Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
m3dykk1

Silnik Beryl

Recommended Posts

Witam ,

Mam pewne pytanie... jaki silnik polecacie do beryla Aresa? mam baterię 7.4 lipo i chcę podnieść rofa i co proponujecie ? cena maksymalna to 250zł za silniczek. Czytałem wiele wątków i tak szczerze pogłubiłęm się... chodzi mi o zwiększenie rofa. A jeśl chodzi o pozostałe zmiany w replice to zebatki , tłok itp są stokowe. Gumka, lufa i sprężyna guardera 130.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko, te silniki wykorzystuje się też w tuningach na rof w połączeniu np z lipo 11,1. Można powiedzieć że są uniwersalne bo są po prostu mocne, ich prędkość zależy tylko od napięcia baterii. Co prawda silniki high speed są niby szybsze, ale muszą mieć chwilke żeby się "zebrać" więc będziesz miał lekkie opóźnienie reakcji względem high torque. Poza tym nie celujesz w bardzo wysoki rof jak np 40k/s więc jak najbardziej polecam silniki high torque, jak już mówiłem osobiście miałem guardera do sprężyny m170 i chodził bez zająknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mówię sprężynka 130 guardera 7.4 lipo 25-50C. Jeśli podniesię rofa to będzie okej :). A 11.1v nie kupię już tuningi przechodziłem... i co kwartał sie sypała...Hmm a na jakiej zasadzie sam silnik może podwiększyć rofa ? po prostu zębatka na silniku szyciej się obraca niż na stokowym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego, jak chcesz podnieść rofa to celuj w silniki high torque tak jak ci doradził @zajcu97. Firma silnika zależy od twojego budżetu, na rynku masz spory wybór. Musiałbyś określić jaki masz budżet i wybrać najlepszy silnik w swojej klasie cenowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 zł wynosi mój budżet. Czyli już kwestie jaki typ jest wyjaśnione.Jak pomoże w rofie to Okej.teraz pytanie który bo podobno niezły jest guardera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od siebie polecę SHS hi-torque. 38k/s przy SP130 i 11.1v

 

No ale dodaj, że na zębach 16:1, bo na stokowym przełożeniu nie ma szans tyle wyciągnąć.

 

 

Mam zarówno SHSa długiego, jak i Elementa krótkiego. Z racji innego typu ciężko je porównać bezpośrednio, ale są dość porównywalne - chociaż odnoszę wrażenie, że jednak Element jest trochę mocniejszy i to jego bym wybrał w chwili obecnej. Z Guarderem nie miałem styczności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie miałem styczności z Elementem ale przy porównaniu SHSa do Guardera też odniosłem to samo wrażenie na korzyść Guardera. Tak więc między Elementem a Guarderem raczej będzie znikoma różnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Po lekturze tego postu wstawiłem silnik HT z SP130. Nie róbcie tego - rof będzie za duży i zje zębatki. Dla SP130 stockowy silnik styka w zupełności (dla 11,1V lipo, mój beryl na takim smigał od samego początku).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×