Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To samo co do innych replik a takie tematy już były - poszukaj.

 

Do modów:

Może by zrobić podklejone tematy na temat tuningów? Np "tuning replik AEG do 400FPS", "Tuning replik AEG do 450 - 460 FPS" itd. W każdym topicu wypowiadaliby się ludzie znający się na rzeczy i przedstawialiby propozycje zestawów do różnych marek aegów i o różnej "klasie cenowej" To byłby sposób na częste zadawanie pytań i zaśmiecanie forum.

Link to post
Share on other sites

Prościej byłoby podkleić tematy o tuningu poszczególnych wersji gearboxa zaczynając od 350 fps i skacząc co 50 fps kończąc na powiedzmy 550. Tylko kto podejmie się tego?? Łatwo powiedzieć "weźmy się i zróbcie". Gorzej z wykonaniem. Ja chętnie mógłbym to zrobić ale nie znam się na tym :(

Link to post
Share on other sites

a gdybym chcial do mojego g36c dokupic sama lufe prec. to dalo by coś ?? A mam jeszcze jedno pytanko jakie nóżki można do niego dokupić bo mam krótką szynę RIS do niego pod lufą i chciałbym dokupić nóżki by postawić go :-) na polu walki proszę o linka

Link to post
Share on other sites

czyli rozmiary tych elementów się różnią tak?

 

to musiał bym FTK do G36C + dodatkowo cylinder?

 

skoro musiał bym dodatkowy cylinder to policzę czy jak kupię osobno to wyjdzie taniej

 

ale nie wiecie jak będize z tymi zembatkami?

ktoś wymieniał już sprężynę?

na jaką i czy zębatki wytrzymały ;)

Link to post
Share on other sites