Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Airsoftguns.pl


Recommended Posts

Ja mam o tym sklepie mieszaną opinie

Plusem tego sklepu są niskie ceny i miła obsługa

Natomiast minusem są:

Otóż tak Zaczynam dopiero zabawę w ASG więc chciałem mieć szybko i tanio jakiś karabinek szturmowy i jakoś na koniec września zamówiłem u nich M4A1 bo była w promocyjnej cenie sama replika ok39zł.

1137799730.jpg

W opisie pisało że "Replika ma zasięg ok 25 30m".

Wczoraj 17 listopada byłem na swojej I walce. I okazało sie że mój gun po pierwsze przy wielkim szczęściu kulka leciała co najwyżej 15m po drugie niby w opisie nie pisało nic o Hop-Up ale w opiniach o towarze użytkownicy pisali że Hop-up jest a u mnie nie było :strach: . Trzecią sprawą jest to że karabin podczas strzelania notorycznie sie zapychał. :cry:

Gdyby nie fakt że obsługa jest w miarę w porządku to skazał bym ten sklep na potępienie ale na przyszłość to raczej dołożę trochę kasy i kupie gdzieś indziej.

Panowie jak będziecie tak oszukiwali każdego to w końcu każdy przestanie u was kupować i nie będzie to dla was za ciekawe. Na waszym miejscu wolał bym napisać prawdziwe osiągi repliki i mieć czyste sumienie a nie tak zciemniać wszystkich nowych ASG-sowiczów :uśmiech:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

to teraz ja wam opowiem moją chistorię która nie jest zmyślona choć jest niesamowita!!!

zamawiałem dwa kałachy za 75zł,przyszły po paru dniach,przesyłki nie sprawdziłem przed odebraniem bo karabiny zamawiałem kolegom i nie chciałem im otwierać.

po paru dniach otworzyłem kiedy do mnie przyszli,patrze A TAM TYLKO JEDEN KAŁĄCH A DWA ZAMAWIAŁEM I ZAPŁACIŁEM ZA DWA,teraz składam reklamacje chociaż nie wiem czy da sie coś jeszcze zrobić,pewnie będą mnie MIELI W DUPIE.

teraz jednemu koledze dam karabin a drugiemu musze oddać kase.I TAK SOBIE ZJEBAŁEM ŚWIĘTA,NIE RADZE TAM NIC KUPOWAĆ.

 

żeby było ciekawiej zamawiałem także dwa shotguny za 25zł i 3 m4a1 za 87zł(z przeceny ze 130zł) i :

-shotgun jeden MIAŁ KRZYWĄ LUFĘ I USZKODZONY MECHANIZM ŁADUJĄCY KULKI A DRUGI ,,TYLKO" DZIURE W LUFIE

-karabiny mają kwadratowe wtyczki na łądowarki w całej europie wejścią do kontaktu są okrągłe więc KARABINY NAŁADUJEMY SE Z KUMPLAMI W CHINACH

drugi błąd,akumulatora wcale nie można włożyć pod szynę R.I.S,chyba żeby wyjąć ją z karabinu,prawda że to żałosne i smutne.

PORADŹCIE COŚ W ZWIĄZKU Z TYMI KARABINAMI (ZAMÓWIŁEM I ZAPŁĄCIŁEM ZA DWA,DOSTAŁEM JEDEN)

Link to post
Share on other sites

Ja mam o tym sklepie mieszaną opinie

Plusem tego sklepu są niskie ceny i miła obsługa

Natomiast minusem są:

Otóż tak Zaczynam dopiero zabawę w ASG więc chciałem mieć szybko i tanio jakiś karabinek szturmowy i jakoś na koniec września zamówiłem u nich M4A1 bo była w promocyjnej cenie sama replika ok39zł.

1137799730.jpg

W opisie pisało że "Replika ma zasięg ok 25 30m".

Wczoraj 17 listopada byłem na swojej I walce. I okazało sie że mój gun po pierwsze przy wielkim szczęściu kulka leciała co najwyżej 15m po drugie niby w opisie nie pisało nic o Hop-Up ale w opiniach o towarze użytkownicy pisali że Hop-up jest a u mnie nie było :strach: . Trzecią sprawą jest to że karabin podczas strzelania notorycznie sie zapychał. :cry:

Gdyby nie fakt że obsługa jest w miarę w porządku to skazał bym ten sklep na potępienie ale na przyszłość to raczej dołożę trochę kasy i kupie gdzieś indziej.

Panowie jak będziecie tak oszukiwali każdego to w końcu każdy przestanie u was kupować i nie będzie to dla was za ciekawe. Na waszym miejscu wolał bym napisać prawdziwe osiągi repliki i mieć czyste sumienie a nie tak zciemniać wszystkich nowych ASG-sowiczów :uśmiech:

Te komentarze piszą Dzieci Neostrady którzy nawet nie wiedzą co to jest HOP-UP... A sklep nie napisał o HOP-Upie więc nie miej pretensji :) A co do zasięgu to wcale nie kłamią. Kiedyś z kumplami zamówiliśmy na początek zabawy G36c Springi[DE] i z tego co pamiętam pisało 30-35m. Kolegi strzelał lobem góra na 20m a mój spokojnie przekraczał 35m. Wiesz jak to w Chinach :wink: Nie zebym byl jakims obrońcom zwierząt, Greenpeace czy lubiłbym ten sklep tylko wyrażam swoją opinie. A samego sklepu NIEPOLECAM :P

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ja osobiście nie mam pretensji do tej stronki :

 

1.Bardzo miły kontakt i szybkie odpowiedzi

2.Atrakcyjne Ceny

3.Duży wybór replik

4.Bardzo szybka dostawa

5.Bardzo dobra Pomoc

 

Zkładałem reklamację na M4A1 firmy JG był zepsuty gearbox. Bardzo szybko naprawili mi replikę i dostałęm ją z powrotem.

 

Według mnie to jedna z lepszych stron. :-P

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam

Mój problem jest taki 1,5 miesiąca temu wysłałem do naprawy w ramach gwarancji:

M14 Kart

Steyr Aug Both Elephant

 

Choć ten 2 to TE to wg prawa handlowego i tak mam na to ***** 1 rok gwary (***** że sklep daje 1 miesiąc, prawo handlowe nie dzieli produktów na takie które mają gwarę i na takie które nie- wszystko co kupujemy w sklepie możemy zareklamować). O okresie gwarancji na tego TE zapewniał mnie rzecznik praw konsumenta. Sam sklep mi to nawet pod twierdził- gdy dzwoniłem do nich by obadać co i jak powiedziałem im (sora że cytuje)

 

witam mam też zamiar wysłać do Was na naprawę Steyr Aug'a od BE, w końcu wg prawa mam 1 rok gwary na produkt

 

Zmieszali się teroszkę ale powiedzieli że przyjma tego Aug'a na serwis. I przyjeli ale ***** co z tym zrobili i robią. Słowem

 

POMOCY!!!

 

P.S. No ale chyba mnie nie zostawicie samego z tym problemem jak będzie za mało skarg na airsoftguns?

 

 

[słownictwo!!!]

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

Panowie żyje już na świecie ładnych parę lat i sporo kasy wydałem na zakupy w sklepach internetowych zarówno w Polsce i na świecie - ale ten sklep mnie rozbroił. Złożyłem zamówienie - na jedną rzecz. Status na stronie odraz pojawił sie gotowe do wysyłki - i tu nagle zaczęły sie schody - bardzo przemiły acz niekompetentny Pan z działu BOK nie potrafi mi określić kiedy przesyłka wyjdzie od nich - potem zaczoł ostrzegać mnie ze dostawca może zawieść. Potraktowano mnie w tym sklepie jak jakiego (przepraszam młodą cześć użytkowników) jak jakiegoś napalonego małolata nie mającego pojęcia o życiu. Nie lubię jak ktoś wciska mi ciemnotę nie potrafi rzetelnie określić mi terminu wysyłki zwalając albo to na przesyłkę albo na to ze do samochodu UPS sie nie zmieściło. Akurat moja firma współpracuje z UPS i sie dowiedziałem ze taka sytuacja nie może mieć miejsca.

Kolego redaktorze Regdorn wiemy wszyscy ze firma J&B Trading (Gunfire i Airsoftguns.pl) sa reklamodawcami i pozwalają utrzymać nasz portal ale ...... Czy takim zachowaniem i taka forma obsługi nie uwłaczają dobremu imieniu wmasg jak i nam?

Zaznaczam zrezygnowałem z zakupów w tym sklepie i stwierdzę jedno Machinegun jakie było takie było ale u nich nigdy nie zdarzyło mi sie cos takiego - przykro mi ze ktoś powiela formę działania MG na szczęście na naszym ryku pojawia sie coraz więcej sklepów ASG i tu widzę ratunek.

 

Pozdrawiam miła acz niekompetentna załogę Airsoftguns

z wyrazami chłodnego poważania

Tytus

Link to post
Share on other sites

Do mnie zadzwonił dziś serwisant i z tego co wywnioskowałem to padłem ofiarą zmiany ich systemu komputerowego, bo moje papiery gdzieś się zapodziały i nie może się ich dokopać (zdeczka śmieszne w sensie żałosne). Alleluja jednak że się zainteresowali w końcu problemem. Póki co mówią mi (istna manna z nieba by to była) że wymienią moje m14 kart'a na nowe, a Steyra też poruszą i pokombinują z nim (pewnie zwrot kasy, z resztą na niego papiery mają- nie zgubili ich, jeszcze...).

 

Główny problem jest z M14 Kart'a bo pogubili panowie papierki od niego łącznie z paragonem więc krótko mówiąc ***** sprawę.

 

Ja tam nie wierze w szybki happy end. Bo jak papiery, które sami z resztą zgubili, ja nic nie zawiniłem- wysłałem wszystko co wymagali tj. dowód zakupu i formularzyki z ich strony dot. reklamacji (po za tym skoro biuro przyjęło to znaczy, że papiery były dostarczone i były ok) się nie odnajdą to będą rozwiązanie tej reklamacji spekulowali z szefem. Co dla mnie oznacza cholernie długie czekanie na rozwiązanie sprawy. Tak czy siak ja mam racje bo wszystko co wymagali wykonałem i było ok i jest udokumentowane- moje reklamacje są w zakładce moje reklamacje, uszkodzenia produktów kwalifikują się do reklamacji, mam nr identyfikacyjne tych reklamacji, biuro przyjęło i uznało reklamacje więc co jak co ale w hooja im zrobić mnie teraz nie wolno. Acz kolwiek kto wie co ten sklep potrafi zdziałać.

 

Licze na Wasze dalsze poparcie mojej sprawy i pomaganie mi. Wielkie dzięki za interwencje Regdorn i licze że nadal będziesz mi pomagał.

 

PZDR poczekamy zobaczymy

 

Sory za jeden post po drugim ale poprzedniego nie mogę edytować.

 

Sprawa ma szansę szybko się zakończyć muszę się tylko razem z Panem serwisantem dokopać do danych pierwotnego właściciela (M14 odkupowałem od kolesia na allegro). Muszę tylko dokopać się w transakcjach na allegro danych sprzedającego i będzie git. Sklep a raczej serwisant mówi że wręcz chcą oddać pieniądze za oba produkty (razem 590zł). Osobiście jestem bardziej skory do zwrotu gotówki niż wymiany towarów.

 

Zobaczymy jak to się skończy

 

Sory ponownie za post po poście z tego samego powodu- nie mogę edytować poprzedniego.

 

Nie udało mi się dokopać danych sprzedającego z allegro (kumpel skasował emaile potwierdzające transakcje). No cóż sklep będzie musiał sam sobie poradzić z tymi danymi bo ja na pewno je dostarczyłem, dowody:

 

-jeśli dokumentacja nie byłaby kompletna to sklep dawno już by odesłał repliki

-reklamowanym produktom zostały nadane nr identyfikacyjne

-repliki ,,siedzą'' już w airsoftguns juz ponad 1,5 miesiąca

 

Myślę że fakt iż sklep zgubił pewną część dokumentacji (którą ja z resztą dostarczyłem) nie zmienia faktu że powinni uznać moje reklamacje i oddać mi pieniądze za oba produkty. Bo w końcu to nie ja zawaliłem sprawę i nie rozumiem czemu za ich wpadkę mam cierpieć niech oddadzą mi kasę a potem między sobą ustalają kto ***** sprawę.

 

Słownictwo!!!

 

Posty połączone [R]

W moim przypadku będzie zwrot gotówki (590zł) i jestem bardzo zadowolony. Z tego co mi wiadomo jeszcze przed końcem tego tygodnia sprawa ma być zakończona.

Link to post
Share on other sites

Czytam i czytam i oczom nie wierzę co sie porobiło z tymi sklepami, czyżby chęć zysku górowała już zupełnie nad pozyskaniem klientów i dobrym imieniem sklepu. Regdorn niesety muszę przyznać racje Brymerowi Airsoftguns i Gunfire to ten sam sklep ale po innym szyldem, sposób traktowania ludzi widzę ten sam, asortyment ten sam więc gdzie różnica??

 

Ja maiłem z nimi do czynienia trochę ponad rok temu jak jeszcze Gunfire nie istniał kupiłem Glocka 23 który po oddaniu dwóch magazynków kulek sie rozleciał (lufa zewnętrzna sie popaprała) ok przyjęli na gwarancje ale za wymienione części musiałem zapłacić- bywa. Wtedy sie z nimi nie kłóciłem bo i tak nie miałem wyboru.

 

Ale widzę że teraz jest tak samo klientów traktuje sie jak bydło byle kasa kasa i kasa, no tak być nie może. Ja tam osobiście nie kupuje wole Taiwangun, Capri czy Specshop czy ostatnio u Diggera uważam że są solidniejsi ale moja decyzję podyktowałem tym jak mnie kiedyś potraktowali - proste akcje wzbudza reakcje.

 

Znam ludzi którzy tam pracują, widzę sie z nimi na strzelaniach miałem tez nie miła przyjemność z panem menagerem (patrz wyżej) i jak to mówią ryba psuje sie od głowy. Może faktycznie trzeba im czasu może większej praktyki - nie wiem trudno tu dywagować nad tym może może trzeci szyld jaki sobie postawią po klapie Gunfire będzie udany? Bo jeżeli tak będzie to to jest nieuchronne...

 

Z wyrazami szacunku Hekatomba

Link to post
Share on other sites

Ja czekam na zwrot gotówki. Mój email z danymi konta bankowego został przeczytany i pan Mateusz Fusiecki (z BOK'u Airsoftguns) zapewnił mnie że przekaże to osobie zajmującej się przelewami. Obecnie pozostaje mi tylko czekanie, czekanie i jeszcze raz czekanie. Jak sprawa zostanie zakończona to dam znać. Dziękuje Regdorn;owi, który bardzo poważnie potraktował mój problem i wstawiał się za mną w sklepie.

Link to post
Share on other sites

Ja złożyłem 14 zamówień u airshitów w ciągu ostatnich 2 lat :-F . Zazwyczaj brałem kulki i było ok, choć czasem bywałem paczke w plecy :-F . Średnio co 2 zamówienia. Zamówiłem w niedziele (14ste zamówienie o wartości 150 PLN), dziś jest piątek i paczki nie ma :-o . W sobote kurier nie chodzi w niedziele też, a w poniedziąłek mnie nie bedzie w domu, bo ucze sie poza miastem :lol: . Tak więc na paczke czekałem 7 dni :poddanie: . Zapukaja do drzwi to najwyżej pocałują klamke :killer: . Ja już tak sie bawić sie z nimi nie bede :killer: . Oni cisną wysady to ja też :mrgreen: . Sory ale w żadnym innym sklepie to mi sie nie zdarzyło... Więc są jednego stałego klienta w plecy... ŻAL.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Kupiłem na początku grudnia broń z półki "tanich replik",a mianowicie Colt xm177 Commando. Była to moja pierwsza replika i nie chciałem wydawać dużej su,my pieniędzy.Przesyłka realizowana była przez kuriera UPS i doszła bardzo szybko.Co do obsługi nie mam większych zastrzeżeń,oprócz tego iż odpowiedzi na pytania są dosyć lakoniczne. Sklep airsoftguns.pl ,jak zauważyłem ściśle współpracuje z gunfire.pl ,ich oferty są niemal takie same. Natomiast bardzo mi się podoba system punktów jakie otrzymujemy za każde 10 zł. 10zł = 1pkt.Może nie jest to jakaś porażająca oferta ,lecz wiadomo,że dosyć często zaopatrujemy się w kulki i tym podobne rzeczy i miło jest jak raz na jakiś czas możemy sobie kupić jakiś produkt za punkty ,płacąc jedynie za przesyłkę.

Link to post
Share on other sites

No cóż ja nadal czekam na przelew. Pan Mateusz Fusiecki z BOK airsoftguns.pl obiecał że poinformuje mnie gdy tylko przelew zostanie dokonany. Było to w czwartek. Gdy sprawdzałem w piątek stan konta było ono bez zmian. No cóż w środę sprawdzę ponownie stan konta. Problem z przelewem może wynikac z godzin/ sposobu pracy banków. W środę dam zna czy dostałem kasę. Jak będę miał jeszcze jakieś problemy to was poproszę o pomoc.

PZDR

Link to post
Share on other sites

No i doszedł, jak zapewnił mnie pan Mateusz Fusiecki z BOK sklepu wartość 590zł tyle ile być powinno, stan konta na to z resztą wskazuje (nie jestem w stanie dokładnie tego pod twierdzić gdyż z tego konta bank płaci rachunki a wyciąg dopiero na koniec lutego będę miał). Tak czy siak dziękuje Wam za pomoc i obsłudze sklepu za zakończenie tej sprawy z pozytywnym skutkiem dla klienta.

PZDR

Edited by xvid
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja zlożylem zamówienie, na paczkę czekałem 8 dni (dopiero po interwencji mailowej - przebudzenie!) po czym okazało się że w zestawie nie bylo baterii, a powinna być... będę sięo nią upominał telefonicznie, ponieważ zapłaciłem kilkaset zł za karabin z resztą zestawu a nie otrzymałem baterii... Ogółem niestety nie moge polecić, o ile zakupy na miejscu odbywają sie sprawnie, to przesyłka to istny koszmar

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...