Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z baterią lub ładowarką


Recommended Posts

Witam, nie wiem czy w dobry temacie piszę, ale nie wiedziałem gdzie go umieścić. A więc mam następujący problem.

 

Na wstępie chciałbym zaznaczyc, że jestem początkujący i wybrałem się do sklepu stacjonarnego Militaria by poprosic o zestaw akumulator + ładowarka.

 

Sprzedawca sprzedał mi taki zestaw - akumulator i ładowarka

 

Problem polega na tym, że ładowarka jest 4 pinowa, a akumulator 3 pinowy. Na prosty rozum coś tu nie halo ( oczywiscie mogę wpiąc zostawiajac jeden wolny pin), ale niestety tak jak wspomniałem nie znam się na tym i chciałem się zapytać Was jako, że są tu na pewno osoby dłużej w tym siedzące.

 

+ czy to ok jeżeli ładowarka ma napięcie 11,1 v, a bateria 7,4 v ?

 

Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedzi

 

Pozdrawiam serdecznie!

Edited by isenseven
Link to post
Share on other sites

Gość opylił Ci złą ładowarkę. Wróć do sklepu i oddaj ten szajs, tak szajs, bo za nieco ponad 100pln można dostać bardzo dobre ładowarki obsługujące wszystkie airsoftowe baterie (iMax B6). Nigdy więcej nie kupuj szpeju w militaria.pl, nie mają pojęcia o tym sporcie...

Edit. A i akumulator też oddaj, bo kosztuje tyle co 3 takie w normalnym sklepie...

Edited by MrMCET
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...