Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AKMS Boyi vs. M16 JG


Recommended Posts

Pisałem już w zielonych, ale OFF mnie wyrzucił ze względu na to, że nie jestem zielony. :P

Wracam do airsoftu po długiej przerwie i szukam repliki na start. Docelowo chciałbym zamknąć się w budżecie 600 zł. Po długim przeglądaniu forum i oferty sklepów, zastanawiam się nad wyborem między AKMSem Boyi z Tajwana a M16 JG ze Zbrojowni.

Wiem, że kupowanie taniego M16 to strata kasy i lepiej dołożyć 1000 zł i kupić coś porządnego, ale do M16 mam sentyment z czasów kiedy jako nastolatek biegałem ze sprężynką po lesie. Jedyne co mnie powstrzymuje to strach przed tym, że replika rozpadnie mi się w rękach, jeżeli to faktycznie tandeta to nie będę się upierał. Niestety, opinie na forum o M16-kach JG są raczej stare i nie wiem na ile są aktualne.

Z drugiej strony jest AKMS od BOYI. Wydaje mi się że Boje mają niezłą opinię, mimo że niektórzy narzekają na niedbałe wykonanie. Przy tej promocji u Krakmanów, wydaje mi się że stosunek cena/jakość jest całkiem niezły i chyba byłby to rozsądniejszy wybór.

Będę wdzięczny za pomoc w wyborze. Jeżeli uważacie że w tej cenie jest lepszy wybór niż to co tutaj podałem, to jestem otwarty na sugestie.

Link to post
Share on other sites

O AK się nie wypowiem, ale M16 JG sobie daruj.

Więc jeśli chodzi o emki w cenie do 600zł szukaj metalową Specnę. Powyżej za 800-900zł masz replikę Evolution Airsoft, która ze Specną robi co chce. Za 900-1000zł masz VFC pierwszej klasy, która zarówno od Specny jak i EA jest lepsza.. Serio, do EA warto dorzucić grosza, IMO to takie minimum jeśli chodzi o kupno sensownej emki.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.