Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
echofoxtrot

Dymiący silnik SHS

Recommended Posts

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że w moim chwycie pistoletowym zostaje dużo czarnego osadu, przypuszczam, że ze szczotek. Pomyślałem, że silnik jest za bardzo obciążony, dlatego rozłożyłem replikę i zacząłem regulować docisk silnika. Niestety nic to nie zmieniło, dlatego też wziąłem silnik do ręki i na podłączonym akumulatorze zacząłem wciskać spust. Ku mojemu zdziwieniu silnik po paru chwilach zrobił się gorący, w późniejszym czasie doprowadzając nawet do dymienia. Nie miał na swojej drodze żadnego oporu, ponieważ kręcił się w powietrzu, a mimo to opisana wyżej sytuacja wystąpiła. Teraz głowię się co jest tego przyczyną. Czy jest zatarty? Zabrudzony? Jak taki silnik wyczyścić? Czekam na pomysły i z góry dziękuję. Silnik to SHS High Torque tzw. Wilk.

P.S. Zapomniałem dopisać, że silnik również iskrzy. Używam go wraz z mosfetem Merf 3.2 oraz niskooporową instalacją na batce 11.1 30 C

Edited by echofoxtrot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×