Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Części firmy Element


Recommended Posts

Dzięki za odpowiedź. Batka - ważne a zapomniałem napisać - 10,8v 2000mAh Firefox.

Rof - nie mierzyłem, ale duży. Z patentem zapierającym komorę o body już kombinuję - to na bank przeniesie część naprężeń jak się na sztywno wsadzi. Głowica tłoka - JBU - ja nie chcę takiej wsadzać - taką mam, więc taką wstawię. A ku GB JG się właśnie skłaniam - dużo taniej i może na głowicę wtedy starczy (w końcu poprzedni wytrzymał ponad rok). Jeszcze raz dzięki.

 

ALKO

Link to post
Share on other sites
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kup za 30 zloty wyciszona z taiwana ... tanie dobre ... styka.

Wlasnie ta glowica aluminiowa ci rozwalila gearbox. Ona i wlasciwie tylko ona ... polaczone z mocna batka.

Rof zabija mocniej niz fpsy.

Duzy rof to jak +20 sila springa. Mega mocny rof 30+ to jak 30 m/s spring wiecej.

 

Zaprzyj koniecznie komore, usztywnij wszystko, mozesz ewentualnie zrobic boczne wzmocnienia ... ale to jest zabawa.

Ja po tym jak wlasnie m90 rozwalilo mi gearbox do fn2000 JLS zrobilem aluminiowe wsporniki z boku. Skleilem dwuskladnikowym do metalu specjalnym i teraz smiga na m100. Nie wazne ze gearbox sklada sie tak naprawde z 4 czesci. Duzego przebiegu sklejone to nie ma ale dziala.

Ale troche wiertel 1 mm poszlo ... nity, kleju ... Gdyby to byl normalny v2 bym sie nie bawil i kupil.

Ale kupic gearbox do fn2000 jls to niemozliwosc.

Metalowa komora tez jest zaparta juz dla wzmocnienia i wyciszona glowica tloka do normalnej glowicy cylindra ;)

Drugi zab sciety z tloka zeby nie blokowalo sie (wyciszona do normalenej - troche za dalaeko sie cofa).

Ogolnie ... wywal ta aluminiowa glowice i kup wyciszona ;)

Link to post
Share on other sites

Ha! Nie wiem czy tak jest we wszystkich emkach, ale u mnie można całkiem spory kawał metalu włożyć między czoło GB i korpus (przednią ścianę). Trzeba tylko zrobić w tym "zapieraczu" wycięcie na dolną część komory h-u. Będzie to przypominało takie kwadratowe "U" jak dobrze stopniowo spiłuję, to wejdzie na styk i jeszcze dociśnie - wtedy nawet jak GB pęknie to się nie przesunie i nie rozszczelni układu. Ale to na razie w teorii - Jak przyjdą wszystkie części to spróbuję to zbudować i napiszę jaki efekt. Co do głowicy, to zrobiłem już zamówienie i niestety nie kupiłem wyciszonej. Jak mi nast. GB pęknie to będę kombinował. Ja jednak myślę, że to w głównej mierze masa zespołu tłok - cylinder wpływa na trwałość szkieletu i ROF oczywiście. Ale to moje teorie, które sam muszę zweryfikować w praktyce. Dziękuję za porady wszystko przyjęte do wiadomości i uwzględnione. A i przepraszam moda za offtopic - to przecież temat o częściach elementa.

 

ALKO

Link to post
Share on other sites

Kocur, czyli rozumiem, że rof 1000 rpm jest mega rofem?. Niedługo będzie u mnie famas. A ten bullpup'ik ma v1-ke i to jest problem. Da rade na wyciszonych glowicach i m110? Chodzi mi o odwzorowanie prawdziwego. chociaz rofem.

 

1000 rpm to jest nicelae 17 k/s

Wiec raczej norma dla batki 9.6 i porzadnego silnika.

Niestety nie znam sie na gearboxach V1 zupelnie.

Ale wyciszona glowica napewno odciazy gearbox.

Do tego zobaczyc jak to jest mocowane czy da sie gdzies podeprzec.

23 k/s to juz ladny rof (mi stockowy aug na lipolu 11.1 tyle ma na springu m120 i nadal dziala mimo minus -10 stopni ... ale to v3 jest).

Kosiarka to rof 1800+ ;)

 

Co do emek i zapierania czola gearboxa - sa nawet gotowe elementy tylko cholernie drogie.

Wlasnie montowane kolo komory.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...

No i ja stalem sie kolejnym "szczesliwym" posiadaczem produktow elemanta.. Dlaczego wybralem ? Sam nie wiem. Chyba dlatego , aby sprawdzic jak to wogole sie miewa.

 

Glowica cylindra jest ok, ale zaraz po rozpakowaniu wyleciala mi guma amorytyzujaca :F. Da sie ja naprawic za pomoca silikonu.

Dalej , sam tlok (wyciszony ) to totalna fikcja. Nawet po rozciagnieciu pierscienia i po zmianie pierscienia na ICS'owski, i mawet po zastosowaniu 2 pierscieni, szczelnosc calego ukladu jest tym samym co chinski kondon - 1,5mld ludzi a szczelnosci jak nie ma , tak nie ma ....

Co do samego wyciszenia, to nie mam zadnych zastrzezen.

 

Cale szczescie , ze glowica cylindra do czegos sie nada. Jutro kupuje wyciszony tlok systemy. Szkoda wydawac kasy na badziew. I tak juz przeplacilem.

 

Reasumujac - produkty elementa kupuje sie 2 razy w zyciu : po raz pierwszy i po raz ostani ! Mimo , iz ChRL ma 1,5 mld ludzi , to dalej jest dla nich problemem, aby znalesc kogos , kto wogole ma jakiekolwiek pojecie o jakosci produkcji.

Chcialbym dozyc dnia , kiedy chinczycy zaczna uzywac skomplikowanych przyrzadow pomiarowych tj: suwmiarka i miktometr ...

 

Jedyne co jest wg mnie godne polecenia za taka cene, to glowica cylindra. Tlokow ani pierscienie nie polecam.

Edited by johny13
Link to post
Share on other sites

Ty chyba nie masz bladego pojęcia o tym jakie oni posiadają zaplecza maszynowe... Ich mentalność nie pozwala im na zrobienie czegoś lepszej jakości skoro mogą zalać rynek tonami badziewia a mentalność innych ludzi da im na tym zarobić.

Link to post
Share on other sites
Ich mentalność nie pozwala im na zrobienie czegoś lepszej jakości skoro mogą zalać rynek tonami badziewia a mentalność innych ludzi da im na tym zarobić.

 

Bublowatoscia ich produktu wcale nie bylem zaskoczony , dlatego sie ciesze , ze sa firmy i manufaktury , dla ktorych jakos jest priorytetem a nie krotkotrwaly zysk. Zysk sie bierze z tego , iz klijent przychodzi powtornie dokonac zakupu , lub skorzystac z uslugi. Jezeli odwalisz kaszane , to ci nie przyjdzie. Klijenta latow stracic choc trudno go z powrotem odzyskac.

 

Poki co to chinczycy nie pokazali sie od najlepszej stronyc , chyba ze mamy na mysli ilosc wyprodukowanych czesci. Ilosc to nie jakos.

 

Jedyne co mi przychodzi do glowy odnoscnie produktow firmy Element : Elementarna zasada kozystania z produktow firmy Element: kup produkty Systemy lub Guardera. :F

Elementa spokojnie i z czystym sumieniem mozna wrzucic na shit-liste. Do niczego innego sie nie nadaje.

Link to post
Share on other sites

Motory Elementa w UK kostuja ok 30f. Motor ICS Turbo 3000 kosztuje 40f , gdzie :

- moment obrotowy T3000 jest rowny ok 0,27 Nm i ma mozliwosc uciagniecia sprezyny do M180 ( tak zapewnia producent ) i jest to drugi z najsilniejszych motorow dostepnych na rynku ( jedynie przegrywa z motorem Systema Magnum )

http://www.airsplat.com/Items/AC-UPI-ICS-MC61.htm

 

Poki co , to Element ma 3 dobre rzeczy:

- motor , o ktorym niewiele wiadomo ( jezeli moglbys to porposilbym o jakies informacje dot. momentu obrotowego , predkosci etc etd )

- glowice cylindra ktora trzeba podkleic , bo guma amortyzujaca odpada , tak jak to bylo w moim przypadku.

- popychacz ,ktory ( juz byla wczesniej o tym mowa ) nie rozlecial sie po 3k kulkach tak jak : prowadnice, tloki z tloczyskami oraz kolami zebatymi i szkieletem GB.

- preclufy , po ktorych nie widac zadnej roznicy , gdy idzie o porownanie jej ze stock'iem TM lub stock'iem Cymy. Prosilbym rowniez wlaciciela tej lufy , jesli to wogole jest mozliwe , o dokladne zwymiarowanie srednicy wewnetrzej lufy ( wtedy mozemy sie przekonac , czy ta lufa jest naprawde precyzyjna , czy tylko prezyzyjna z nazwy ).

 

 

Ty chyba nie masz bladego pojęcia o tym jakie oni posiadają zaplecza maszynowe

Musieliby naprawde miec niewyobrazalne zaplecze : huta, odlewnia metali jak i tworzyw sztocznych , park maszynowy, linia produkcyjna , magazyny etc.

Zdaje sobie z tego sprawe, ze dla Chinczykow nie ma rzeczy niemozliwych i jestem w stanie uwierzyc , ze to wszystko jest wielkosic kombinatu metalurgicznego w kraju, gdzie produkcja , handel i dystrybucja asortymentu ASG jest nielegalna i gdzie za takie przestapstwa grozi wieloletnie wiezienie :wink:

 

De-facto , Element produkuje wszystko na potrzeby ASG od A - Z ( tloki , korpusy , GB , kola zebate, lufy, lozyska, gumki , komory , latarki , kolimatory , dystansery , motory , zawory , etc etd ).

 

Nie zdziwililo by mnie, gdyby owy Element to nic innego jak najzwyklejsza firma , ktora znalazla sobie podwykonawcow do produkcji wszystkiego. Nie zdziwiloby mnie tez, gdyby pracownicy Elementa zajmowali sie tylko przepakowywaniem i oznaczaniem innych produktow swoim logiem.

Link to post
Share on other sites

Ale ty jeszcze mało wiesz, są silniki mocniejsze od systemy Magnum i szybsze więc T3000 nie jest drugi. T3000 jest mocny ale wolny, Elementy to słabsze magnumy i szybsze od T3000. Wiem bo miałem te 3 silniki. Element robi kilka rzeczy adekwatnych jakością do ceny.

 

Co do produkcji w Chinach, nie masz pojęcia jak oni potrafią kombinować. Trzeba znać parę osób które handlują z nimi a przede wszystkim osoby które tam były. Po prostu dla nich bardziej opłacalne jest zalewanie rynku tonami badziewia a części do AS to mały odsetek ich zarobków. Ludzie to i tak kupią ale jak stare przysłowie mówi "oszczędny płaci 2 razy".

 

Btw gdzie to wieloletnie więzienie za coraz to nowsze cymy ;)

Link to post
Share on other sites
Btw gdzie to wieloletnie więzienie za coraz to nowsze cymy

 

http://www.wmasg.pl/aktualnosci/zza_granic...ch_replik/1644/ ;)

Ktos musi niezla lapowke jakiemus tlustemu partyjniakowi dawac , za to , ze Cyma jeszcze istnieje na rynku :wink:

 

 

Co do produkcji w Chinach, nie masz pojęcia jak oni potrafią kombinować

 

Wiem , bo kiedys gadalem z chinczykami , ( mieszkalem z nimi przez 6mc ) i wiem do czego sa zdolni .

Swojego czasu Zhijie ( Zdzu ) opowiadal historie: pewien euroepjski kontraktor chcial zamowic caly kontenerowiec odziezy. A ze produkcja w Europie jest droga, wiec wybral on Kraje Orientu.

Po rozmowie z Hindusami , dowiedzial sie owy europejczyk, ze produkcja zajmie mi 6 mc + kolejne 6 mc podrozy morskiej : minimalny czas dostarczenia odziezy do sklepow to 12 mc.

Chinczycy uratowali mu dobiero zycie : oznajmili , ze wszystko, lacznie z produkcja oraz transportem nie zajmie im wiecej niz 6mc.

 

Co takiego zrobili Chinczycy ? Wpakowali linie produkcyjna na kontenerowiec :F

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Myślę, że się dogada. Choć osobićsie nie jestem zwolennikiem tego typu głowicy tłoka powyżej m120 bo szkielet dostaje jak młotkiem w nos. Jeśli jest jakiś stockowy może mniej pożyć niż jego koledzy z grzybkową głowicą tłoka ale to już pewnie różnica po przemieleniu parunastu tys kulek.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Może się komuś przyda.

Jestem użytkownikiem silnika elementa max speed oraz tłoku elementa takiego

części przeżyły dobre naście tysięcy kulek (nie pamiętam ile dokładnie ale na pewno więcej niż 9k) i kilka zacinek, przy SP85 i baterii 8,4 intellecta. Lecz silnik podczas zacinek dostawał bardziej w kość niż tłok, aktualnie trochę piszczy podczas strzelania. Części przejdą decydujący sprawdzian na zlocie FB w ten weekend, dam znać jak się sprawią.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...