Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Witam

 

Jestem posiadaczem cuda od polarstara.

 

Jeżeli chodzi o montaż w SR-25 - sprawa dyszy - musi być dłuższa polarstar ma w niedługim czasie sprzedawać dysze ( osobiście zleciłem tokarzowi wykonanie) .

 

Zbytnio na razie nie mam czasu by pisać o jego wadach i zaletach ale powiem tylko tyle: nigdy więcej elektryka :].

 

Co do regulacji czasu otwarcia zaworu przyrost mocy jest +/- 5 fps ale kulka jakby hymm leciała znacznie dalej :). Główna regulacja odbywa się ciśnieniem 80- 120 psi oraz dyszami ( różne średnice).

 

Zasilanie HP jest dla osób które mają dostęp do napełniania butli.

 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę zająć się sprowadzeniem GB.

Gearbox dla zaawansowanych i doświadczonych graczy - rof który można uzyskać i moc na raz mogą być bardzo bolesne ...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

troszkę odświeżę pytanie

czy ktoś natkną się na jakieś wieści odnośnie części do SR25

 

ctxpl jak ci wyszło wytoczenie dyszy, możesz wrzucić jakieś foto oraz trochę opisać jak ci się sprawuje osiągi i takie tam (oraz foto zamontowanych części a może jakiś filmik)

z góry dzieki

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

W chwili obecnej Fusion Engine sprzedają sklepy w Niemczech, Francji (cena nie 500usd ale 500 euro za silnik), Rosji i Japonii, poza nimi to USA. Jeden z warszawskich sklepów zainteresował się tematem ale wątpię, by coś z tego wyszło...kwestia wysokich cen i małej popularności.

Sam zamówiłem z USA Fusion Engine v2 gen 3, 4 dysze, air rig i butlę kevlarową - będę instalował w replice SCAR-L VFC.

Droga impreza, ale myślę, że warto. Spróbuję zrobić małą fotorelację z instalacji i opis użytkowania gdy dotrze do mnie zestaw.

Link to post
Share on other sites

W chwili obecnej Fusion Engine sprzedają sklepy w Niemczech, Francji (cena nie 500usd ale 500 euro za silnik), Rosji i Japonii, poza nimi to USA. Jeden z warszawskich sklepów zainteresował się tematem ale wątpię, by coś z tego wyszło...kwestia wysokich cen i małej popularności.

Sam zamówiłem z USA Fusion Engine v2 gen 3, 4 dysze, air rig i butlę kevlarową - będę instalował w replice SCAR-L VFC.

Droga impreza, ale myślę, że warto. Spróbuję zrobić małą fotorelację z instalacji i opis użytkowania gdy dotrze do mnie zestaw.

 

 

CZEKAM.

Link to post
Share on other sites

W chwili obecnej Fusion Engine sprzedają sklepy w Niemczech, Francji (cena nie 500usd ale 500 euro za silnik), Rosji i Japonii, poza nimi to USA. Jeden z warszawskich sklepów zainteresował się tematem ale wątpię, by coś z tego wyszło...kwestia wysokich cen i małej popularności.

Sam zamówiłem z USA Fusion Engine v2 gen 3, 4 dysze, air rig i butlę kevlarową - będę instalował w replice SCAR-L VFC.

Droga impreza, ale myślę, że warto. Spróbuję zrobić małą fotorelację z instalacji i opis użytkowania gdy dotrze do mnie zestaw.

 

 

według mnie cena air ringu w usa to lekkie przegięcie w PL taki zestawik składa się o wiele taniej.

 

 

Wsadzałem do scara-l vfc - jest z tym trochę roboty z racji nietypowego selektora vfc- jak masz kogoś kto robi rzeczy na cnc albo dusze artysty to wystrugasz pod polara taki selektor.

 

Co do dyszy do SR-25 to na razie problem jest z ustawieniem gb w body sr - lecz w GR25 ( od g&g) nie powinno być problemu.

Link to post
Share on other sites

Wsadzałem do scara-l vfc - jest z tym trochę roboty z racji nietypowego selektora vfc- jak masz kogoś kto robi rzeczy na cnc albo dusze artysty to wystrugasz pod polara taki selektor.

 

 

Którą wersję Fusion Engine wsadzałeś? Poprzednie miały własny, emkowy selektor i faktycznie nie pasował, ale najnowsza gen. 3 korzysta z selektora AEG, konsultowałem się z P* - wg nich nie powinno być problemów...mam nadzieję.

 

Moje zamówienie nie zostało jeszcze nawet wysłane - wszystkie sklepy w USA wyprzedają fusion engine nim jeszcze wyjdą z fabryki - dostępne są tylko w pre-orderach. Spodziewam się paczki za 2-3 tyg. Zdążyłem za to zmodyfikować zamówienie i zmienić czerwoną dyszę (ok 550 fps przy 360mm lufie) na dyszę "o specyfikacji red+"...moim celem jest stworzenie 3 wariantów na 1 replice: cqb (320-340fps), auto@asgw (450-460fps auto), para-snipe (550-600 single only). Może w przyszłości skuszę się na drugi upper do wariantu cqb lub para-snipe.

 

Co jeszcze odnośnie samego fusion engine - na amerykańskich forach jest sporo dyskusji na temat możliwych modyfikacji - od elektronicznej optymalizacji działania samego układu (różne parametry typu długość otwarcia zaworków itd itp), poprzez skracanie skoku spustu, wymianę wewnętrznych dyszy na takie dodatkowo usprawniające przepływ powietrza, aż po zapowiedzi dodatkowych rozszerzeń typu wykrywanie pustego magazynka i moduł automatycznego nakręcania do magazynków typu box. mniam.

 

 

ps. Polar Star wyprodukował już dysze do SR25 G&G. Dla niewtajemniczonych Fusion Engine oferowany jest również do (prawie) wszystkiego co ma V2, V3 (AK47!), m240, m249 :)

Edited by Visq
Link to post
Share on other sites

Którą wersję Fusion Engine wsadzałeś? Poprzednie miały własny, emkowy selektor i faktycznie nie pasował, ale najnowsza gen. 3 korzysta z selektora AEG, konsultowałem się z P* - wg nich nie powinno być problemów...mam nadzieję.

 

Selektor do scar-a vfc jest nietypowy - nie działa on na zasadzie łezki jak w m-kach tylko tam masz zęby, ogólnie musisz jeszcze zmodyfikować kolbę ( chyba ze ecu chowasz w chwycie pistoletowym).

 

 

Co do zmian parametrów - można wszystko tylko trzeba z głową. Posiadam dwa FE, rozpracowane w tym gen3 - pomysłowość amerykańców nie zna granic.

 

Defekt jest taki że jak sie coś tam zjebie to może okazać się że naprawa nie będzie tania a polar sprytnie się zabezpieczył jeżeli chodzi o możliwość zamienników czy zdobycie z tańszego źródła.

Link to post
Share on other sites

Selektor do scar-a vfc jest nietypowy - nie działa on na zasadzie łezki jak w m-kach tylko tam masz zęby, ogólnie musisz jeszcze zmodyfikować kolbę ( chyba ze ecu chowasz w chwycie pistoletowym).

 

 

Co do zmian parametrów - można wszystko tylko trzeba z głową. Posiadam dwa FE, rozpracowane w tym gen3 - pomysłowość amerykańców nie zna granic.

 

Defekt jest taki że jak sie coś tam zjebie to może okazać się że naprawa nie będzie tania a polar sprytnie się zabezpieczył jeżeli chodzi o możliwość zamienników czy zdobycie z tańszego źródła.

 

Czyli potwierdzasz, że przy gen 3 wciąż nie będzie to plug and play z moim Scarem-L?

 

co do części zamiennych - co może się tam zepsuć? awaryjność o niebo lepsza niż AEG czy PTW.

Link to post
Share on other sites

Teraz tak patrzę na gb scara (aegowy) to gen 3 podejdzie o ile wszystkie wymiary są ok - tylko przeróbka dla kabla do ecu zostaje. Standardowo polar pakuje selektor od vfc ( np taki jak w HK 416).

 

Zepsuć - elektrozawór - jeden przypadek już taki miałem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

700 zł przy zamówieniu na 960usd (z wysyłką). Zapracowany jestem ostatnio i nie mam czasu na fotorelację, może w ten weekend się uda.

 

Mogę za to już teraz napisać: na dyszy red+ - 560fps, na zielonej 360fps. (to przy lufie 360mm, na dłuższej będzie trochę więcej). Rof od 10 do 40 fps (da się może i więcej). Reakcja na spust jak PTW albo i lepiej, muszę trochę skrócić sam skok spustu.

Link to post
Share on other sites

PTW też słono kosztuje, nawet więcej, a ludzie kupują. Tu mam rozwiązanie sprawdzone, mega wydajne i dające masę możliwości i koniec zmartwień z serwisowaniem. Nie wiem jak idą prace w Mancrafcie, życzę im jak nalepiej jako polskiej inicjatywie, ale nie należę do cierpliwych osób :icon_smile:

Edited by Visq
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Fusion Engine to jednostka w kształcie gearboxa AEG, którą instalujesz w jego miejsce. Zasilana jest sprężonym powietrzem z butli, które poprzez układ zaworów porusza dyszą dozującą odpowiednią dawkę wystrzeliwującą kulki - wszystkim steruje układ elektroniczny, który daje wiele możliwości modyfikacji parametrów (rof, single only/auto/burst, i inne zaawansowane funkcje). Co chcesz konkretnie wiedzieć?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...