Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Valer407

Jaka replika?

Recommended Posts

Witam, mam pewien problem w dobraniu m4 do 1000-1500 zł ale bliżej tego 1000 zł. Najbardziej mi zależy na szybkiej wymianie sprężyny i wytrzymałej replice oraz braku blow back. Potrafię szanować replikę. Myślałem o sa-a03 saec. Czy znal jest naprawdę taki zły? 

Edited by Valer407

Share this post


Link to post
Share on other sites

>1500zł

>Specna

>XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Oj jak ja chciałbym mieć tu adma/moda XD

Valer, nie słuchaj się Rych'a bo człowiek nie wie co pisze. Jego zdaniem Specna ma szkielet robiony na CNC :D Sam posiada Specne oraz E&L'a i poleca tylko te dwie repliki.

Specna to kupa gówna i tyle. Warta max 600-700zł, do wersji SAEC można dopłacić dodatkowe 100zł.

Aktualnie najlepszą repliką do 1000-1500zł będzie Evolution Airsoft/Dytac. Spasowanie top1, wewnętrznie także miodzio. W środku niewiele trzeba robić, ot kable, mosfet, nieco doszczelnić i tyle. Wnętrze radzi sobie ze sprężynami do 500fps, czyli coś pokroju SP130 Guarder. Baza jak najbardziej markowa, spasowanie top1, idealnie osiowy i sztywny korpus. Nawet w stocku strzela bajecznie. Wrzucić można dodatkowo lufę precyzyjną i flathop'a. Baza imo lepsza niż VFC :)

Pomyślałbym jeszcze nad ICS'em, ale to dość nietypowa konstrukcja i gdy coś Ci padnie pchasz się w koszty i problemy z dostępnością części. EA to standardowa konstrukcja i części jest masa.

http://azteko.pl/evolution-airsoft-replika-karabinka-urx3-m4-lone-star-edition-dark-earth-p-16752.html

 

Co do Specny... mam je na serwisie na bieżąco... i stare i nowe wypusty. SPECNA JEST KIEPSKA. Jest kiepsko spasowana, skrzypi, nie jest osiowa. Nawet po tuningu strzela kiepsko no i najważniejsze jest to, że to Specnę dostaniesz jest loterią. Jedne są lepiej spasowane, inne gorzej. Oczywiście względem kilku lat wstecz Specna zrobiła spory krok do przodu, ale to nadal chinska, miękka replika i nie warto jej kupować mają budżet ponad 1k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.  Nawet jak szanujesz replike prędzej czy później buda się zacznie sypać .Wraz ze wzrostem doświadczenia będziesz więcej korzystał z przeszkód terenowych ;-)

2. Przy tym budżecie Specne sobie odpuść .

Edited by arend

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym budżecie odpuść sobie specne, dytaca i na pewno evolution airsoft - masz budżet na sprzęt klasę wyżej.

W tej cenie dorwiesz VFC lub G&G z topowej serii na jakiejś promocji - szukaj modeli z mosfetami, dobrym hopkiem i preckami.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Yeneth napisał:

W tym budżecie odpuść sobie specne, dytaca i na pewno evolution airsoft - masz budżet na sprzęt klasę wyżej.

W tej cenie dorwiesz VFC lub G&G z topowej serii na jakiejś promocji - szukaj modeli z mosfetami, dobrym hopkiem i preckami.

 

 

A czemu EA/Dytac omijać? xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo EA/Dytac jest lepiej spasowane niż VFC XD

Już kij z wnętrznościami, bo VFC tutaj wypada trochę lepiej no ale..... :)

 

W G&G pada wiele części, w VFC czy EA/Dytac nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porównując podobnie odpicowane modele replik M4 od VFC (np. Avalon Sabre 1790zł), G&G (GC16 Wildhog 12" 1439zł) i EA (SBR Lone Star 1499zł). EA ma najsłabsze osiągi, przy tuningu wymaga znacznej przebudowy a lufa i gumka jest na poziomie replik chińskich. No i brak fabrycznego mosfetu. Oczywiscie mosfet mozna zamontowac ale to już ingerencja w replike wiec pa pa gwarancja/rękojmia/niezgodność towaru. G&G przy niższej cenie oferuje  tryb 3 strzałowej serii, mikrostuku na spuście do tego lepsza lufa i zdecydowanie lepszy hopup. VFC serii Avalon jest już znacznie droższe ale znowu mamy fabryczny mosfet, bardzo dobra lufe i swietny hopup. Zarówno G&G i VFC oferuje jakies 400fps w stocku co z dobrym hopkiem i lufą przekłada się na wysoką skuteczność w lesie. EA ze swoimi 300fps i miernym hopem/lufą zostaje daleko w tyle. Oczywiście można tuningować ale moim zdaniem lepiej za te ok. 1500zł kupić już replikę gotową do użycia bo grzebać to sobie można (i trzeba) w replikach Made In China :)

No i przepraszam ale wszystkie repliki spod znaku EA jakie miałem w ręku (ok. 30) wyglądały po prostu tandetnie i daleko im bylo do wykonania G&G a co dopiero VFC. 

Ostatnia rada: przed wyborem przejedź się do sklepu airsoftowego i "obmacaj" repliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorzucę trzy grosze w kwestii replik Dynamic Tactical/Evolution Airsoft bo posiadam:

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

EA ze swoimi 300fps i miernym hopem/lufą zostaje daleko w tyle.

Swoją zakupiłem w sklepie na "Z", z  założoną sprężyną M110 SHS bez utraty gwarancji, ale z plombą na prowadnicy sprężyny i GB w cenie niespełna 1100zł. 

"Z pudełka" wykazała 406 fps. Zmieniłem tylko gumkę i poszedłem testować w warunkach leśnych, gdzie sprawdziła się wyśmienicie.

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

EA ma najsłabsze osiągi, przy tuningu wymaga znacznej przebudowy a lufa i gumka jest na poziomie replik chińskich.

Może masz na myśli stare EA, bez kooperacji z DYTAC.

Nie wiem jak gumka bo zawsze wymieniam "z mostu" ale lufa to zdecydowanie najlepszy stock jaki miałem w rękach.

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

No i przepraszam ale wszystkie repliki spod znaku EA jakie miałem w ręku (ok. 30) wyglądały po prostu tandetnie

Nie jestem znawcą markowych replik, ale EA/DYTAC to całkowity monolit (jedyny luz na kolbie ale bardzo mały oraz dzwoni dźwigienka BC,), więc nie ma opcji, żeby coś było bardziej spasowane. Do tego grawerowane oznaczenia... Łyżka dziegciu to tandetna, niezamykana klapka wyrzutnika łusek.  

Nie upieram się, że VFC nie jest lepsze bo zwyczajnie nie miałem, ale muszę obronić tutaj producenta z taiwanu bo ta replika to były jedne z najlepiej wydanych pieniędzy na airsoft.

807d7b50c792582fmed.jpg

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

No i przepraszam ale wszystkie repliki spod znaku EA jakie miałem w ręku (ok. 30) wyglądały po prostu tandetnie i daleko im bylo do wykonania G&G a co dopiero VFC.

Sądzę, że nie miałeś w rękach ani jednej repliki EA/Dytac. Polecam zaktualizować bazę danych.

 

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

EA ma najsłabsze osiągi, przy tuningu wymaga znacznej przebudowy

Osiągi to nie wszystko, kupując markową replikę skupiamy się głównie na bazie. Wnętrze przeważnie ZAWSZE ma niedoskonałości w postaci niedoszczelnionej dyszy, braku metalowych zębów na tłoku lub kiepskich zębatek. Sporo można wymieniać, zależy od konkretnej repliki, serii, partii.

 

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

a lufa i gumka jest na poziomie replik chińskich.

I co z tego? Uszczelnia się? Kręci? Starczy. Od stocka wiele się nie wymaga. Ma działać i oferować potencjał tuningowy.

 

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

No i brak fabrycznego mosfetu.

Na rynku nie ma ani jednej repliki z PORZĄDNYM mosfetem i kablami. Wszystkie to albo zwykły najprostszy układzik np. VFC lub Krytac, które się grzeją i przy tuningu lecą od razu do kosza albo ETU w G&G, który bardzo często się chrzani.

Jak dla mnie dopłacanie do stockowego mosfetu ma sens tylko gdy nie zamierzamy grzebać w replice, przy pierwszym serwisie tak czy siak leci do kosza.

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

G&G przy niższej cenie oferuje  tryb 3 strzałowej serii, mikrostuku na spuście do tego lepsza lufa i zdecydowanie lepszy hopup.

Co do ETU, jak wyżej. Co mi po programowalnym selektorze, jak to ETU od początku istnienia jest wadliwe? Często odcina aku, często padają mikrostyki (głównie spustowy). Niedługo ma wyjść upgrade do ETU od Perun Airsoft, może będzie lepiej.

Lepsza lufa? To chiński, niskiego sortu stock. W EA siedzi półprecka, imo na poziomie Guarder'a jak nie wyżej.

Komora jest wykonana z kiepskiego, łamliwego materiału i jest to typowa konstrukcja z zębatkami. W VFC i EA masz rotacyjną. G&G to kupka w którą na wejściu trzeba inwestować.

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

Zarówno G&G i VFC oferuje jakies 400fps w stocku co z dobrym hopkiem i lufą przekłada się na wysoką skuteczność w lesie. EA ze swoimi 300fps i miernym hopem/lufą zostaje daleko w tyle.

EA ma około 310-320fps, prawie 100fps więcej to faktycznie sporo. Tyle, że... mocniejsza sprężyna to koszt 15-20zł za chiniola, 50zł za markową i masz nawet 450 czy 500fps. Masz szybką wymianę sprężyny bez wyciągania gearbox'a z korpusu. Po samym doszczelnieniu układu w EA masz 340fps. Jak wyżej 110 SHS dała 406fps w replice z pudełka to sądzę, że po doszczelnieniu byłoby z 430-440fps. SHS 110 to koszt 20zł, sprężyn tej mocy mam całą masę w tym stock springi z VFC i G&G i u mnie na serwisie wrzucenie takiej sprężyny jest w gratisie. W sklepach także nie ma większego problemu, aby podbić nieco fps bez utraty gwarancji. Jeśli sklep wie co to za replika i ma jakiekolwiek pojęcie o serwisie wrzucenie springa dającego 400-450fps byłoby także w gratisie, zapewne tak samo jak ja mają masę stock springów. 400-450fps to nie jest duża moc springa i chyba każda polcana stock replika sobie z tym poradzi.

W dniu 15.11.2018 o 22:03, Yeneth napisał:

Oczywiście można tuningować ale moim zdaniem lepiej za te ok. 1500zł kupić już replikę gotową do użycia bo grzebać to sobie można (i trzeba) w replikach Made In China :)

Czasy kiedy kupowało się markową replikę i strzelało z niej tak długi aż coś padło MINĘŁY. 

To już Specna jest mniej awaryjna niż G&G XD

Jak dla mnie i wielu innych ludzi, każda replika powinna przejść co najmniej serwis zerowy, a wiele jak nie każda lekki tuning mający na celu wyeliminowanie ryzyka uszkodzenia repliki w najmniej oczekiwanym momencie, a także uzyskanie idealnej kompresji i lepszej kultury pracy. Żadna replika w stocku nie jest idealna, każda ma wady. Są lepsze, gorsze, a nawet i najlepsze ale nie ma idealnej w której nie byłoby nic do wymiany.

Dodam, że EA dość intensywnie się rozwija. Są już modele posiadające wbudowany mosfet, silnik HT czy metalową, rotacyjną komorę.

Edited by wallop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciapciak - czyli masz 406 fps ale zaplombowaną szybką wymianę sprężyny... wspaniale ;) Odnośnie współpracy z Dytac to  jest to tylko cześć oferty EA bo są jeszcze np. modele na licencji Z-M Weapons które lekko mówiąc ssą (ich LR300 ma wykonanie i spasowanie na tak żenującym poziomie jak stare chińczyki). Oczywiście ciesze się że model jaki masz spełnia Twoje oczekiwania ale niestety nie jest tak ze wszystkim co wychodzi spod znaku EA i znajduje się w podobnym do konkurencji budżecie.

 

Wallop - podchodzisz do tematu od strony serwisanta nie użytkownika. Większość kupujących repliki airsoftowe chce model który nie będzie wymagał do działania nakładów finansowych, modyfikacji i jakichkolwiek prac serwisowych. W większości wypadków repliki spod znaku VFC i G&G w zakładanym budżecie nadaje się do działania tuż po wyjęciu z pudełka (a wierz mi że z uwagi na rodzaj pracy trochę replik mi przez ręce przechodzi). Oczywiście zawsze można replikę ulepszyć ale powoli przeradza się to w overtuning gdzie pcha się ludzi w modyfikowanie ich replik dla +5 fps lub bardziej miękkie kabelki za 200-400zł więcej. Lepsze jest wrogiem dobrego i niestety historia niektórych tuningów pokazuje że pchanie "nowych i lepszych" części stanowi często początek kłopotów.. Nie jest tak zawsze, ale w większość przypadków ulepszenie konstrukcji oznacza wymianę dosłownie 2-4 elementów a reszta to właśnie wspomniany overtuning. Idealnym przykładem manii tuningowania jest wszechobecna potrzeba wśród polskich airsoftowców wymiany okablowania na "niskooporowe" ;)

 

Valer407 - Jeżeli rozmawiamy o replikach pod tuning to proponuje się przyjrzeć nowemu graczowi na rynku i obejrzeć ofertę spod znaku Arcturus ;)

Edited by arend

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Yeneth napisał:

Ciapciak - czyli masz 406 fps ale zaplombowaną szybką wymianę sprężyny... wspaniale ;) Odnośnie współpracy z Dytac to  jest to tylko cześć oferty EA bo są jeszcze np. modele na licencji Z-M Weapons które lekko mówiąc ssą (ich LR300 ma wykonanie i spasowanie na tak żenującym poziomie jak stare chińczyki). Oczywiście ciesze się że model jaki masz spełnia Twoje oczekiwania ale niestety nie jest tak ze wszystkim co wychodzi spod znaku EA i znajduje się w podobnym do konkurencji budżecie.

Dlatego nie wypowiadałem się na temat Z-M Weapons i innego badziewia, z którym najwyraźniej Ty miałeś styczność, tylko konkretnie EA/DYTAC, którego mam i używam , udowadniając, że "z pudełka" masz replikę nie gorszą niż VFC, G&G czy inny tajwański szmelc, co było Twoją tezą. Nie wypowiadam się na tematy, gdzie nie miałem w łapie i sam nie testowałem, tylko mam teraz koło siebie Dytaca już po przejściach, który nadal nie ma żadnych luzów.

Mógłbym tu teraz przywalić np. WE, PJ, stare JG czy GFC, które z pudełka ma 420-450 fps i działa latami twierdząc, że VFC czy G&G jest lipne bo ma tylko 400 fps "z pudełka", ale chyba nie o to chodzi... 

Ale prawda jest taka, że jeżeli kryterium miała by być bezawaryjność i duża moc w stoku bez grzebania to nie koniecznie pchałbym się w coś markowego bo wszystko ma jakieś mankamenty. Akurat Dytac, poza nieuszczelnoną dyszą i pełnym cylindrem przy 380 mm lufy (mimo to, jakimś cudem nie rozrzuca kulek) jest bardzo solidny (pełna szczęka, łożyskowanie, przyzwoite głowice, ciche zębatki itp.), co nie zmienia faktu, że w cenie proponowanej przez niektóre sklepy raczej bym tego nie kupił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupujący powinien się dobrze zastanowić czego oczekuje od nowej repliki.
Widać że niektórzy serwisanci z garażu nie wychodzą ;] i zapomnieli jakie to piękne uczucie biegać z dobrze działającym stokiem rok /dwa /trzy 

Dziś na wielu strzelankach jest raptem 10minut z buta do samochodu po ewentualny zapas a jak ktoś jest w grupie to już w ogóle zawsze pożyczy  a pchanie  200-500zł żeby nowe wymienić na nowe (ciut lepsze) bez sensu .. Nie wiem ile razy wam replika padła w trakcie strzelanki  że tak przewrażliwione opinie dajecie chodź zaobserwowałem  się że nastaje nowa moda i bardziej doświadczeni zawodnicy odpuszczają  zbędne tuningi i oddawanie replik na miesiące do swoich serwisantów  i biegają z niezbyt wysilonym stokiem a skupiają się na ruszeniu dupki i podejściu do przeciwnika. 

Kupisz replike za 1500 to namówią cię na tuningi za grube pieniążki .

Kupisz za 500 i stuningujesz za kwote 1000  to powiedzą  że za 1500 miałbyś wypas replike zapominając że przecież nie będziesz biegać ze stokiem za 1500 który strzela gorzej niż china ;-) 

1.Gdybym ja kupował na dzień dzisiejszy nową m4 za podaną przez autora kwotę to zapytał bym właśnie doświadczonych serwisantów jakie stoki są najlepsze i nic nie tuningował dopóki nie padnie .

2. Znal to badziew i złamie się w najmniej spodziewanym momencie a nie przewidzisz potknięcia czy połamania zatrzasku kolby podczas przenoszenia w pokrowcu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za wysztkie odpowiedzi. Miałem Ea lecz konstrukcja była jak dla mnie zła kilka rzeczy nie pasowało. Myślę nadal nad tą specną ponieważ wygląda dla mnie bardzo fajnie, (nie mam na myśli materiału). Na polskim rynku replika Ea za bardzo mi się nie podobają. Co najwyżej ta ale nie ma szybkiej wymiany sprężyny. https://gunfire.com/pl/products/replika-karabinka-lone-star-ranger-sbr-1152197351.html. Ostatecznie nwm czy importować G&p lub EA czy zostać przy specnie. 

Edited by Valer407

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem br Stealth Pistol. Magazynek nie wchodził (rozumiem nie zawsze musi wchodzić). Jak chciałem zamontować RIS, a replika ma tłumik w KeyMod, po zamontowaniu śrub, tłumik wchodził bardzo opornie przez co został porysowany. Ta klapka nie zamykająca się nie pasowała mi ale da się przyzwyczaić. Jedynie ta mi się podoba ale jej nie ma chyba w Polsce. Była na gf. https://gunfire.com/pl/products/replika-karabinka-br-10-5-lone-star-edition-1152215293.html

Edited by Valer407

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy język polski jest Twoim pierwszym językiem?

Jeżeli tak to poświęć 5 min i napisz to po polsku, jak nie to daj znać to postaram się coś z tego zrozumieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem br Stealth Pistol od Ea. Hex mag który był w zestawie nie wchodził. Replika ma tłumik w KeyModzie przez co przy próbie zamontowaniu szyn RIS śruby go porysowały. Nie zamykający się dusty cover też trochę nie pasował ale się przyzwyczaiłem. Jedynie na polskim rynku od EA podobają mi się:

https://gunfire.com/pl/products/replika-karabinka-br-10-5-lone-star-edition-1152215293.html

http://azteko.pl/evolution-airsoft-replika-karabinka-urx3-m4-lone-star-edition-dark-earth-p-16752.html w wersji czarnej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Valer407 napisał:

Miałem br Stealth Pistol. Magazynek nie wchodził (rozumiem nie zawsze musi wchodzić). Jak chciałem zamontować RIS, a replika ma tłumik w KeyMod, po zamontowaniu śrub, tłumik wchodził bardzo opornie przez co został porysowany.

Aha... czyli wybierasz Specnę bo do EA nie pasowały jakieś tam magazynki (marka/model?), a do risów nie pasował tłumik XD

14 godzin temu, Valer407 napisał:

Na polskim rynku replika Ea za bardzo mi się nie podobają. Co najwyżej ta ale nie ma szybkiej wymiany sprężyny. https://gunfire.com/pl/products/replika-karabinka-lone-star-ranger-sbr-1152197351.html.

Jak kupować EA w cenie 1k+ to tylko EA-Dytac, one mają szybką wymianę sprężyny.

 

14 godzin temu, Valer407 napisał:

Myślę nadal nad tą specną ponieważ wygląda dla mnie bardzo fajnie, (nie mam na myśli materiału)

I tyle w temacie. Lecisz na wygląd czyli Specna Cię kupiła i w zamian dostaniesz ładnie zapakowaną kupę. Ale wiesz co? I tak będziesz zadowolony bo replika będzie działać.

Nie mówię, że wygląd nie ma znaczenia, ale jest mnóstwo różnych replik lepszych od Specny. Specny nie kupuje się za 1,3k :D Ludzie.... metalowa Specna warta jest ~400-500zł. NIE WIĘCEJ. EA dostanie się za 700zł.

 

W dniu 20.11.2018 o 20:19, Driver2503 napisał:

Widać że niektórzy serwisanci z garażu nie wychodzą ;] i zapomnieli jakie to piękne uczucie biegać z dobrze działającym stokiem rok /dwa /trzy

No może tak było kilka lat temu. Nieraz widziałem jak ktoś wracał po chronowaniu do domu bo mu replika przestała strzelać. A teraz... 50% replik odpada na wejściu z powodu temperatury. Ostatnio na strzelaniu/chronowaniu okazało się, że repliki mające 380 i 430fps (stock), mają w rzeczywistości 200-300 :D Co potem? No poszli strzelać, a na końcu ojoj... szkielet pękł. W lecie takie przypadki są rzadsze, ale nadal spotykane. Była nie dawno impreza mikołajkowa na której mnie nie było, ale byli moi klienci i znajomi. Po tym jak mi jeden klient zaczął pisać, że Krytac LMG komuś tam padł, nówka sztuka postanowił, że każdą nowo kupioną replikę odda mi na przegląd i ogarnięcie podstawowych rzeczy. No nic... Są różne przypadki i różne repliki. Dostałem wczoraj na serwis NOWĄ replikę TR16 556WH. W stocku ma 420-430fps. Klient narzekał, że replika "straciła moc" i mu się dławi kulkami. Kulki BLS. No i co... przyszła, jeszcze zimna - poszła na chrono. 290-340fps. Dałem ją na piec aby trochę się ogrzała i zaczęła strzelać 400. Otworzyłem, zrobiłem serwis zerowy, przesmarowałem, spodkładkowałem, wkleiłem zderzak, pobawiłem się komorą, wymieniłem gumę i pyk 440... Dzień roboty, góra dwa i replika w poniedziałek wraca do klienta. Nie będzie już problemów z podawaniem kulek czy stratą fps'ów. Replika ma może z 2msc i dopóki było ciepło to było ok. Normalna rzecz :)

Tak, piękne uczucie jak replika rozkraczy Ci się przed strzelanką podczas chronowania albo padnie podczas intensywnej wymiany ognia bo zmielą się zęby na tłoku :D Noooo... :D

Ktoś kto wie jak strzelać z repliki, kiedy przestać i wie jakie są następstwa duszenia spustu - ok. U takiej osoby repliki mogą działać długo. Niestety, ale dużo ludzi jest nowych, nie wie jak obsługiwać replikę i myśli, że jak jest tryb auto to może podpiąć hicapa 300 kulek i wystrzelać go w ciągu 30sek. Jak coś zarzęzi to nawet nie zwróci uwagi tylko ciśnie dalej z tego hicapa załadowanego rocketsami.

W dniu 20.11.2018 o 20:19, Driver2503 napisał:

a pchanie  200-500zł żeby nowe wymienić na nowe (ciut lepsze) bez sensu ..

Ciut lepsze :D No tak, stock tłok z 1 metal zębem vs. tłok z pełną metalową szczęką. Hmmm... koszt tego pierwszego to może 5zł, tego drugiego 15-30zł. MAJĄTEK.

Gumka... najtańsza 6-8zł, lepsza 30-40zł. Majątek.

Oringi - 10gr/szt., użyjesz może 10szt. Majątek

Zderzak tłoka - 20-30zł. Majątek

Smary... wliczone w serwis.

Podkładkowanie - wliczone w serwis.

Korekta AOE - wliczone w serwis.

Serwis... różnie. Kolega z teamu pewnie ogarnie to za flaszkę, flaszka 30-50zł, lepsza 100zł. Majątek.

Suma = 15zł tłok+gumka 30zł+zderzak 30zł+serwis 100zł = 175zł. Doliczyć można ewentualnie koszt wysyłek, więc dobijmy do 200zł. Ohhh burżuazja.

Edited by wallop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valer407

Mam tą drugą, dokładnie to samo tylko pod nazwą DYTAC i w kolorze czarnym, tylko kupiłem to za 1099 zł z zamontowanym SHS M110, dającą 405 fps.

Klapka wyrzutnika łusek jest mocno średnia i się nie zamyka tak jak piszesz.

Hex max wchodzi normalnie, ale trzeba go dobrze "pacnąć" w gniazdo bo inaczej może wypaść. Za to "pacnięty" bardzo ładnie siedzi. Magi castelana hex siedzą tak samo. 

Front urx jest charakterystyczny i jak się komu podoba, ma zintegrowane szyny i uchwyty "wciśnij kropek". Okładziny i chwyt, które są w zestawie są dobrej jakości. Po jakimś czasie front niestety się rysuje, i w okolicy zarysowań tak jakby pokrycie lekko się łuszczyło. Ale tylko wierzchnia warstwa tego pokrycia. Pod spodem jest po prostu nieco ciemniejszy kolor. Mogę zrobić zdjęcie jak ktoś jest zainteresowany.

Sama replika to monolit, który robi bardzo dobre wrażenie, i jest bardzo lekka i poręczna. 

 

 

Edited by Ciapciak

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zaczyna się...

 

W KAŻDEJ replice jest coś co można poprawić. Komora w EA-Dytac jest taka sobie, plastikowa, czerwona, rotacyjna. Nie jest najlepsza, ale jest dobrze spasowana z resztą i bym jej nie ruszał chyba, że ogarniasz temat serwisu. Wymiana komory wymaga poprawnego docisku do szkieletu, poprawnego montażu lufy z gumką i czasem zmiany dyszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×