Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jaka latarka na broń o 130 zł


Recommended Posts

witam mam zamiar kupić latarkę na karabin g36 nie wiem jaką kupić jestem nowy w temacie latarek.

czy wybrać Led czy żarówkę nie wiem czym się różnią

najlepiej z przyciskiem żelowym proszę o pomocy w wyborze

Edited by piotox
Link to post
Share on other sites

Jak do giety to prawie "musowo" polecam LLM01 (Element np robi replikę) ale niestety cena "trochę" wyższa...tak gdzieś po dwakroć (były na militaria.pl za bodajże 260PLN,a na specu za 319PLN) ...

Jeżeli nie zdecydujesz się na ten moduł to po lekturce od Puchacza wejdź na www.latarkisklep.pl i tam masz cały dział latarek taktycznych ... Jak to ma byc tylko taktyka a nie EDC, to wybieraj latarkę z albo juz dołączonym przyciskiem żelowym albo dostepnym do tego typu latarki-a laterke najlepiej z jednym trybem -100% , bez żadnych strobo, sos i innych niepotrzebnych trybów...

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites

Montaż to ok. 30 zł... i jak nie masz sklepu stacjonarnego to jeszcze przesyłka... Teraz kwestia jaki montaż? Bo latarki sa albo 1" w tubusie albo wiecej (ja mam np ok 28mm i 1" montaż jest juz do bani)...Poza tym zasilanie-jak nie chcesz sie na początku wypstrykać na dobre aku (18650 to jakieś 50 zł, adobrze jest miec zapas-do tego warto porządną ładowarkę mieć,żeby aku troche posłużyło-kolejne 6 dyszek) to warto wybrać coś co nazamiennie z koszykiem 3xAAA będzie działać...Sam widzisz,że te 130 na latarkę to troche mało ...Radzę poczytać ten wątek co Ci Puchacz podsunął...

 

Ja osobiście mam TANK'a ale sam włącznik żelowy do niego to 50 zyków... Niestety ma 5 trybów i włącznik żelowy na oryginalnym driverze przełącza tryb za każdym razem .Plus tej latarki, oprócz zooma to wymienność baterii (18650 albo koszyk z małymi paluszkami). Ja mam moc podciągnieta do 900 lm i 1 tryb do taktyki (programowalny driver i led XM-L2 na miedzianym podłożu)