Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

Chce złożyć snajperke do 2000 złotych (body + tuning + luneta). Z własnego resesrchu wynika że body vsr 10 od tm to najlepszy wybór, jednak nie wiem czy wtedy starczy pieniędzy na tuning i lunete (jestem w tym kompletnie zielony). Dlatego chciałbym abyście Wy mi coś polecili (body + części + luneta), najlepiej dostępnego w sklepie który od razu zrobiłby tuning bo moje zdolności manualne pozostawiają wiele do życzenia (ale to nie jest wymóg, bo równie dobrze mogę znaleźć jakiegoś ogarniętego serwisanta w okolicy)

Chciałbym osiągnąć ok 500-550 fps.

Przy okazji jakiś link do poradnika jak i czym konserwowac sprezynowke byłby mile widziany.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Edited by Randomzneta
Link to post
Share on other sites

Po kolei.

Aby zmieścić się w budżecie 2 tyś nie masz szans kompletnie.

Nowa vsrka około tysiaka, lufa pdi jakieś 500zł guma kmheada 80.

A ty jeszcze chcesz dodatki czy też opłacić komuś usługę wykonania repliki nie ma szans.

Bart zrobi bez kłopotu jednak prędzej zamkniesz się w 2500 niż 2000.

 

Wspominałem, że pewnie lufy pdi nie ma w polsce?

Link to post
Share on other sites

Dziergana lufa i tak małymi kroczkami zaraz dojdziemy do bazy od Chińczyka i części od ASPro :icon_biggrin:.

Dlatego polecę SWD A&K, najmocniejszy spring jaki znajdziesz i promyka,ew kup używkę za 400-500 zeta z wymienioną sprężyną i dołożoną chińską optyką, kupujesz promyka (350 zeta), zostaje 1000 (bo dasz do serwisu żeby ładnie poskładali) na ori lunetę/boczniaka/mancrafta

Link to post
Share on other sites

Bart? Chodzi o osobę? Jedyne z kim mi się kojarzy to z dowódca sojuszu narodów na tegorocznym CA. Jeśli jest ktoś kto złoży dobra snajperke to jestem w stanie dać nawet 2,5-3k, tylko prosiłbym o namiary

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

 

 

No chyba że chodzi o jakieś części, to też proszę o namiary