Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jak z wybuchamiw airsofcie?


Recommended Posts

Witam. Mam kilka małych pytań.

Jak np. odegrać wysadzenie jakiegoś auta strzelanie do niego z wyrzutni itp.

To samo tyczy się piechoty. Jeżeli chodzi o rakietnice (sory jeżeli użyłem złego wyrażenia) to np. RPG.

Jak liczyć trafienia. Jak wykonywać takie zadania.

Jakiej miny użyć by po nadepnięciu można by było stwierdzić że ktoś nie żyje?

Albo żeby można ją było odnaleźć wykrywaczem metali?

Jeżeli taki temat już był to proszę o nakierowanie mnie na niego?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Takie tematy były już poruszane tyle, że w osobnych wątkach.

 

Generalnie pomysłów na rozwiązania tego rodzaju kwestii jest wiele. Od systemu opartego na sms-ach (w pojeździe jedzie "sędzia" z telefonem, gdy pojazd zostanie zauważony przez osobę wyposażoną w broń przeciwpancerną wysyła ona sms to sędziego), poprzez balony z wodą w formie koktajli Mołotowa, markery paintballowe przeznaczone do niszczenia pojazdów, aż po założenie, że pojazdu nie da się zniszczyć ;).

 

Miny też rozwiązuje się różnie - od akustycznych brzęczyków zrobionych z alarmów zakładanych na portfel (linka zaczepiona jest do potykacza, po odciągnięciu linki i wyrwaniu zawleczki z urządzenia wydaje ono głośny pisk), poprzez balony wypełnione mąką i powietrzem (po nadepnięciu "eksplodują" jak purchawka) aż po profesjonalne miny zasilane gazem, produkcji MadBull-a.

 

Wystarczy poszukać na forum - pomysłów jest naprawdę od groma.

 

Ronin

 

p.s.

 

Tu tylko kilka wątków:

 

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=34138&st=0

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=54507

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=22689&st=0

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=44842&st=0

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=31212&st=0

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=30574&st=0

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...