Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czyszczenie piętrowego budynku w 6 osób.


Recommended Posts

Z powodu, że jestem początkujący w walce w budynkach, proszę o poradę: jak można najlepiej rozegrać rundę w tym budynku?! Jest on 2-piętrowy: parter i 1 piętro. Wokół budynku jest dosyć gęsty lasek. Do dyspozycji jest 6 osób włącznie z dowódcą. Nasza drużyna może zacząć z obojętnie jakiego miejsca, byle poza budynkiem. Nie znamy dokładnego punktu rozpoczęcia drużyny przeciwnej.

 

Okna są zaznaczone na niebiesko.

Okna przerywane, to takie przez które można przejść.

Na daszek oczywiście można wyjść :D

Hangar jest wysoki na oba piętra.

 

Plany budynku:

 

parteru.jpg

 

1pitro.jpg

 

Pytajcie, a dodam wszystkie interesującie was informacje.

Edited by KAZ_OVER
Link to post
Share on other sites
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Można rozgrywać grę typu uratuj zakładnika, rozbrój bombę... to już sam scenariusz wymyśl... Jak wejść? Efektownie było by po linach z dachu, ale nie wiem jaki jest stan budynku i dachu, jaka jest jego wysokość, wytrzymałość dachu-to możecie sami ostrożnie sprawdzić! Z racji tego, że jesteś początkujący nie polecałbym wchodzenie z użyciem sprzętu górskiego (liny, uprzęże) bo sobie krzywdę zrobi sz/cie.