Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jakie repliki (do 3000 zł) dla początkującego


Recommended Posts

Witam jestem nowy na forum i mam kilka pytań odnośnie kupna repliki. Lecz najpierw parę słów o mnie.

      ASG zainteresowałem się przez kolegę który naprawiał repliki. Zainteresowany zasadą działania tych mechanizmów, podjąłem nauki u wyżej wymienionego kolegi. Po półtora roku byłem w stanie zrobić większość rzeczy w replice i wymienić każdą część. Moje całe doświadczenie w ASG to strona techniczna. Czyli naprawa/upgrade i sprawdzenie osiągów plus chrono. Przez cały ten czas nigdy nie pomyślałem żeby pójść na strzelanke do pewnego momentu. Moje całe doświadczenie bojowe to kilka strzelanek z poprawioną legendarną Cymką. Z przyczyn osobistych musiałem całkowicie porzucić ten temat na kilka lat i teraz chcę powrócić. Lecz tym razem z czymś lepszym.

      Wracając do sedna tematu, chciałbym kupić replikę. Po przeczytaniu wielu artykułów i wypowiedzi na forach, zorientowałem się że przez kilka lat zostałem w tyle z wiadomościami ze świata  airsoftu.

Wymagania:

- Interesują mnie głównie zachodnie konstrukcje  o nietuzinkowym wyglądzie,

- Repliki wyższej jakości(spasowanie i jakość wykonania),

- łatwa dostępność części zamiennych,

    Po przejrzeniu replik w internecie trafiłem na ofertę firmy APS, która posiada w swoim asortymencie nietypowe repliki. Linki poniżej:

- APS Demolition Rifle 1-DR 1 with Tron Stock

- APS Red Dragon FMR MOD1 RB

- APS Froged Match Rifle MOD1 BR

- APS Phantom Extremis Rifles MK

- APS Phantom Extremis Rifles MK4 Black

- APS SCORPION (CO2 VERSION)

- APS SHARK FULL AUTO 

Novritsch SSG24 Airsoft Sniper Rifle

- KRYTAC KRISS VECTOR AEG LIMITED EDITION

   Proszę o komentarze i opinie w sprawie tych replik.

Jeśli ktoś posiada lepsze propozycje, proszę o podzielenie się nimi.

(Moderatorów proszę o przesunięcie tego tematu w odpowiednie miejsce gdyż nie mogłem go założyć w dziale dla początkujących)

 

 

 

Edited by YankesGTX
Link to post
Share on other sites

Masz 3k i chcesz kupić APS'a który jest kiepską repliką. 

Nie ma sensu wydawania 3k na bazę. Do 1500-2000zł to max jaki warto dać. Reszta na tuning - porządna high endowa precka, dobra gumka, flathop.

Proponuję Ci kupno G&G G2, które w stocku nie wymaga wiele poprawek. Jest to jedna z naprawdę niewielu, być może jedyna replika na rynku która ma tyle wzmocnionych, dobrej jakości części, które w innych replikach się wymienia. Np. zębatki, tłok, szkielet z qsc, metalowa głowica cylindra i doszczelniona dysza. Dobrej jakości komora rotacyjna, dobra gumka silikonowa i mocny silnik IFRIT. Naprawdę wystarczy zrobić flathopa i wrzucić porządną, stalową prec lufę i będziesz mieć kozak replikę. Standardowo przegląd gearbox'a, podkładkowanie, smarowanie i minimalne poprawki jak np. dopasowanie oringów i wymiana głowicy tłoka. Oczywiście można wymienić wszystko, ale według mnie nie ma sensu aż tak. 3k wystarczy na replikę (replika około 1800zł) i tuning (zostaje 1200zł). 

Za 1200zł przy replice 556WH proponuję:

- Lufa PDI 509mm 6,01mm - ok. 600zł

- gumka - 30-60zł

- flathop (dystanser Maple Leaf Omega 30zł lub zestaw dwóch Prometheus Flat 70zł)

- Głowica tłoka 60zł

- Sorbo+neopad - 40zł

= ~800-850zł

Dodatkowo zależnie od Twoich widzi mi się - wymiana sprężyny na mocniejszą w celu podniesienia mocy repliki. Wymiana zębatek na szybsze, lepszy układ elektroniczny, lepszy silnik w celu poprawienia szybkostrzelności. Kwestia tego co konkretnie chcesz uzyskać, jaki rof, jaki zasięg, ile fps.

Ważna jest też amunicja. Dobre kulki to podstawa tak samo jak dobry akumulator.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wallop napisał:

Nie ma sensu wydawania 3k na bazę.

Dziękuję za poświęcony czas i dobre rady, ale gdy pisałem ten post miałem na myśli 3000 zł na całą replikę wraz z tuningiem (nie miałem na myśli tylko bazy).

Głównymi preferencjami w strzelaniu jest pestkowanie na dużą odległość i reakcja na spust. Preferuje długie i nietypowe konstrukcje broni.

Co do propozycji zainteresowałmo mnie G2 od G&G

 

Co jest nie tak  z replikami APS? Bo w internecie nie znalazłem za wiele. Bo jak bym kupował replike APS to i tak tak bym ją wybebeszyl.

Edited by YankesGTX
Link to post
Share on other sites

To forum jest zacofane. KWA jest nadal spoko opcją, ale spadło na jakości i nie jest już tak "super" jak kiedyś. Jest ok, ale są lepsze produkcje. Według mojej opinii G2 bije na głowę wszystko co jest na rynku czyli np. G&P, GC16, Specnę, Evolution Airsoft, VFC, Krytac, Umarex czy APS. Nie tylko 556WH czy 308WH. Repliki z gearboxem G2 produkuje także EMG oraz Matrix, ale w Polsce raczej są niedostępne. 

Repliki APS'a to po prostu chiniole. Emki od APS'a nie mają nic ciekawego do zaoferowania i są lekko przebajerowane, a te bajery lubią się psuć. Tłok z plastikowymi zębami, jeden stalowy, chińskie zębatki, chiński silnik, zwykła kostka stykowa z przerywaczem, kable twarde druciki, pękające spreżyny główne i nieszczelna pneumatyka. Coś by się tam znalazło, ale tyle wystarczy, nie chce mi się więcej wymieniać. Cała reszta to spasowanie na poziomie Specny (sztywność, oś itd.). Mając 3k po prostu nie warto. 

Link to post
Share on other sites

Niestety nie posiada on gearboxa G2. Sugeruję się tutaj tym zdjęciem:

image.png.255d613d4489d4a7ff347d12805a01db.png

image.png.4b286ef39d3acd5fca821755cc9138e7.png

 

Niestety, ale kolor szkieletu, cylinder jak i wycięcia na tylnej ścianie nie wskazują na to aby był to G2. Stawiam na 99%, że to Silver Edge od APS. Nawet atrapa suwadła jest srebrna i lekko wydłużona.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

G&P kupa w środku. Słabe szkielety, strasznie kiepskie zębatki i łożyska. Tłoki z plastikowymi zębami, dość kiepska pneumatyka i rozregulowująca się komora. W środku to taki chińczyk gorszy od Specny. Co do budy.... aktualnie jest różnie. Dotychczas polecałem G&P jako bazę do tuningu (pomimo tego, że wywalić z niej trzeba całe wnętrze), tak teraz raczej odradzam. Kiepsko spasowane repliki w porównaniu do konkurencji w podobnej cenie. Innymi słowy, nieopłacalne.

VFC... ogólnie dobre, ale ostatnimi czasy pojawiło się kilka negatywnych komentarzy do których również się podłączam, że VFC przychodzi w tekturowym pudle, a nie walizce (mówie o Avalon) oraz coś nie tak jest z lufami. Nie wiem, nie zagłębiałem się w temat. Po tym jak dostałem na serwis NOWĄ VFC Avalon z krzywą lufą/łożem z którą męcze się już dobre 3msc aby strzelała prosto tak aktualnie także ostrzegam każdego przed takimi przypadkami. Nie mówię, że VFC jest złe bo dotychczas bardzo je zachwalałem ze względu na dobre spasowanie, względnie niską cenę i spoko wnętrze. Jednak mimo wszystko na ten moment wolałbym kupić EA/Dytac lub KWA jeśli mowa o replikach w okolicach 1000-1500zł. Powyżej 1,5k tylko i wyłącznie G&G G2. Niby jest jeszcze Krytac, ale G2 to trochę jego kopia, ale z bogatszym wnętrzem i lepszą komorą (lepszy plastik).

Oczywiście w każdej replice jest coś do popraw albowiem G2 ma tych rzeczy najmniej i po prostu doprowadzenie repliki do perfekcji to nakład rzędu 100zł. Do tego precka, flat i wsio.

Link to post
Share on other sites
W dniu 5.02.2019 o 13:24, YankesGTX napisał:

Teraz to już nie wiem co robić. jak to się wszystko czyta w internecie i porównuje to wszystko ma swoje plusy i minusy.

Wpadłem na takie coś:L

TRIDENT LMG

Posiada wzmocniony gearbox od Krytec i zawsze może posłużyć jako karabinek szturmowy. Gdyż pasują do niego zwykłe magi od m4.

Jak bym wybrał ten karabin to ile bym musiał zainwestować w tuning? Nie ukrywam kusi mnie ten karabin to jak i g&g z g2

Link to post
Share on other sites

@wallop a masz jakieś zdanie o Kings Armsach i Arcturusach? Z tego co poczytałem to Evolution/Dytac ma super obudowę ale kijowy środek, potwierdzasz? Co w budżecie tak do 1500 byś polecił? Chodziło mi po głowie GC16 (wild hog jakiś), ale w tej chwili po przejrzeniu tematów o poszczególnych producentach doszedłem do konkluzji że wszystko jest, ehem, średniej jakości. A myślałem, że przesiadka z JG na coś lepszego to będzie tylko kwestia dylemtów keymod czy mlok :/

Link to post
Share on other sites

Prawda jest taka, że większość replik kupujesz skupiając się na bazie, a po pewnym czasie lub też od razu cały środek wybebeszasz i wkładasz nowe, tuningowe części.

Zależy jak długo chcesz korzystać z repliki bez grzebania w niej. Są repliki, które zaczną się sypać w krótkich czasie. Są takie, które wytrzymają rok, dwa lata. Nic nie jest pewne. Dziś wszystko poszło w stronę masowej produkcji i ciężko jest o replikę, która będzie od nowości idealna i na wieki wieków. Nawet G2 nie jest w stocku tak idealna jaka się wydaje. Zdarza się, że zębatka środkowa jest krzywa.

King Arms - dobra buda, wnętrze średnie. Emki Arcturus to w sumie Cyma, czyli syf z trochę lepszym wnętrzem - odradzam, nie za tą cenę.

EA/Dytac akurat są lepsze niż zwykłe EA za ~700zł. To już wyższa półka ze spoko wnętrzem jednak nadal G2 jest lepsze.

G2 kupujesz i strzelasz. Nic nie musisz w niej grzebać bo jest ona tak zrobiona, że przez długi czas nie ma prawa się nic z nią stać. Jest szczelna, sztywna, osiowa. Ma porządne zębatki, porządny silnik, układ mosfet ETU (w starszych generacjach zawodził), dobrej jakości rotacyjna komora z fajną gumką, pancerny tłok z pełną metalową szczęką, metalowa głowica tłoka, aluminiowa doszczelniona dysza. Dobrze w niej funkcjonuje atrapa boltcatcha, skopiowana jest z Krytac'a - dużo podobieństwa w gearboxie. Do tego masz system szybkiej wymiany sprężyny QSC. Są w sumie dwie wady... pierwsza i najistotniejsza - głowica tłoka. Często lubi pękać. Druga, mniej istotna - niestandardowa płytka selektora, które w sumie nigdzie nie dostaniesz. Niżej masz artykuł o tej replice:

http://wmasg.com/pl/articles/view/7879

Serio, nie znam innej tak dobrej repliki z taką ilością dobrej jakości, wytrzymałych części. Śmiało ją kupuj i się nie zastanawiaj. W sumie nie wymaga ŻADNEGO wkładu finansowego. Spokojnie możesz używać akumulatora Lipo 11,1V o dużej wydajności prądowej.

Nie wiem czy jest sens kupować coś innego przy Twoim budżecie. Dużą rolę odgrywa tutaj też gust. W każdej replice jest coś co szybko może paść przez co jest to wzmożone ryzyko w porównaniu do G2. Jedynie EA/Dytac robi tutaj robotę. King Arms tak jak wyżej dobrej jakości korpus, cała buda ale niestety wnętrze takie no... chińskie. Chińskie zębatki podobne do tych w EA, łożyska kulkowe 8mm, tłok z plastikowymi zębami z wycięciem na grzbiecie z całkiem fajną jego głowicą. Plastikowa głowica cylindra wraz z plastikową dyszą bez doszczelnienia. Pneumatyka nie jest szczelna. W środku zwykła kostka stykowa z przerywaczem ognia. Sprężyna chińczyk, nie wiadomo co to wraz z jej prowadnicą bez łożyskowania. Komora taka sama jak w EA czyli King Arms. Chyba jedna z lepszych typowych komór na rynku. W sumie tyle. Aaa... szkielety lubią w KA pękać, ale może to być spowodowane brakiem serwisu repliki (doszczelnienie), bez tego w każdy nieszczelnym gearboxie pęknie szkielet.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...