Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Budżetowy mundur do polskich lasów


Recommended Posts

Witam serdecznie :icon_wink:

 

Jestem nowy w środowisku więc witam wszystkich. Przeglądając sobie forum natrafiam na różne opinie o róznych kompletach mundurowych.

Osobiście, najbardziej przypadł mi do gustu komplet we Flectarnie, wygląda na dość fukcjonalny i jest możliwość doboru szpeju w tym kamo. Co jako doświadczeni działacze moglibyście ewentualnie polecić?Jak będzie z wytrzymałością materiału, jak w praktyce wychodzi kamuflowanie się na terenach leśnych?

A może lepiej wybrać zupełnie inny wzór?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :icon_razz2:

 

P.S

W innych tematach nie znalazłem czego szukałem, przepraszam jeśli już gdzieś taki temat był.

Link to post
Share on other sites

Jak zauważyłem flectarn to bardzo popularny wzór wśród nowych w środowisku, a konkretnie tych którzy nie mają w głowie wizji danej jednostki, czy jakiegoś powiedzmy "komandosowego" stylu.

Kusi cena, a że są to rzeczy z demobilu to jakość również jest zadowalająca. Mając wybór jeśli chodzi o demobil to brałbym jednak ten brytyjski. Ok, flectarn dobrze maskuje, ale zwyczajnie mi się nie podoba.

 

Myślę, że przed zakupem warto abyś rozważył też opcję "co dalej?". Nie wiem jakie masz plany związane z ASG, ale może być tak, że za kilka miesięcy będzesz chciał stylizować się, czy to na specjalsa, czy na jakiegoś regularnego żołnierza którejś z armii i okaże się, że flectarn to jednak nie to. Tym bardziej, że mówisz o doborze szpeju w takim kamo. Tą opcję osobiście odrzuciłbym od razu i zainwestował w kamizelkę, bądź chest rig w jakimś kamuflażu bądź w kolorze olive.