Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na wstępie mojego listu chciałbym uprzedzić, ze jestem z ZIELONYCH beretów i moje doświadczenia z ASG obejmują rekreacyjne strzelanie do puszek i innych celów nie poruszających się. Strzelam kulkami Excel 0,20 g i gazem Cyber Gun Blow Back Gas APS3, zakres temperatur od 4 do 18 stopni.

 

 

Ale do rzeczy - mam Glocka 17 TM!! Nowa wersja tej repliki opisywana jest jako 3rd generation. Arafat 11.11.2006 podał link do recki na Arniesairsoft. Właściwie mogę potwierdzić wszystko to, co napisał tam FarEast. Replika jest bardzo dokładnie wykonana, z magazynkiem waży 700 g, bez 400g. Są chyba wszystkie oznaczenia Glocka ale jest też sporo oznaczeń japońskich, co wygląda nieco dziwnie - kwestia gustu, jak to było pisane niejednokrotnie. Magazynek mieści 25 kulek.

 

Opakowanie - pudełko w kolarach czarnym i białym, czarny styropianowy spód z dokładnie dopasowanymi wgłębieniami na pistolet, magazynek i "świecące" w ciemnościach dodatkową szczerbinkę i muszkę. Jest jeszcze 100 kulek TM i wycior.

 

Blowback - pracuje bardzo lekko i nie podrywa za mocno.Odciąganie zamka jest również bardzo ... przyjemne.

 

Dostęp do hopa - zdjąć zamek i gotowe :) Wszystko mieści się w zamku. Nie wiem jak jest w innych gaziakach, ten jest moim pierwszym, ale żeby zdjąć zamek należy wyjąć magazynek, odciągnąć zamek jak przy przeładowywaniu, "przeciągnąć" w dół dwa dzyndzle tuż nad spustem i zamek przesunąć do przodu.

 

Celność - tak jak opisuje FarEast w w/w recenzji. Skupienie rewelacyjne, tor lotu kulki prościutki. Z 20 m trafiam w butelkę po półlitrowym napoju (wielkości fanta lub sprite, powiewał lekki zefirek). Bardziej doświadczeni pewnie w kapsel trafią :) Z blisko 40m trafiałem bez większych problemów w lampę uliczną - słup o średnicy około 20 cm.