Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A2 [ARES]


Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 5 months later...

Czy próbował ktoś tuningu ver. z metalowym gearboxem? Mam na myśli jakie części będą pasować do tej wersji.

Wiem, że:

- Głowica cylindra jest taka jak do M14 ale CA/G&G zamontowana na odwrót

- Pasuje standardowa sprężyna od AEG ale ok. 2cm więcej miejsca niż w GB ver. 2 i 3

- Dyszy nie wstawię od innych aegów bez przeróbki popychacza

Ale co z resztą? Tłok, zębatki itp? Pasują standardowe?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam. Posiadam ARESA z metalowym GB. Jestem bardzo zadowolony z wykonania zewnętrznego jak i GB. Sprężyna M130 guarder. Padł mi jedynie popychacz dyszy który na specu kupiłem. Tłok standardowy SHS niebieski wsadziłem profilaktycznie przy okazji otwierania GB. Zębatki standardowe dają rade na M130 a nawet przez jakiś czas M140. Na 130 mam ok 450fps natomiast przez preckę zasięg bije na głowę wszystkie Mki o tej samej sile wystrzału.

Jak no na moje oko w stocku spokojnie na M130 będzie śmigać bez konieczności wymiany czego kolwiek.

Wielka zaleta to szybka wymiana sprężyny. Wada wymiana gómki raczej wiąże się z otwarciem GB bo tak jak ktoś już pisał konora jest wsadzona w GB tak że bez jego otwarcia jej nie wyjmiemy.

U mnie bardzo ciasno siedzi gumka hop up. Tak jak by komora miała za małą średnicę oczywiście da się założyc ale w porównaniu z innymi replikami jest znacznie ciaśniej. Może jest to zaleta.

W porównaniu do G&G jest odczuwalnie cięższy.

Edited by mivak
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Jeśli są osoby, które potrzebują jakiś informacji to chętnie pomogę. Temat odgrzewany, więc nie wiem jak to wygląda. Dodam tyle, że:

-Pasują standardowe zębatki. Ja mam helikalne 100:200 SHS'a i chodzą bardzo ładnie

-Z tego co ja zauważyłem to do wymienienia gumki HU należy jedynie wyjąć gearbox z korpusu.

-Śruby są jak najbardziej ze stali, tak samo kołki, jednak po 3 latach zdążyły się niektóre wyrobić.

-Problem z podawaniem kulek to standard, należy albo owinąć magi taśmą np izolacyjną ( zważając głównie na tył ) lub tak jak napisał kolega poxylina.

-ZnAlowy bezpiecznik lubi się łamać ( z lewej strony ), ze względu na jego odchudzenie wewnątrz.

-GB wytrzyma SP170, jednak po co to komu? Osobiście mam SP130 Guardera i to mi w pełni wystarcza.

-Silnik Guardera świetnie się spisuje i na obecnej konfiguracji daje przyjemny ROF ok 25 k/s

 

-ZnAlowy przerywacz to jedna z największych wad repliki, jak z resztą wszytko co w niej ZnAlowe *. Gdy się wytrze tracimy semi i mamy na nim początkowo burst od czasu do czasu, a potem auto. Jestem w trakcie sprowadzania go od ARESa, dzięki uprzejmości specshopu. Koszt to 100 zł, tak - 100 zł. Chciałem zamówić 2x przerywacz, sprężynę od maga, kilka śrubek, bo moje są poniszczone, blokadę suwadła (w środku to metalowe), zatyczkę od chwytu i, część od przeziernika, prawą blokadę spustu, żeby tej nie kleić już i za całość skasowali mnie na 900 zł !!! :sciana:Tak samo jak Piotrek z Mountebank Customs mam prawo ich za to hejtować, bo to jest żałosne oszustwo. Za 1400 zł mam nowego, a oni 900 za śrubki wołają.

 

*Choć np. lufa zewnętrzna, tłumik płomienia czy też chwyt z przeziernikiem nie są ze zwykłego gównolitu jak blokada spustowa czy też spust.

 

-Głowica tłoka Modify, czarna wentylowana daje wzorową szczelność, niestety z dyszą już tak dobrze nie ma, bo jest niestandardowa. Próbowałem wsadzić od G36 aluminiową SHS'a, lecz uchwyt popychacza jest szerszy. Co nie oznacza, że nie jest to do zrobienia.

-Generalnie mniejsze FPSy to wina tego, że w gb spring ma 2 cm więcej oraz nieszczelność, która do tego dochodzi i ciężko dobrać części.

 

Generalnie części jakie mam wsadzone to:

 

-Precka Prometheus 509mm

-HU Zielona G&G

-Tłok fioletowy SHS z wypiłowanym ostatnim zębem

-Głowica tłoka Modify wentylowana

-Wzmocniona listwa popychacza ARES

-Zębatki SHS Helikalne 100:200 idealnie spodkładkowane

-Łożyska SHS 4x ślizgowe i 2x kulkowe

-Okablownie niskooporowe 1,5mm^2 + T-connect

-Silnik Guarder Infinite Torqe-up

-Li-Po 11,1v 1400 mAh 15-25C Turnigy ( max co da się upchnąć pod konwersją Daniel Defense )

 

Mimo wielu wad replikę polecam. Jest bardzo dobrze wykonana ( choć jest za dużo ZnAlu ), jednak trzeba ją dopieścić, żeby było wszystko jak należy.

 

Pozdrawiam, Havoc.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...