Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Chyba coś im inwentaryzacja nie przebiegła pomyślnie ;)

 

GF ma swoje gorsze i lepsze chwile, ale chyba wybór replik mają największy w Polsce.

10% dla Teamów jest ok, ale i tak trzeba czekać na promocje, bo replika potrafi teraz kosztować 2000, a na promocji 1200.

Co do punktów to po ostatnich zmianach to chyba tylko na kapsułki CO2 starczy, kupując tylko dla siebie oczywiście.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W niedzielę złożyłem zamówienie na repliki dla trzech osób z teamu. Wg strony miały być u mnie do środy.

 

Dziś prewencyjnie zadzwoniłem, by dowiedzieć się, czy zdążą dojść na piątek - niestety, nie wiadomo...

 

Co ciekawe, przez OLX kupiłem replikę AKMS z E&L w tym samym czasie i replika doszła dziś... wysłana przez GF Corp, w folii i taśmie Gunfire. Czyli kupując przez stronę trzy osoby zostaną bez replik, ale kupując przez OLX można dostać całość w 48h od zaksięgowania wpłaty :)

Link to post
Share on other sites

zamówiłem 3 ładownice i rękawice taktyczne. W poniedziałek zaksięgowana wpłata. Wczoraj wysyłałem maila z zapytaniem co się dzieje z tym zamówieniem. Nie dostałem odpowiedzi, status zamówienia od poniedziałku taki sam. Jutro będe dzwonił by się dopytać. Jak nie ruszyli jeszcze tego to będzie minus dla nich ode mnie i nastepnym razem zastanowie się, czy brać coś jeszcze u nich

Link to post
Share on other sites

Ja z kolei to sam nie wiem. 7 maj zamówiłem NON-LINER Spring MS190 SP Prometheus. 9 maj sprężyna w domu. No to wzorowo.

Ale ta sprężyna w tej samej replice daje fp-esy na poziomie Guarder SP 150. Coś tu nie tak. Nie wierzę że Guarder jest aż o tyle mocniejszy. Musiała nastąpić jakaś podmiana. Z resztą blister był bez zszywki co daje do myślenia. Będę robił zwrot. Bo nie tego oczekiwałem.

Link to post
Share on other sites

Ciąg dalszy: 23.04. zam. i zapłaciłem za kulki.Dziś 10.05. telefon ze sklepu (po kilkakrotnym mejlowym monicie) czy mogą wysłać przez DHL bo cuś nie wychodzi z paczkomatem.No po prostu "włos mi rzednie,mina blednie,sypią mi się zęby przednie" i rence opadowywujom. "i smiesno i strasno".

Link to post
Share on other sites

Ciekawe co się teraz dzieje z Gunfire. Zamówienie zrobione 08.05 do teraz ma status w realizacji. Totalny brak kontaktu, na maile nie odpisują, telefon non stop zajęty z kolejką oczekujących na połączenie...

Znajomy zamówił replikę dzień po mnie, sytuacja taka sama.

Edited by Konrilol
Link to post
Share on other sites

Kilka razy kupowałem coś w trakcie promocji ale zawsze można było się dodzwonić czy dostać odpowiedź na pocztę,teraz dzwoniąc słyszę tylko że w kolejce jest ponad 700 osób.Chyba promocja ich przerosła.

 

Edyta.Dostałem odpowiedź od gunfire czemu mają opóźnienie,ile tym prawdy,nie wiem,treść poniżej.

 

''Dzień dobry,

 

Przepraszamy za opóźnioną odpowiedź.

 

Zamówienie zostanie wysłane w pierwszej kolejności.

 

Z tego miejsca chciałbym przeprosić za opóźnienie w realizacji zamówienia wynikające z przeniesienia magazynu do nowej lokalizacji połączonego z inwentaryzacją w dniach 13-23 kwietnia.

 

Niestety natknęliśmy się również na nieprzewidziane problemy techniczne przy uruchomieniu nowego systemu kompletowania przesyłek w nowym magazynie, w związku z tym w dalszym ciągu pracujemy nad rozładowaniem kolejki zamówień.

 

Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

 

Sytuacja powinna wrócić do normy w ciągu 1-2 tygodni, po tym czasie powinniśmy wysyłać zamówienia normalnym trybem, w ciągu 24 godzin.''

Edited by RadPod
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

5 czerwca zamówiona replika, 20 czerwca przychodzi rozklekotana, z uszkodzonym zatrzaskiem magazynka i brakiem trzpienia blokującego ząb magazynka. Dziwna sprawa, bo w teorii była po wymianie gumki, przeglądzie zerowym i mierzeniu FPS, co jest dosyć trudne, gdy zatrzask magazynka jest uszkodzony i nie trzyma maga.

20 czerwca również napisałem do GF jak wygląda sprawa.

Do dziś brak odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

 Po tygodniu "pakowania" przedmiotu który zamówiłem i dwóch moich wiadomościach, okazuje się, że ze względu na wady jakie posiada nie mogą mi sprzedać tego produktu. Spoko, ale nikt nie raczył do mnie zadzwonić w tej sprawie, nikt nie poinformował mnie kiedy planowana jest dostawa, ani jakie to były wady... Ot olewka.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
W dniu 29.06.2018 o 14:13, Lesio napisał:

5 czerwca zamówiona replika, 20 czerwca przychodzi rozklekotana, z uszkodzonym zatrzaskiem magazynka i brakiem trzpienia blokującego ząb magazynka. Dziwna sprawa, bo w teorii była po wymianie gumki, przeglądzie zerowym i mierzeniu FPS, co jest dosyć trudne, gdy zatrzask magazynka jest uszkodzony i nie trzyma maga.

20 czerwca również napisałem do GF jak wygląda sprawa.

Do dziś brak odpowiedzi.

 

Aktualizacja. Po moim wpisie odezwało się GunFire i podesłali kuriera po replikę.

W piątek wróciła do mnie. Magazynek jest już trzymany przez zatrzask i nie giba się, gumka wg informacji została wymieniona. Niestety, kolba  się lekko rozwarstwiła i giba się na boki, czego nie było wcześniej, ale taki już urok chińszczyzny, mogła się popsuć w transporcie.

To, jak strzela sprawdzę dopiero w piątek.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Paczka zamówiona w niedziele we wtorek jest . To tylko jeden plus

Skuszony promocją na gunfire zakupiłem ich replike elcana z mirco i już wiem czemu jest na promocji .

NA śrubach regulowania pozycji krzyża są widoczne ślady użytkowania plus pojawiają się ogniska korozji na lunecie (Chyba mają magazyn w starej piwnicy) . 

Problem pojawia się także z montażem jest po prostu krzyży i za chiny nie mogę równo zamocować na replice lunety , zawsze delikatny na bok ( niby nie przeszkadza w celowaniu ale jest upierdliwe że trzeba delikatne pochylać replikę . Wisienką na torcie jest krzyż i jego podświetlenie bo widać gołym okiem gdy jest mocno podświetlony że jest w środku lunety kurz i wraz z mocno czerwoną kropką mam piękną iluminację nieznanej mi galaktyki .

jak z rdzą i montażem jestem sobie wstanie poradzić i naprawić te błędy to jednak przez podświetlenie będę musiał zgłosić reklamację . 

PS. może jeszcze wieczorem jeszcze przyjże się co to w środku może byc dokladnie , ale denerwujące jest że produkt nowy na gwarancji jest w gorszym stanie niż roczna używka .

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Zamówione 2 sztuki towaru, od razu opłacone, forma wysyłki odbiór osobisty z adnotacją, aby połączyli z drugim oczekującym zamówieniem (paczkomat). Kilka dni ciszy i info, że nie mogą połączyć, ale za to jest gotowe do odbioru osobistego. Naciskam sklep z żądaniem wyjaśnienia sprawy. Kolejne kilka dni ciszy i informacja, że sprzedali jedną ze sztuk towaru, za który już zapłaciłem i rzekomo czekał na odbiór. W międzyczasie mieli uzupełnienie stanu magazynowego, ale nie zmienia to obrazu sytuacji.

Kilka dni później kupiłem u nich kolejny towar z opcją płatności przelewem tradycyjnym. W międzyczasie poprosiłem o połączenie z poprzednim zamówieniem. Krótko po tym dostaję info, że towaru nie ma (myszy zjadły/sprzedali komuś innemu/ktoś ukradł/I dont give a fuck). Naciskany pracownik łga wbrew własnemu regulaminowi (albo z powodu ignorancji), że jak od razu nie opłacę zamówienia, to mają mnie w 4 literach i każdy może sobie ten towar kupić. I tego kopa w dupę dostaję będąc klientem, który zostawił u nich na prawdę grubą kwotę (5 cyferek). Miałem już kiedyś z nimi przejścia ocierające się oszustwo z ich strony, ale ostatecznie przymknąłem oko i udało się dogadać. Niestety natury "człowieka" się nie zmieni. Póki idzie dobrze, to jest dobrze, ale ułomność tego sklepu widać dopiero przy sprawach spornych albo komplikacjach. Sprawa leci do UOKiK. Na szczęście pan z obsługi w swojej niekompetencji przyznał się do tych praktyk w mailu. Krzyż na drogą pętaki, grosza już ode mnie nie zobaczycie. Customer service level ściek.

Klakierom sklepu wykręcającym kota ogonem z góry nie dziękuję za komentarze.

 

Edited by gratek
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Miałem u was już nie kupować, bo jesteście oszustami i krętaczami, ale głupi się skusiłem. No i kupiłem tłok Promyka w promocji, który w reg cenie kosztuje u was chyba 179zł. 30min temu odebrany z Paczkomatu. Brawo ku...! Promocja taka, że zamiast towaru nowego jakiś używany parch po koślawym AOE. Śmieciarnia i chamskie naciągactwo klienta. Nie kupujcie w tym sklepie. W sklepach z Azji poczekacie 3-4 tygodnie, ale przynajmniej ceny lepsze, a obsługa klienta kilka poziomów wyżej.

IMG_20181228_165329.jpg

IMG_20181228_165338.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...