Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

5.11 Urodziny Battle Areny ASG 3v3 RANKING GAMES


Recommended Posts

Pora zacząć imprezę urodzinową na BATTLE ARENIE! ASG 3v3 TEAMS, RANKING GAMES

 

Zapraszamy na mega walkę, będzie grubo, GRUBO jak zawsze na Battle Arenie.

Będzie nowa formuła, nowe zasady gry. A to wszystko na terenie zurbanizowanym przygotowanym pod pełne wrażeń symulacje bojowe.

W dniu 5.11.2017 zapraszamy na ogólnopolską imprezę asg! Która odbędzie w geograficznym środku Polski.

 

Plakat imprezy ASG :

plakat_urodziny_Asg.jpg

 

Wydarzenie na FB dla ASG:

https://www.facebook.com/events/123204258393089

 

Battle Arena www.battle-arena.pl to teren o charakterze zurbanizowanym, z dużą ilością zabudowań lecz również posiadający otwarte przestrzenie pozwalające na starcia w większych grupach.

Znajdziecie tam również fragment leśny, oraz rzekę z 2 mostkami. Lokalizacja to geograficzny środek Polski,

leżący niemal na skrzyżowaniu autostrady A1 i A2. Teren znajduje się 5 minut od zjazdu z autostrady.

Komfortowy dojazd, położenie w centrum naszego kraju – każdy ma blisko.

 

mapa.jpg

 

Wpisowe ASG:

Jak wspominaliśmy impreza odbędzie się 05 listopada 2017.

Wpisowe 55 PLN przyjmujemy do dnia 30.10, po tym terminie opłata będzie wyższa.

 

W tym roku w cenie dla Was:

- pełna organizacja gry

- opracowanie formuły gry 3 teamy vs 3 teamy

- prowadzenie rankingu każdego teamu na podstawie punktacji w scenariuszach

- 4 ciekawe krótkich scenariuszy

- doskonały teren do gry BATTLE ARENA (budynki, okopy, transzeje, teren leśny, rzeka)

- pełne zaplecze HP dla graczy z replikami HP

- profesjonalne pit stopy HP zapewni firma MANTA – będzie tego baaardzo dużo…

- oprawa pirotechniczna ekipy BATTLE ARENA pod kątem terenu zurbanizowanego

- animatorzy imprezy

- herbata, kawa

- nagrody dla wylosowanych szczęśliwców

- ratownik medyczny

- polisa NNW w firmie PZU, kwota gwarancyjna 20 tyś

- filmy time laps i slow motion z imprezy przy grupie min. 100 graczy na imprezie

- profesjonalny fotograf przy grupie min. 60 graczy na imprezie

- film z imprezy w formie teledysku przy grupie min. 120 graczy na imprezie

 

 

Agenda imprezy ASG:

0:00 non stop – Scenariusz „0”

 

7:30 - wjazd na teren, rejestracja graczy

9:30 - przywitanie i odprawa

10:00 - 10:45 - 1 scenariusz

10:45 - 11:00 - czas na doładowanie kulek

11:00 - 11:45 - 2 scenariusz

11:45 - 12:00 - czas na doładowanie kulek

12:00 - 12:45 - 3 scenariusz

12:45 - 13:40 - przerwa na ciepły posiłek

13:40 - 14:25 - 4 scenariusz

14:25 - 14:40 - czas na doładowanie kulek

15.10 - podsumowanie

 

Co nowego na imprezie ASG?

Przede wszystkim formuła gry 3 teams vs 3 teams!

Gra będzie opracowana pod kątem gry 3 teamów, które będą ze sobą rywalizować. Nie będzie znakowania drużyn. Przypisanie do teamu będzie równoznaczne z ubraniem się w strój w jakim ma grać dany TEAM. Każda drużyna otrzyma przed każdym scenariuszem kopertę z celami jakie ma do wykonania.

 

>>Team NIEBIESKI (Limit miejsc 40) - wymagany strój: górna część w kolorze czarnym, spodnie dowolne.

 

>>Team ŻÓŁTY (Limit miejsc 40) - wymagany luźny strój, np: jeansy i koszula w kratę.

 

>>Team CZERWONY (Limit miejsc 40) - wymagane pełne camo: spodnie i bluza.

 

ZAPLECZE HP.

Dla miłośników replik na HP będzie przygotowane pełne zaplecze napełniania butli HP. Do dyspozycji będą profesjonalne PIT STOPY HP, w przypadku większej ilości graczy będzie ustawiona sprężarka HP która da ciśnienie 4500 PSI

 

MOBILNE SZPITALE.

Na miejscu nie będzie stałych respownów!

Każdy team posiada swój własny respown. Mobilność polega na tym, iż drużyna decyduje gdzie ich respown ma być ustawiony, może być przestawiany w czasie gry, ale musi być chroniony przed jego zdobyciem i wyłączeniem. Przeciwnik może przejąć respown innej drużyny przez jego odbicie i wyłączenie sygnalizacji świetlnej. Wyłączony respown nie przywraca trafionych graczy do gry. Zdobyty respown nie może być przestawiany, musi pozostać w miejscu jego zdobycia, ale może być odbity przez drużynę, do której należał. Po włączeniu sygnalizacji ponownie działa przywracając trafionych uczestników do gry, może także być przestawiany przez team do którego należy respown.

 

RANKING TEAMÓW

Każda z drużyn będzie miała prowadzony swój własny ranking z punktacją za wykonane zadania. Ilość zdobytych punktów będzie publikowana na miejscu, tym samym widoczna będzie rywalizacja teamów jak i zaangażowanie w kolejnych scenariuszach.

 

KARTY URODZINOWE

Każdy z teamów będzie miał do wykorzystania tylko dwie karty urodzinowe na całą imprezę.

- KARTA DESANTU to nic innego jak rozpoczęcie gry przez 4 osoby w miejscu ustalonym z animatorem.

- QUICK START to nic innego jak rozpoczęcie gry przez 4 osoby bez markerów na 1 minutę przed rozpoczęciem imprezy.

 

ZASADY GRY ASG

Limit wiekowy:

18+

Limity FPS:

Kulki do chrono zapewnia organizator 0.20 G&G / Madbull

Do 350 fps dopuszczone do walki z użyciem ognia ciągłego.

Od 360 do 450 fps repliki mogą używać tylko ognia pojedynczego.

Powyżej tych limitów repliki nie będą dopuszczone do rozgrywki.

Wszystkie repliki zostaną zmierzone na Chrono.

Podczas manewrów będzie wyrywkowo mierzona prędkość wylotowa.

 

System trafień:

Trafiony oznacza się czerwoną szmatą, nie walczy, nie przemieszcza się.

Wyeliminowany pozostaje w miejscu do zakończenia wymiany ognia.

Cicha eliminacja: klepniecie przeciwnika z hasłem „Schodzisz” lub podobnym.

 

Alkohol

W trakcie całej imprezy obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz innych używek.

Osoby od których będzie się dało wyczuć alkohol zostaną wyrzucone oraz wpisane na czarną listę organizatora.

Łamanie zasad, limitów FPS oraz ognia single/auto podczas manewrów będzie skutkowało usunięciem uczestnika z rozgrywki!

 

Po terenie będą poruszać się ARBITRZY, którzy będą czuwać nad waszym bezpieczeństwem oraz rozwiązywać sprawy sporne! Prosimy pamiętać, że ich słowo jest święte, jeżeli nie zgadzasz się z wydanym wyrokiem udaj się do organizatora w sprawie wyjaśnienia ewentualnego sporu.

 

Pirotechnika:

Dozwolona jest tylko atestowana pirotechnika w wersji: GH-2, GR-2,GD-10, GD-60.

Zalecamy zaopatrzenie się w ochronniki słuchu ze względu na dużą ilość pirotechniki używanej w pomieszczeniach.

 

Podział mundurowy:

Zgodnie z przynależnością do drużyny

 

 

REPLIKI HP NA TESTY

Na imprezie będzie można przetestować nowe repliki HP firmy Tippmann, będzie dostępnych 15 sztuk

Osoby zainteresowane proszę o kontakt info@battle-arena.pl

 

ZAPISY ASG

Aby zapisać się na imprezę należy wypełnić formularz: https://goo.gl/forms/mC3Dxzxc1jBS2O7r2

 

Ważne informacje dotyczące imprezy ASG.

Proszę o dokładne zapoznanie się z treścią organizacyjną pod linkami, ważne informacje będą na bieżąco uzupełniane.

Informacje będą publikowane na FB: https://www.facebook.com/events/123204258393089

Dyskusje na forum: http://www.forum-lodz.pl/posting.php?mode=editpost&p=93659

 

 

 

W razie pytań proszę o kontakt:

info@battle-arena.pl

tel: 604 85 66 61

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie odnośnie minimalnego dystansu na jakim można używać replik 360-450 fps. Czy będzie jakiś przewidziany? Bo dużo starć na tym terenie odbywa się w odległości kilku metrów i postrzał z repliki 450 fps (nawet na single) z takiego bliska jest dość ryzykowną sprawą.

Link to post
Share on other sites

Na prośbę graczy zostanie wprowadzona zasada MED dotycząca replik 350-450fps. mówiąca o tym iż strzał może odbyć się z minimalnego dystansu 10m

MED to pomysł amerykański i nie dotyczy tylko budynków, ale używania silniejszych replik w ogóle. W lesie kiedy na skutek ukształtowania terenu lub roślinności gracze strzelają się z kilku metrów awantury i urazy są takie same jak w budynkach.

Link to post
Share on other sites

203c.png‼️5.11.2017 impreza ASG

„Scenariusz 0 - czyli jak dostać wjazd FREE na imprezę?”

W śród osób które udostępnią wydarzenie zostaną rozlosowane 3 wejściówki FREE na imprezę urodzinową. Zapraszamy do udostępniania.

2705.png ZAPISY na 5.11.2017 ruszyły:

Aby zapisać się na imprezę należy wypełnić formularz:

https://goo.gl/forms/mC3Dxzxc1jBS2O7r2

2705.png Wpisowe ASG:

Jak wspominaliśmy impreza odbędzie się 05 listopada 2017.

Wpisowe 55 PLN przyjmujemy do dnia 30.10, po tym terminie opłata będzie wyższa.

W tym roku w cenie dla Was:

- pełna organizacja gry

- opracowanie formuły gry 3 teamy vs 3 teamy

- prowadzenie rankingu każdego teamu na podstawie punktacji w scenariuszach

- 4 ciekawe krótkich scenariuszy

- doskonały teren do gry BATTLE ARENA (budynki, okopy, transzeje, teren leśny, rzeka)

- pełne zaplecze HP dla graczy z replikami HP

- profesjonalne pit stopy HP zapewni firma MANTA – będzie tego baaardzo dużo…

- oprawa pirotechniczna ekipy BATTLE ARENA pod kątem terenu zurbanizowanego

- animatorzy imprezy

- herbata, kawa

- nagrody dla wylosowanych szczęśliwców

- ratownik medyczny

- polisa NNW w firmie PZU, kwota gwarancyjna 20 tyś

- filmy time laps i slow motion z imprezy przy grupie min. 100 graczy na imprezie

- profesjonalny fotograf przy grupie min. 60 graczy na imprezie

- film z imprezy w formie teledysku przy grupie min. 120 graczy na imprezie

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Przedłużamy termin wpłat w kwocie 55 PLN do dnia 3.11 godzina 20:00 - na miejscu opłata 90 PLN

Mamy zapisanych 50 osób ale potwierdzone uczestnictwo w imprezie to opłacone wpisowe. Proszę o tym pamiętać gdyż wypełniony formularz ale nieopłacony = brak wejścia na imprezę.

 

Lista wpłat dostępna pod linkiem: http://www.forum-lodz.pl/511-urodziny-battle-areny-asg-3v3-ranking-games-vt10169.htm#94598

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...