Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki SHS [oficjalny]


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Miał już ktoś doczynienia z ich silnikami? dokladnie chodzi mi o ten http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_silniki/silnik_krotki_high_torque_shs-2323.html Najbardziej zalezy mi na info czy bez problemu pociągnie M130 guardera (bateria Li-Po 7,4 5000 mAh 30C, zębatki to CA o normalnym przełożeniu). W opisie piszą że może ciągać do M170.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Witam

 

Chciałem założyć u siebie zębatki 100:200 SHS

Jaki silnik do tego lepiej torque'a czy hi speeda ?? (oczywiście oba shs)

Spring maksymalnie M120-130

Nie zależy mi na jakimś dużym ROFIE, ale też żeby reakcja na spust nie była zbyt powolna.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witajcie

 

Mam silnik GUARDERA HIGH SPEED REVOLUTION 40 ooo obr. ROF na M120? bardzo duży...

(podkładkowanie idealne zero luzu).

 

Chciał bym kupić zębatki o przełożeniu 32:1 czy ten silnik da rade uciągnąć. np. M130, M140.

 

 

 

 

P.S. GB v.3

Link to post
Share on other sites

Witajcie

 

Mam silnik GUARDERA HIGH SPEED REVOLUTION 40 ooo obr. ROF na M120? bardzo duży...

(podkładkowanie idealne zero luzu).

 

Chciał bym kupić zębatki o przełożeniu 32:1 czy ten silnik da rade uciągnąć. np. M130, M140.

 

 

 

 

P.S. GB v.3

 

Jaki pakiet zasila replike ze za duży masz rof ?

Moze wystarczy przejść na pakiet lipo 7,4V .NA silniku P&J i 130 Guardera rof oscyluje w granicach 13-14 rps pakiet 2S 4Ah 25-50 nano-techa zeby 18:1.

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Zapomniałem napisać 9.6V Firefox 4ooomAh, ROF mierzony w specu wyniósł 39 rps.

 

A co do silnika PJ, to nie chce wyrzucać silnika, za który dałem 169zł. dlatego pytam czy do silnika wysoko obrotowego, nadają się zębatku TURE UP

 

Bo na tym ROFie zajechałem już 4 zębatki, 2x środkową, 2x tłokową.

Chcę go zmniejszyć, a przy tym zwiększyć moc.

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Silnik powinien dac rade na zebatkach o wyzszym przelozeniu.

Licz to w ten sposob:

Dzielisz sile potrzebna do naciagniecia sprezyny przez przelozenie zebatek ktore masz (13 czy 18.7 ?).

Dla m120 jest to 10 kg.

Dla m135 12 kg.

Dla m150 15 kg.

 

Jezeli masz teraz zebatki 18.7:1 (stock) to obciazenie silnika masz 10 000 g / 18,7 - 534

Dla zebatek 32:1 i springa m135 bedzie to - 12000/32 = 375

Dla zebatek 32 i springa m150 - 468.

 

Wiec nawet m150 nie bedzie obciazac silnika mocniej niz stock na m120.

Licz sie tez z spadkiem predkosci - przy m135 bedzie to gdzies : 23-25 rps. (skoro mniejsze obciazenie to raczej 25).

Przy m150 okolo 23.

 

Jezeli masz zebatki 13.4 :1 (te shsa speedowe).

 

10000/13,4=746

12000/32 = 375 (dwa razy mniej obciaza silnik).

 

Zmiana predkosci bedzie (jezeli teraz masz 13 a przechodzisz na 32):

17 rps przy m135

jakies 18 -20 przy m150.

 

 

Pamietaj tez ze do 32:1 potrzebujesz tloka POLOWKOWEGO i zaden inny nie podejdzie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mam silnik SHSa, ultra high torque, typ krótki. Jako że miałem trochę wolnego czasu, złożyłem do kupy moje M249, wylądował w nim wcześniej wspomniany silnik. Po krótkich testach z M140 i lipo 7,4V 2,2Ah 25C stwierdzam, że jest to najfajniejszy silnik jaki do tej pory miałem. ROF i reakcja na spust wyśmienita.

 

W oparciu o wcześniejsze doświadczenia z silnikami na neodymowych magnesach, do M140 zakupiłem w ciemno lipo 11,1V, tymczasem przy silniku SHS'a tak mocny lipol okazuje się być zbędny... Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, dalsze testy - niebawem.

 

 

Jakby kto pytał, nie zdążyłem zmierzyć ROFa, bo kostka stykowa w krowie przerwała zabawę :) "Na ucho" było 17-18k/s przy M140, zębach JG V gen i wspomnianym wcześniej lipolu 7,4V.

Link to post
Share on other sites

Mały up odnośnie mojego poprzedniego postu n/t Silnika SHSa. Zmierzyłem przed sekundą ROF i... Dla przypomnienia setup:

 

M140 SHS

Zębatki JG V gen.

łożyska 8mm, przemysłowe

Kable 2mm^2

Lipo 7,4V 2200mAh 25/50C Fullymax (sprawdzany przed podpięciem do repliki miał 7,6V

Silnik SHS Ultra Torque Up

 

ROF - 21k/s!

 

To wszystko bez mosfetu i na zdychającej, ledwo dychającej kostce stykowej. Rewelka jak dla mnie.

 

 

Dla porównania dobrze znany JG III gen przy konfigu: M120 Guarder, kable 1,5mm^2 + mosfet, łożyska kulki 8mm G&P, zębatki SHS 13:1 i batka 9,6V 1600mAh daje ROF ~20k/s. To tyle w temacie silników - SHS wymiata.

Edited by slepy
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Guest gecko123

Chciałbym podrkęcić ROF w moim SCAR-H, sprężyna to lekko ubita M120 SHS, zębatki są stockowe, jak pójdą zmieniam na SHS 16:1. Zasilanie LiPo 7.4 35c. Brać high torque, czy high speed?

Link to post
Share on other sites

Chciałbym podrkęcić ROF w moim SCAR-H, sprężyna to lekko ubita M120 SHS, zębatki są stockowe, jak pójdą zmieniam na SHS 16:1. Zasilanie LiPo 7.4 35c. Brać high torque, czy high speed?

 

 

Ja mam SP120, zęby JG IIIg. Silnik High Torque, Li-Pol'a 7,4V 20C 1500mAh, jeszcze MOSFEcik i przewody 1,5mm^2 i wykręciłem 18-19k/s, (może mało, nie wiem ile można max, jeszcze dojdą zębatki Super High Speed i będzie to co chce osiągnąć ;))

po 3 zacinkach i wystrzeleniu 2k kulek tłok mnie pożegnał, i już leci z metalową szczęką SHS ^^

 

Srr, że tak troche OT :(

 

Pzdr.

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

Wsadziłem do MP5 SD5 JG silmik Turbo (czerwony) XHT (SHS) okablowanie niskooporowe i bateria 9,6 2200 G&P

ROF jest niesamowity w domu tylko sprawdziłem czy strzela pojechałem na strzelankę to na samym starcie jak ustawiałem HU przestraszyłem ROFem przeciwników :icon_biggrin:

Teraz zastanawiam się nad zakupem 13:1 SHS`a też powinno dodać troszkę ^^

Jestem zadowolony z tego pożeracza kulek :icon_wink:

 

Silnik na pewno kupię jeszcze jeden do innej repliki ^^

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kurde chyba pechowo trafiłem , mam silnik hi torqe długi , zębatki XYT , sprężyna M100 G&G batka 9.6 V . stary silnik JG 2 gen ładnie ciągnie , SHS nie daj rady zrobić 1 cyklu :/ Wcześniej do innej repliki już ładowałem krótkiego hi torqe i śmigał aż miło . Miał ktoś już taki problem ?

Edited by Sihan
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...