Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
RunForceOne

Jaki nowy silnik HT do M130 - M4PJ

Recommended Posts

Cześć,

 

muszę kupić nowy silnik do mojej M4 (PJ), wymieniłem sprężynę na m130 i stary stockowy silnik (czarny z niebieską dupką) nie daje rady, spada rof, reakcja i grzeje się niemiłosiernie. Nie zależy mi na dużym rof, strzelam głównie ogniem pojedyńczym.

 

- Szkielet wzmocniony

- Sprężyna M130 Tornado

- Gumka przeźroczysta Guarder'a

- Prec lufa PPS 6,03

- Zębatki stock'owe

- Tłok SHS (połowa zębów stalowych)

- Wypodkładkowany,

- Wymienione kable,

- Mosfet NanoSSR,

- Bateria nimh 9,6V

 

Najtańszy silnik HT jaki znalazłem to silnik "JG/GE M41 High Power Motor" - czy to jest w ogóle warte uwagi? Szukam czegoś w rozsądnej cenie, ok. 100-120zł. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twój silnik to ten sam co jg/GE i nie ma prawa nie dać rady nawet na sp170 z lipo 11.1v więc pewnie coś źle złożone.

 

Trochę już wylatał, zwłaszcza że m'ka była kupowana używana, a nie wiem ile faktycznie miał przebiegu, jest opcja że jest już zajechany? Czy faktycznie podkładkować go jeszcze raz, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, chociaż sprawdzałem kilka razy. Na początku strzelanki, z naładowanym aku ładnie kręcił ale z czasem zaczął się grzać i zacinać, co drugi strzał kulki leciały nawet na lipo kolegi słychać było, że silnik ciężko pracuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twój silnik to ten sam co jg/GE i nie ma prawa nie dać rady nawet na sp170 z lipo 11.1v więc pewnie coś źle złożone.

 

Noooo nie do końca. Te silniki z niebieską dupą to te na neodymach, które są na prawdę zajebiste. Jak masz na myśli silnik z czarną dupą, to się nie dziwię, że nie da rady.

 

Trochę już wylatał, zwłaszcza że m'ka była kupowana używana, a nie wiem ile faktycznie miał przebiegu, jest opcja że jest już zajechany? Czy faktycznie podkładkować go jeszcze raz, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, chociaż sprawdzałem kilka razy. Na początku strzelanki, z naładowanym aku ładnie kręcił ale z czasem zaczął się grzać i zacinać, co drugi strzał kulki leciały nawet na lipo kolegi słychać było, że silnik ciężko pracuje.

 

Sprawdź, czy nie ma zjechanych szczotek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz mieć po prostu wsadzony zwykły silnik, na normalnych magnesach, albo jest już kolokwialnie mówiąc zajechany, szczotki/uzwojenie itp... same magnesy przyciagają tak śrubki/wkrętaki że aż ciężko je oderwać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj rozłożyłem gb na nowo. Znów wypodkładkowałem, skręciłem szkielet bez zespołu tloka. Zębatki swobodnie sie obracały. Założyłem chwyt z silnikiem i wyregulowałem wysokość. Silnik po ok. 20-30 sek robi się ciepły. Silnik jest czarny z niebieską dupką, jak kolega pisał ciężko jest oderwać od niego śrubki czy śrubokręt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EndeBeats dobrze prawi. Trzeba obejrzeć szczotki i można też wyczyścić wirnik przy szczotkach. Sprawdź też czy silnik nie iskrzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega pisał, że strzela głównie singlem. Więc chyba tak ten test robił. Zastanawiam się czy bateria nie jest mułowata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdziłeś szczotki? Silnik nie jest zasyfiony?

 

Sprawdzone, szczotki są ok, silnik też wygląda ok.

 

EndeBeats dobrze prawi. Trzeba obejrzeć szczotki i można też wyczyścić wirnik przy szczotkach. Sprawdź też czy silnik nie iskrzy.

 

Przeczyściłem komutator benzyną ekstrakcyjną i przedmuchałem komorę silnika.

 

20-30 sekund to dluuuga seria każdy silnik zrobi się ciepły

 

20-30 sekund kręciłem bez zespołu tłoka, po skręceniu szkieletu.

 

Kolega pisał, że strzela głównie singlem. Więc chyba tak ten test robił. Zastanawiam się czy bateria nie jest mułowata.

 

Bateria nowa 8fields 9,6v Nimh - ok. Kupiłem nowy silnik JG/GE M-42 (z neodymowymi magnesami). Zdecydowanie 3x większy opór stawiają niż w stockowym silniku. Po wymianie silnik reakcja na spust zdecydowanie lepsza, czuć i słuchać różnicę w pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×