Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dystanser flat hop


Recommended Posts

Akurat wczoraj wsadzałem do swojego AUG'a od GFC flat hopa od Modify:

http://azteko.pl/mod...op-p-15499.html

 

Dzisiaj trochę testowałem i wydaje się być wszystko ok, ale ja już mam komorę od AirSoft pro, a i tak hopek podkręcał dopiero prawie pod sam koniec regulacji.

Stockowa faktycznie trochę za słabo dociska dystanser, ale tak za mało o 1 mm, co i tak to jest wystarczająco dużo żeby hopek nie działał.

W komorze AirSoft pro jest dużo miejsca na różne dystansery, pozostaje tylko czy okno w lufie jest wystarczająco duże. Ten dystanser od modify nie jest specjalnie długi i z lufą promyka współgra.

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites
  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

U mnie w stockowej komorze regulacja działa dobrze. Hopka mam ustawionego teraz tak aby kulki prosto leciały i zostaje mi jeszcze sporo zakresu regulacji. Natomiast w komorze od AirsoftPro brakuje zakresu - dopiero pod koniec coś się dzieje ale i tak jest to za mało i kulki nadal spadają.

 

Musiałbym pokombinować z dystanserem np. podkleić go aby był grubszy.

 

Orientuje się ktoś czy te dystansery od Promyka albo ML Omega są grubsze od tego Modify czy może takie same??

Link to post
Share on other sites

Kupiłem dystanser Modify razem z ich gumką. Działał zdecydowanie lepiej niż stockowa gumka z brzuszkiem i dystanserem klepsydrowym, lot kulki ładnie płaski. Nie był za gruby, wręcz przeciwnie, musiałem ramię dociskowe sobie zaprojektować i wydrukować aby był większy zakres regulacji.

 

Teraz będę testował dystanser promyka, niebieski, docinałem go do wielkości okna.Czy będzie lepiej to nie wiem, bo wygląd w lufie na moje oko jest taki sam ;)

Link to post
Share on other sites

@ Czarny. Niebieski dystanser promyka jest bardziej miękki niż czarny dystanser. I jak masz słaby docisk ramienia, to pomaga wypełnienie tego otworu w garbie dystansera. Ja użyłem wycinka z oringa w którym średnica gumy jest nieco większa od średnicy tego otworu. Chodzi o to żeby wszedł na wcisk bez żadnego kleju.

Link to post
Share on other sites

@Rych33 ale po co mam tak kombinować ty mnie powiedz ? Ja to w 2 minuty poprawiam projekt, wrzucam plik stl do drukarki i po 15 minutach mam nowe ramie z dociskiem gotowe pod wymiar :icon_biggrin:

 

Czarny, jak masz dostęp do druku 3D i ogarniasz to projektuj swojego flata. Nie wiem jak tam z materiałami itp. ale taki dystanser możesz wydrukować sam. Ramię dystansera także i wszystko pod wymiar pod konkretną komorę/lufę :)

Link to post
Share on other sites

Czarny, jak masz dostęp do druku 3D i ogarniasz to projektuj swojego flata. Nie wiem jak tam z materiałami itp. ale taki dystanser możesz wydrukować sam. Ramię dystansera także i wszystko pod wymiar pod konkretną komorę/lufę :icon_smile:

 

Tylko że dystanser będzie wtedy twardy może że zrobić go z TPU ale wtedy też nie wiadomo jak z jego sprężystością

Link to post
Share on other sites

Niestety dystander muszę mieć kupny, bo druk z gumy wymagałby ode mnie modyfikacji drukarki... musiałbym wyłożyć około 500 stówek na nową głowicę plus filament, kalibracja zajęłaby pewnie kupę czasu ;)

 

Za to ramię dociskające, komorę (też sobie wydrukowałem) mogę modyfikować na szybko i drukować :)

Link to post
Share on other sites

Ciężko się drukuje tak małe elementy metodą fdm sam myślałem czy by nie wydrukować dystansera który miałby być od góry cienką warstwą abs a niżej z materiału elastycznego tak aby docisk był równy na całej powierzchni ale nie wiem jak materiały do druku zachowują się w niskiej temperaturze. Poza tym drukarka musi być z górnej półki żeby to robić. Posiadam gumkę z dystanserem modyfi ale dystanser jest tam bardzo twardy jak kamień i nie widziałem polepszenia efektów poza tym regulacja zrobiła się bardzo czuła wręcz niemożliwa do ustawienia. Chcę teraz zamienić dystanser na promyka. Jednak mogę po cudować z customowym dystanserem bo mam drukarkę w domu. Myślałem nad czymś takim ale wtedy materiał na żółto by musiał być miękki i nie mógł by twardnieć na zimnie.

Czarny to wydruk z abs który by dociskał równo na całej powierzchni nie pozwalając na zniekształcenie się miekkiego materiału podporowego przy nacisku ramienia komory które działa w jednym punkcie. Materiał podporowy byłby klejony do wydruku, jeśli całość wyszła by zbyt gruba zawsze można wydrukować specjalne ramię o zmienionym kształcie tak aby regulacja działała prawidłowo.

Pytanie z jakiego materiału by musiał być zrobiony dystanser? I czy to zadziała? :icon_smile:

apygYxL.png

 

Ps. Nie chciało mi się inventora odpalać dlatego paint :icon_smile:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zadam takie pytanie, czy flat zrobiony na zasadzie ciecia okna lub przycinania zrobi jakąś znaczącą różnice, w replice z stockowa komora hu i jak to ktoś napisał pół precką (Mad Bull Black Python)? Flata chciał bym zrobić sam bo lubię się bawić ;) NIe wiem czy ma taka zabawa sens, a jeżeli ma to sens to jaka gumka i dystanser do repliki 430 fps?

Link to post
Share on other sites

@GregRin. Generalnie taka zabawa ma sens. Flat daje wymierne korzyści. Czytaj. Zasięg i celność. Ale powiększanie okna w lufie promyk. Do którego żeby było fajniej dystanser promyk się nie mieści. To już jest jakieś chore. Przerabiałem. Lufa promyk, gumka promyk flat i dystanser w komplecie. Piłuję okno w promyku i płaczę. Ok. Dystanser się mieści i działa. No to teraz inaczej. Biorę następną lufę promyka i broń Boże nic w niej nie piłuję. Montuję ten sam dystanser promyka. Tylko trochę go przycinam żeby wchodził w okienko lufy.

No i tak samo ma zakres regulacji w sensie podkręcanie. I nie ma o czym gadać. No chyba że ktoś szuka dziury w całym, albo jest masochistą.

Link to post
Share on other sites

Teraz nasuwa się pytanie czy ma sens przycinać lufę? Jeżeli taki flat ma sens w niskobudżetowej replice, to najsensowniejszym rozwiązaniem byłaby fioletowa gumka promyka? Replika ma 410 fps (chwilowo stock, mam zamiar dojść do tych 450), więc czy twardość będzie odpowiednia?

Link to post
Share on other sites

Źle się określiłem, chodziło o przypiłowanie otworu, my bad

 

Zawsze jest sens. W ogóle sensem flata jest to, że a) jest płaski, b) jest długi. Nie jest to jakiś ogromny wysiłek. Ja piłowałem lufe ze stali i przepiłowałem - otwór wyszedł większy, niż musiał być. Ani to czasu wiele nie zajęło ani nie zmęczyło, a efekty są bardziej, niż zadowalające.

 

Rozpytaj tylko czy ktoś to robił na lufie z teflonem.

 

Warto szlifować lufę aby cały dystanser flathopowy wlazł w okno, czy możę tylko podcięcie dystanserka też będzie zadowalające?

 

Warro. Zobacz wątek "Niestandardowe okno w lufie", są tam opisane metody, narzędzia i efekty.

 

Generalnie przycinanie flata porównałbym do remontowania drogi po to, żeby potem co kawałek ręcznie zrobić dziury. Lub dzielenia przez zero. Każda odcięta setna milimetra z flathopa to odcinanie po kawałku logiki.

Edited by Dominn
Link to post
Share on other sites

 

Generalnie przycinanie flata porównałbym do remontowania drogi po to, żeby potem co kawałek ręcznie zrobić dziury. Lub dzielenia przez zero. Każda odcięta setna milimetra z flathopa to odcinanie po kawałku logiki.

 

Ten tekst uczynił mój dzień lepszym normalnie :D

 

Sam myślałem o wypiłowanie okna większego w mojej lufie, ale to PDI 455 mm, i jak patrzę na nią a potem na pilniki to mi się smutno robi że taka droga a ja ją psujać będę ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...