc załatwił sprawę przyklejony do szkieletu)

- płytkę selektora wstawić Ultimate (na boyowskiej nie miałem auto)

- dyszę wstawić krótszą

- głowicę cylindra musiałem potraktować pilnikiem bo była za gruba.

 

Poza tymi 4 niuansami nie było kłopotów z niczym.

Wszystko pasuje i działa jak należy.

Edited by Luderson
Link to post
Share on other sites

Też wpadł mi w ręce ten szkielet i składam go sobie do body g&p, do którego pasuje dobrze. Co do części w środku to mam BU CA, pasuje idealnie, zębatki deep fire, nie pamiętam jakie, leżały sobie to włożyłem:) tłok niebieski ultimate, płytka selektora, przerywacz, popychacz też ultimate bo dają do szkieletu. Zobaczymy ile pociągnie szkielecik na M150.

Link to post
Share on other sites

Posiadam LR300 A&K od krakmanów. Rok temu szkielet gearboxa trzasnął. Kupiłem Ultimate z łożyskami kulkowymi 8mm.

Wszystko cacy, ale niektóre części/dziurki trzeba odpowiednio dopasować do reszty naszych stockowych elementów.

 

Po jakimś czasie poszedłem za ciosem i zdecydowałem się na wymianę tłoka, komory, dyszy, głowicy cylindra, gumki i lufy na Ultimate.

Szczelność pomiędzy komorą hopa/dyszą/głowicą jest piorunująca... istna strzykawka ;]

Strzela się teraz naprawdę elegancko... Kulki lecą jak po sznurku.

Nie żałuję wpompowania kasy w podzespoły Ultimate'a :)

 

Dodam, że stockowo miałem jakieś 426 fps na springu M125

Jak przestrzelam na chrono to napiszę ile wyszło (springa nie wymieniałem).

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Owszem, przebieg? 30kafelków..

 

Na sp130 Guarderka, przy 32-kulkowym rofie w replice mp5 NAVY od JG.

 

Po eksploatacji nie spostrzegłem żadnych usterek.

 

Yy? Nieee... Pinek od blokowania wózka przy stykach się ułamał ;<. Lecz dremel + gwintownik załatwił sprawę.

 

Szczerze? Mogę polecić.

Edited by Kohan warrior
Link to post
Share on other sites

W V2 Ultimate (JBU) najgorszym elementem jest właśnie trzpień blokujący kostke stykową przed wypadnięciem. Da się to naprawić wkręcając śrubkę na jego miejsce.

V3 Ultimate też mogę śmiało polecić każdemu. U mnie latał 550FPS @19rps, latał bo zmieniłem springa przez limity :teeth:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ultimate v3

31 kulek na sekundę, 460fps. Śmiga aż miło ale będę zmniejszał rof układem MERF 3.2 bo jak dla mnie to jednak za dużo ;)

Był jeden mały problem, otóż głowica cylindra od BU guardera nie za bardzo pozwalała zamknąć GB. ale parę razy próbowałem zamknąć lekko naciskając i się w końcu wyrobiła :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...