Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MB4407A [WELL TGG]


Recommended Posts

Witam.

Przymierzam się do zakupu broni snajperskiej. Model MB4407A [WELL TGG].

Jestem totalnie zielony w te klocki i została mi polecona. Jak to wygląda z zamiennikami w razie awarii? Czy jest potrzeba robić tutaj tuning po zakupie czy na początek wystarczy wersja seryjna? Szukałem podobnego tematu na forum ale niestety nie znalazłem także liczę na waszą pomoc. Jeśli chodzi o cenę mogę dorzucić ok. 100 zł jeśli macie jakieś propozycje które będą dużo lepsze od tej repliki. W grę wchodzą tylko nowe. Póki nie mam większego doświadczenia i wiedzy wolę nie wpakować się w dodatkowe problemy.

 

Pozdrawiam i czekam na wasze opinie.

Link to post
Share on other sites

Może nie znalazłeś, bo Well robi pełno modeli różnych modeli, które różnią się tylko wizualnie. Jak chodzi o Warriory Wella to generalnie występują 2 odmiany, które różnią się położeniem magazynka. Taka jak podlinkowana, która ma magazynek w tym miejscu co oryginał i repliki takie jak np. MB-08, które mają magazynek z przodu analogicznie jak VSR. To drugie rozwiązanie jest może gorsze wizualnie ale za to lepiej podaje kulki z magazynka. W replice, którą podlinkowałeś jest dodatkowy mechanizm, który przepycha kulki z magazynka na przód repliki i to rozwiązanie raczej nie należy do niezawodnych.

 

Generalnie każda tania snajperka prosto z pudła nie nadaje się na strzelanki, bo każdy z najtańszym AEGiem zje cię na śniadanie. Z fabrycznej repliki to możesz sobie postrzelać w ogródku do puszek ale też nie na jakimś wielkim dystansie. Sprawa będzie wyglądać innaczej jeśli np. z kolegą kupicie sobie fabryczne snajperki i będziecie strzelać pomiędzy sobą. Tylko wtedy to ma jakiś sens.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...