Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
decigner12

Silniki elementa

Recommended Posts

Kolejna odsłona chińskich silników z magnesami neodymowymi. Ci przynajmniej mają zębatki które się na imbusa/ mikrośruba płaska (u mnie w silniku 5ku była mikrośruba płaska) przykręca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre silniki porównywalne do magnuma a cena prawie 3 razy niższa.

 

a nie wiecie gdzie dostać zębatkę silnika kontrowana wkrętem na imbus ? bo cena zębatki do magnuma przytłacza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre silniki porównywalne do magnuma a cena prawie 3 razy niższa.

 

to że porównywalne do magnuma wyczytałeś ze strony sklepu, czy masz jakieś doświadczenie z tym silnikiem?

Edited by sviader

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre silniki porównywalne do magnuma a cena prawie 3 razy niższa.

 

a nie wiecie gdzie dostać zębatkę silnika kontrowana wkrętem na imbus ? bo cena zębatki do magnuma przytłacza...

Prosię ;-).

 

EDYTA: Bardzo dobre silniki, testowane przy sporych tuningach i doskonale dają radę.

 

EDYTA2: Pisałem oczywiście o wcześniejszej serii "czarnej" ;-).

Edited by Tuksiak

Share this post


Link to post
Share on other sites

to że porównywalne do magnuma wyczytałeś ze strony sklepu, czy masz jakieś doświadczenie z tym silnikiem?

porównywałem z magnum bo posiadam go. teraz pluję sobie w brodę ze mogłem kupic tańszy i lepszy :P

 

Tuksiak: spoko dzięk iwielkie ale nadal troszkę drogo :P kurde jakby ktoś miał na zbyciu jakos tak do 30zł zebatkę :P niektóre chińczyki robią włąsnie silnik z zebatka na wkręt.

Edited by seger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się, Galaxy robi też na wkręta i w p90 od GFC też takie są. Popytaj może ktoś chce odsprzedać taki silnik za grosze, bo on jest wart tyle ile kosztuje zębatka, pod warunkiem, że nie był używany. ;-).

Edited by Tuksiak

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mam ofertę od jednego usera długi silniczek z taka zebatką za 50zł z przebiegiem 2k kuleczek ale żebym miał te 50zł wolne xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś szukałem zębatki do silnika magnuma i na 90% nie pasuje od CA niestety... pozostaje tylko orginał chyba. Dla 100% pewności polecam spytać się jakiegoś sklepu

Edited by kermit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na magnum'a pasuje zębatka G&P

 

Zębatki od G&P są tak delikatne, że naprawdę nie warto...

Edited by slepy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro pasują od G&P to można spokojnie dać inne g&g, guarder... sądzę że to ta sama konstrukcja - standard TM... ja po prostu swego czasu kupiłem ta zębatkę wzmocnioną do magnuma... - a te zębatki powyżej to są wszystko na wcisk...

Edited by kermit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisza w temacie a silnik fajny ;)

 

Mam ten silnik już ok. pół roku.

 

Zrobiłem małe porównanie z magnumem na replice SR-25 (sp170, bateria stockowa 9,6 2000mah firefox)

 

Stockowy silnik sprzedałem gdyż obawiałem się o zębatkę, ale okazało się że ciąg mają identyczny.

 

Element Ultra torque:

http://www.sendspace.pl/file/021944f21c2971b5fb7904b

 

Systema magnum:

http://www.sendspace.pl/file/22e816db38c6533ed11d534

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Systemą żadną nie miałem okazji porównywać, ale replika ze springiem 130, Vmax kulki 475 fps, silnik Element Ultra Torque na Sanyo 8,4V RC wykręcał 15,6 bodajże ROF na stokowych zębatach, po wymianie na lipola 11,1 dało 22,3 z tego co pamiętam, na takim samym układzie. Zębata tłokowa nie wytrzymała niestety napięcia i zgubiła jednego ząbka, ale replika nadal działała (dowiedziałem się o tym, bo wymieniałem GB, żeby dostosować do lokalnych ograniczeń mocowych i znalazłem ząbek "przyspawany" do obudowy silnika).

Bardzo fajny silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez mam elemenciaka - duzo szybszy niz silniki 3 generacji (JG czy tam PJ).

Daje 22 zamiast 18 rofa na tym samym ustawieniu.

Aktualnie udalo mi sie wycisnac 34.5 rps na zebatkach SHS 13:1 bez jednego tlokowego zeba. Normalnie dawal 32 rps - moze jakas lepszejsza seria.

Cichutki - wogole go nie slychac.

Ale zre dwa razy wiecej pradu na kulke niz PJtka ktora mam.

900 wystrzelonych kulek potrafi zjesc 700 mAh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma być szybkie czy tylko ciche? Czy mocne jeszcze do tego? ;-).

Co do Guardera silnika się nie wypowiem, ale ten do którego dałeś link, to taki "pierwszy, lepszy z brzegu". Ani Hispeed, alni torqkowy, bynajmniej nic na ten temat nie ma, a opis pasuje do takiego zwyklasa.

 

Napiszę raz jeszcze, nawet to samo co Kocur napisał. Ultra Torque Elementa są cholernie ciche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierz elementa.

Revolution guardera sa (tu duze litery zamierzone) MEGA DO DUPY.

Szczotki scieraja sie po paru strzelanach, szybki silnik jest slaby jak nie wiem co ... Neodymowe magnesy slabiutkie.

Te durable to sa tak jakby stocki - ma byc wytrzymale (niby) wiec po co wymieniac stock na stock ?

Element z drugiej strony to potwor. Wymaga mocnej batki i wtedy pokazuje pazury. Duzy rof, ogromne torque.

Najlepiej zasilac lipolem. 11.1 mu nie straszne. Na airsoft mechanics zasilali repliki 18 V lipolem i nie spalili go.

Przy 14 V lipolu mozna normalnie strzelac i wywalic tysiace kulek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kocur wiesz chińczycy potrafią zrobić coś lepszego czasami nawet od japońców. No jeżeli chodzi o chińskie uzbrojenie to akurat oni wymiatają. Mają QBZ i type 88 i do tego kaliber 5.2mm, który na odległośći 1000M ma penetrację jak rosyjskie 7.62.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×