Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
szczupe

Silnik do M120/SP120?

Recommended Posts

Jak w temacie...

Który z tych dwóch silników bardziej byście polecili?

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2153

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3034

 

Z silnikiem G&P miałem do czynienia w emce ale na jego niekorzyść przemawia zębatka a dokładniej kłopot z jej ewentualnym ściągnięciem. Czy w silnikach CA zębatka jest przykręcana tym malutkim imbusem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seger ma do ciebie pytanie. Masz ten silnik w jakiejś replice z m120? Dalbys probkę dźwiękową jak to strzela na batce 8.4v? Jestem bardzo ciekaw, nie chcę wyrzucić kasy w błoto na jakiś chiński niedorozwój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z tym cudem Elementa nie miałem styczności ale moim zdaniem jak już ma się wydać 160zł na chiński wynalazek to lepiej kupić niewiele droższy silnik ICSa Turbo 3000.

W m4 ICSa z SP120(guarder) na 7.4 Lipo 1100mAh 15C dawał 13k/s, po ok 1k kulek ROF nieznacznie spadał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc sama nazwa ELEMENT mnie odstrasza choć przyznam że z silnikami tej firmy nie miałem do czynienia.

 

Tego PJ też rozważałem ( mam go w AKS74U i daje radę ) ale zdawało mi się że lepiej będzie kupić coś nieznacznie droższego a firmowego. Silniczek idzie do repliki zapasowej stąd raczej niski przedział cenowy ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Element na pewno lepszy od wzmocnionego pj. Swego czasu przeprowadziłem testy porównawcze na springu M165 zębatkach o zwykłym przełożeniu. Wynik: większy rof w porównaniu do pj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiem ja chyba wezmę JG 2010.

Taki OFF:

robilem test wytrzymałościowy, poszło 15k kulek na sp120 guarder. Zębatki hi-speed zmielone, zdecydowanie nie nadają sie do takich springów, oczywiście elementa:)). Plastikowe lożyska bez śladów jak nowe. Co najciekawsze prowadnica elementa jest cała o_O. Tłok systemy bez śladów. Glowica tłoka elementa cała. Głowica cylindra boyi, jak się domyślacie w strzępach...(kawał gumy, w który uderza tłok z gl.) Silnik P&J usmażył się... Izolacja od wtyku silnika podtopiona, ciekawe, że tylko ujemna faza... Jeżeli wyskakuja wam wsuwki, to wystarczy wyciąć kawalek gąbki i go wlożyć, mi zdało egzamin wtyki nie wypadają(od silnika).

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiem ja chyba wezmę JG 2010.

Taki OFF:

robilem test wytrzymałościowy, poszło 15k kulek na sp120 guarder. Zębatki hi-speed zmielone, zdecydowanie nie nadają sie do takich springów, oczywiście elementa:)). Plastikowe lożyska bez śladów jak nowe. Co najciekawsze prowadnica elementa jest cała o_O. Tłok systemy bez śladów. Glowica tłoka elementa cała. Głowica cylindra boyi, jak się domyślacie w strzępach...(kawał gumy, w który uderza tłok z gl.) Silnik P&J usmażył się... Izolacja od wtyku silnika podtopiona, ciekawe, że tylko ujemna faza... Jeżeli wyskakuja wam wsuwki, to wystarczy wyciąć kawalek gąbki i go wlożyć, mi zdało egzamin wtyki nie wypadają(od silnika).

 

Można jaśniej? Było jakieś zwarcie czy sam z siebie wziął i zdechł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze przeczytałeś. A silnik sam z siebie zdechł tzn. kręci się stopniowo szybciej. Katowalem na full auto. Szkielet boyi nie ma pęknięć. Mierzyłem na chrono były duże uskoki(chińskie). wynik 435 FPS 5 fps mniej niż wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Element na pewno lepszy od wzmocnionego pj. Swego czasu przeprowadziłem testy porównawcze na springu M165 zębatkach o zwykłym przełożeniu. Wynik: większy rof w porównaniu do pj.

M165? Chyba firmy Element, ma ta sprężyna do siebie że po pary strzałach jest M150 i stopniowo wartość spada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co nie zmienia faktu że na tej batce pj jednak kręci...

Mam w swojej mp5 CA sprężynę m90, silnik od ca dawał radę, po wymianie na m110 silnik nie daje rady jej naciągnąć.

Po wsadzeniu silnika od m4 JG idzie bez problemu.

Oczywiście mówię o batce 8,4, przy li-po nawet silnik od ca naciągał m110, tylko jego wytrzymałość pewnie by ucierpiała gdybym tak dłużej postrzelał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledze na M150 w MP śmigał silnik CA.

Jednak to było dawno temu a jak wiadomo, dawniejsze CA np. zębatki, ciągnęły M150 bez problemów.

Silnik G&P M120 to też żadna rewelka, rewelką jest silnik ITU Guardera pod względem jakości i ceny przewyższa wszystkie i tutaj legnie pod Systemą.

Dobry silnik to tez Turbo 3000 ICS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×