Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

m4a1 Combat Machine G&G tuning.


Recommended Posts

Witam,

zakupiłem m4 wymienioną w tytule

jestem początkujący ale bardzo chciałem mieć osiągi na granicy regulaminu czyli 450 fps i dobry zasięg.

od razu rozebrałem emkę jeszcze przed pierwszą strzelanką i wymieniłem :

lufę na guardera 407 6,02

tłok na wzmocniony z 15 stalowymi zębami SHS

głowicę tłoka na doszczelnioną

głowice cylindra doszczelniłem taśmą teflonową

zamontowałem sprężynę tornado m130

 

efekt = 495 FPS , i silnik nie dał rady uciągnąć jak tylko bateria ( 7,4 lipo electro river) trochę się rozładowała.

 

tak więc zakupiłem silnik HT od ARMA tech i zamontowałem.

pojechałem na kolejna strzelankę ze świadomością że mogę działać tylko na singlu, bez auto.

 

zdarzały się przycinki mechanizmu od częstego i szybkiego strzelania na sinle fire.

pozatym jakoś mi nie pasowalo takie rozwiązanie i stwierdziłem ze wole na full auto .

 

zmieniłem sprężynę na m120 przy okazji wypodkładkowałem zębatki

chrono pokazało prawie idealne 450 fps, silnik został HT

 

 

i tu pojawia się moje pytanie :

czy jest sens używać tego silnika dla m120 ? czy lepiej wsadzić seryjny do póki się nie rozleci?

pewnie mam trochę lepszy ROF na HT bo ma lżej ?

pomyślałem że warto by było wstawić zębatki hi-speed aby podnieść ROF skoro już ide w szturm na AUTO

czy wstawienie teraz zębatek 13:1 się sprawdzi ? czy napotkam kolejny kłopot ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...