Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Potrzebna pomoc w doborze obuwia


Recommended Posts

Witam,

W temacie dobrego obuwia jestem totalnym laikiem, dlatego uprzejmie proszę o pomoc.

Potrzebuję butów głównie na strzelanki leśne, sporadycznie pomieszczenia/bunkry. Czasem milsim - cały dzień w butach. Jakby się nadały na okazjonalny wypad w góry też byłoby fajnie.

Buty raczej na lato/jesień/wiosna. W zimę albo nie ma strzelania, albo mam śniegowce Salomona na tęgi mróz i śnieg.

Raczej mam stopę z tendencją do pocenia się niż marznięcia więc oddychalność mile widziana.

Stopę mam szczupłą i raczej płaską, spory paluch.

Mile widziana względna nieprzemakalność, nie chodzę po kolana w rzece ale zwykły deszczyk/kałuża nie powinny sprawiać problemu.

 

Do tej pory próbowałem http://armyworld.pl/...II-Gatunek.html , ale byłem zmuszony zwrócić. Zamówiłem rozmiar 42 (wkładka 270), niby długość wkładki ok, ale czułem lekki ucisk na paznokieć palucha i lekkie ściśnięcie wszystkich palców z boków. Nie ryzykowałem, że się nie rozchodzą. Rozmiar większy jest już tylko I gatunek, którego nie chcę ryzykować i czekać na dostawę bardzo długo.

Myślałem jeszcze o http://armyworld.pl/...-WYPRZEDAZ.html ale teraz mam mętlik i nie wiem, który rozmiar próbować. (Zwykłe buty, np adidas terrex mam w rozmiarze 43 i 1/3, mierzenie stopy wykazało nieco poniżej 270mm.)

 

Bardzo proszę o jakieś porady, sugestie czego szukać. Cena raczej do 600 zł, ale jeżeli będzie coś co długo posłuży i będę zadowolony, nawet za dużo większą kwotę to budżet jest elastyczny (w przeciwieństwie do stopy :icon_biggrin:).

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

W tej półce cenowej brałbym: https://e-militaria.pl/6322-buty-lowa-zephyr-mid-tf-desert-310535-0410.html