Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pękniety spód chwytu silnikowego


Recommended Posts

Pękł mi w transporcie spód czyli trzymanie silnika (i koszyka?) .

Na zdjęciach widać jeden ułamany punkt mocowania (zielona strzałka) a oraz miejsce gdzie plastik już pęka (strzałka czerwona). Co robić ? :icon_confused3: Szukam nowej części ale nie znajduję, dorobić coś, jak ?

Sprzęt to nowy G&G SIG 553, gearbox V3

20141222_114230_zps9126e08e.jpg

Link to post
Share on other sites

Polamane nieregularnie otwory utrzymujące śruby. Żaden klej nie ma zastosowania. Konieczne dłuższe śrubki z dużymi podkładkami, lub pasek blaszany trzymający spód chwytu "rozpięty" pomiędzy śrubkami. Po długich staraniach odaleziony katalogowy nr części, pytanie wysłane do GG mailem. Temat do zamknięcia.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zrobiłem dokładnie to samo tylko z dużymi podkładkami bo mam wyrwane kawałki całe plastiku. Do tego ja mam pęknięcie samej stopki. Najlepszym rozwiązaniem jest przykręcenie na odcinku pomiędzy śrubkami dorobionej, podłużnej blaszki (z otworem na śrubkę regulacyjną). Coś jak poniżej:

IMG_20150107_115025_PS_zps9c612ed1.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...