Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ZLOT ASG ,,OPERACJA CORRIENTES,,


Zlot   

84 members have voted

  1. 1. Czy byłbyś na zlocie?

    • TAK
    • NIE
    • Chciałbym ale nie mogę ( zły termin)


Recommended Posts

Mam pytanie jeżeli mam lat rocznikowo 16 a urodziny mam dopiero pod koniec roku. W tym momeci mam skończone 15 lat. Czy mogę uczestniczyć za zgodą rodziców?

ODP:Niestety nie możesz musisz mieć skończone 16 w trakcie rozpoczęcia zlotu.

 

1) Czy noszenie ghillie suit będzie dozwolone? Jak wtedy z oznaczeniem strony konfliktu?

ODP1: ghillie sui tak jest dozwolone w takich przypadkach brak oznaczenie stron konfliktów. (strzelają do was na czuja)

 

2) Jaki jest dokładny limit fps dla replik karabinów snajperskich typu bolt action?

ODP2: jeśli jest to replika snajperska to należny się zgłosić do organizatora i podpisać dodatkowy regulamin i oświadczenie)

 

3) Czy na terenie rozgrywki są jakieś ruiny/zabudowania albo inne użytki mogące służyć za typowy teren do CQB?

ODP3: tak na terenie gry znajdują się budynki , stare bunkry (małe i duże) także będą walki CQB.

 

4) Czy limit amunicji (300 kulek luzem przy sobie) dotyczy również snajperów czy tutaj się coś zmienia?

ODP4: limit dla snajperów to 100 kulek

 

5) Gra 24h, czyli przez te 3 dni rozgrywka będzie trwała non-stop i przerwy "wypoczynkowe" zależą tylko od uczestników czy będą wyznaczone jakieś przerwy organizacyjne?

ODP5:Gra toczy się przez 29 h na dobę. Nie ma przewidzianych przerw przez organizatora. 1 dnia w piątek jest tylko rejestracja uczestników i wypoczynek przed walką. Tak samo po walce jest jeden dzień na odpoczynek przed podróżą.

 

6) Co do map - czy w trakcie rozgrywki będzie można dostać mapę wojskową terenu rozgrywki (w celu lepszej komunikacji i wykorzystania zespołów snajperskich jako zespołów zwiadowczych)? Chodzi mi o to, czy 2 osobowy zespół snajperski ma szansę dostać taką mapę, czy są one zarezerwowane tylko dla większych grup?

ODP6: Mape dostanie każdy uczestnik rozgrywki. Dodatkowo zespoły snajperskie dostaną mapy z innymi informacjami ułatwiającymi poruszanie się w terenie. A każda strona konfliktu dostanie duzą mapę do swojego sztabu. Bedzie to ułatwiało rozstawianie jednostek podczas walki i określenie sytuacji strategicznej.

 

Pozdrawiamy

B.G.S.R

Link to post
Share on other sites
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Szybkie pytanka :

Wpisowe do kiedy / jaki czas po za rejstrowaniu należy umieścić ?

Replika karabinu snajperskiego MK12 o mocy około 500 po ściągnięciu lunety będzie traktowana jako broń snajperska czy szturmowa ??? jeśli snajperska to jakie papiery muszę wypełnić ?

Teren gry jak daleko jest od dworca PKP ( bierzemy pod uwagę przyjazd pociągiem ) i czy w razie perspektywy długiego marszu który po imprezie może być mało przyjemny jest możliwość jakiejś podrzutki ?

Można prosić o jakiś zarys planu od kiedy można przyjeżdżać kiedy rejstracja kiedy początek / kiedy koniec gry i do kiedy trzeba opuścić pole namiotowe??? Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wpisowe do kiedy / jaki czas po za rejestrowaniu należy umieścić ?

Wpisowe do 15 maja

 

Replika karabinu snajperskiego MK12 o mocy około 500 po ściągnięciu lunety będzie traktowana jako broń snajperska czy szturmowa ??? jeśli snajperska to jakie papiery muszę wypełnić ?

Bedze traktowana JAKO SNAJPERKA, oświadczenie ze przejmujesz pełną odpowiedzialność za szkody ze strony swojej repliki oczywiście ktoś musi potwierdzić ze jesteś doświadczonym i odpowiedzialnym człowiekiem.

 

Teren gry jak daleko jest od dworca PKP ( bierzemy pod uwagę przyjazd pociągiem ) i czy w razie perspektywy długiego marszu który po imprezie może być mało przyjemny jest możliwość jakiejś podrzutki ?

teren w Lini prostej to 1km a po chodnikach to około 2km co do podrzutki to się jeszcze okaże jak coś to kontakt telefoniczny.

 

Można prosić o jakiś zarys planu od kiedy można przyjeżdżać kiedy rejestracja kiedy początek / kiedy koniec gry i do kiedy trzeba opuścić pole namiotowe???

Piątek od 11 rejestracja, początek gry sobota 11:00 koniec niedziela 16:00 opuszczenie pola do poniedziałku 16:00.

 

Pozdrawiam

B.G.S.R

Link to post
Share on other sites

Główne Informacje dotyczące zlotu:

 

ZLOT/Milisim ASG : ,,Operacja Corrientes,,

WWW.operacjacorrientes.cba.pl

TERMIN: 24-27 czerwca 2011

 

LOKALIZACJA

Teren opuszczonego Lotniska w Białej Podlaskiej i okolice

 

ORGANIZATOR: B.G.S.R & Eureka

 

Zaliczka na Majówkę 2011:

Zaliczka wynosi 40 zł / osoba.

Liczba miejsc: 400

Zaliczka zawiera koszty:

1. Identyfikatora

2. Wydruk dokumentów, waluty zlotowej, plakatów, map.

3. Zaplecza socjalnego tj. wody do mycia, toalet przenośnych

4. Ubezpieczenia imprezy

5. Drewna na ogniska

6. Wywozu śmieci

7. Podłączenia do prądu (ładowanie batek, telefonów itp.)

8. Ogrodzenia i oznakowania terenu obozu off game

9. Rekwizytów, łączności oraz wszystkich innych kosztów przeprowadzenia planowanego scenariusza

10. 2x obiad

11. Zabezpieczenie imprezy przez OSP

12. Strzeżony parking

13. Pole namiotowe

14. Gadżet dla każdego uczestnika

 

Każdy uczestnik otrzyma :

VII Identyfikator

VII Kartki na obiad

VII Mapę

VII Regulamin

VII Długopis

VII Drobny gadżet

 

 

WAŻNE

Gra przeznaczona jest dla osób pełnoletnich, wyjątek stanowią osoby powyżej 16 roku życia posiadające pisemną zgodę rodziców.

Uczestnik nie przestrzegający podstawowych zasad bezpieczeństwa lub prowadzący grę jako „terminator „ będzie usunięty z rejonu działań.

Zabrania się spożywania alkoholu i środków odurzających podczas scenariusza pod groźbą usunięcia z gry.

Uwaga w tym samym terminie jest urządzana impreza lokalna około 1km od prowadzenia działań, po zlocie zapraszamy wszystkich chętnych na koncerty i rozrywkę !

 

 

 

Regulamin

 

 

1. Regulamin zabawy Air Soft Guns

2. Niedokonanie wpłaty jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w zlocie.

3. Wpisowe nie podlega zwrotowi.

4. Limit miejsc: 400

5. Ewentualne spóźnienia, kłopoty z dojazdem ipt. należy zgłaszać Organizatorowi telefonicznie.

6. Każdy z uczestników zlotu ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, oraz innymi dokumentami regulującymi zasady i przebieg zlotu.

Nieznajomość w/w dokumentów nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.

Rażąca nieznajomość powyższych dokumentów może być przyczyną wykluczenia uczestnika ze zlotu.

7. Przyjęcie zaproszenia i podpisanie dokumentu podczas rejestracji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

8. Organizator zastrzega sobie możliwość wycofania zaproszenia bez podania przyczyn, w dowolnym czasie przed rozpoczęciem zlotu, nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem zlotu, za zwrotem wpisowego, bez pokrycia jakichkolwiek innych nakładów bądź wyrównania szkód powstałych z tego powodu.

9. Uczestnik zlotu oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.: Dz. U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami).

10.Uczestnicy zlotu wyrażają zgodę na publikacje ich fotografii oraz materiału filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych, łącznie z lokalną prasą, telewizją i internetem na czas nieokreślony.

 

 

DODATKOWE INFORMACJE:

 

Zlot odbędzie się w warunkach polowych. Uczestnicy muszą mieć własne namioty. Organizator zapewnia wodę pitną , miejsca na ognisko , ciepłe posiłki ( jeśli ktoś będzie głodny a nie będzie czasu posiłku po prostu proszę się zgłosić jedzenia nie zbraknie)

Dojazd na teren zlotu we własnym zakresie. ( Możliwość zorganizowania dodatkowo płatnych autokarów z Warszawy , Lublina)

 

 

 

Obszar zlotu zostanie wydzielony przez Organizatora. Na oznaczonym terenie zostaną wydzielone:

• strefa manewrów,

• strefa bezpieczeństwa (pole namiotowe);

• strzelnica polowa;

• strefa parkowania. ( parking strzeżony przez cały okres trwania zlotu)

 

Baza będzie posiadać podstawową infrastrukturę sanitarną.

 

Uczestnicy muszą zadbać o miejsce do noclegu we własnym zakresie – Organizator udostępnia jedynie pole namiotowe i namioty drużynowe ( ograniczona ilość).

Osoby chcące nocować poza terenem zlotu, zobowiązane są jednak poinformować o tym Organizatora.

 

-Palenie ogniska na terenie zlotu TYLKO w wyznaczonym miejscu!

 

-Przez cały czas trwania zlotu będzie czynny Bar, zapewniając jedzenie i napoje dla uczestników zlotu.

 

Uwaga:

W czasie trwania ciszy nocnej oraz właściwego scenariusza nie będą sprzedawane napoje alkoholowe. (Czyli alkohol można pić po zlocie)

 

- W trakcie trwania oficjalnego otwarcia, poprzedzającego rozpoczęcie scenariusza, będzie przeprowadzona losowo próba trzeźwości uczestników, oraz pomiar prędkości wylotowej kulek. Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka, posiadające repliki niezgodne z regulaminem lub odmawiające poddania się badaniu, uznaje się wykluczone z uczestnictwa, jednocześnie rezygnują z uczestnictwa manewrach. Organizator zastrzega sobie prawa do użycia dowolnego urządzenia typu Alkomat i Chronograf.

 

Zasady scenariusza

 

I. Zasady trafień:

 

• Uznawane Są tylko trafienia bezpośrednie po linii prostej , rykoszety się nie liczą.

• Pierwsze trafienie w każdą część ciała pomijając głowę i szyje uznawane jest za postrzał, który wymaga interwencji sanitariusza ( czas do wykrwawienia 30 min). 2 trafienie w jakąkolwiek cześć jest traktowane jako zgon , osoba ,,zabita,, powinna wczuć się w rolę nieboszczyka. Następnie gdy będzie bezpiecznie udać się do RS, ale w takli sposób aby nie przeszkadzać innym.

• W czasie ,,śmierci,, należy pozostać w wyznaczonym miejscu 3h po czym dostosować się do rozkazów dowódcy.

 

II. Amunicja

 

• Magazynki powinny być realnie odwzorowane (realna ilości amunicji). Dozwolone jest przenoszenie nieograniczonej liczby magazynków. Poza magazynkami można nosić luzem tylko 300 sztuk.

 

 

III. Hierarchia

 

• Należy dostosowywać się do rozkazów dowódcy. Strony konfliktu mają stały podział taktyczny na odziały i pododdziały co ma na celu podnieść poziom realizmu. Dowódcy danej strony mogą zmieniać skład, grupować nowe odziały.

 

IV. Czas rozgrywki

 

• Rozgrywka toczy się 24/h nie ma przerw. Obowiązuje zasada noszenia gogli non stop, aż do zakończenia rozgrywki (syrena strażacka)

 

V. Zadania i podział

 

• Liczba uczestników w stronach konfliktu jest tajna, rozmieszczenie wojsk również. Wszelkie bliższe rozkazy zostaną podane w ostatniej chwili umożliwiając jedynie przeprowadzenie krótkiej odprawy.

 

VI. Klimat

 

• Zalecany jest odpowiedni ubiór dla konkretnych stron konfliktu.

• Strona NATO – mundury państw członkowskich.

• Federacja Rosyjska – mundury rosyjskie, stylizacja do strony rosyjskiej.

• FWA – Każdy rodzaj munduru, charakteryzacja terrorysty mile widziana.

 

VII . Inne

1) Dozwolone jest używanie strojów maskujących.

2) Gra toczy się przez 29 h na dobę. Nie ma przewidzianych przerw przez organizatora. 1 dnia w piątek jest tylko rejestracja uczestników i wypoczynek przed walką. Tak samo po walce jest jeden dzień na odpoczynek przed podróżą.

Link to post
Share on other sites

lol, wszystkie najważniejsze info są zawarte w temacie- czytaj (poza tym na naszej stronie i forum też są takie dane).

Ale odpowiedź na twoje pytanie:

Piątek od 11 rejestracja, początek gry sobota 11:00 koniec niedziela 16:00 opuszczenie pola do poniedziałku 16:00

Myślę, że jeden uczestnik może innego zarejestrować, ale najlepiej gdy zrobi to dowódca i zarejestruje wszystkich chętnych z teamu.

:bialaflaga:

Link to post
Share on other sites

hah jeśli organizują to te osoby, o których myślę to nie wróżę wam nic dobrego Panowie i Panie interesanci ;P

 

Dokładnie. Szczerze odradzam. Radzę wybrać się gdzieś, gdzie zajmują się tym osoby doświadczone i przynajmniej pełnoletnie.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

a dlaczego na PM ???

Jeśli organizatorzy nie mają nic do ukrycia a osoby robiące im "pod górkę" wiedzą co mówią - prosimy tutaj.

Obie strony będą mogły kulturalnie (mam nadzieję) podać swoje argumenty a zainteresowani - sami ocenią.

Link to post
Share on other sites

Teren lotniska jest wydzierzawiony wlasnie pod lotnisko cargo wiec zajecie go jakos mi sie nie widzi

Podlaczenie pradowe? - wszystkie kable naziemne jak i te umieszczone w ziemi zostaly dawno wykradzione wiec pozostaje tylko jakis generator co daje 2-4 ladowarki a reszta?

Za 40 zl tyle wszystkiego ze az mi sie chce w to wierzyc :)

No i jezeli organizacja zajmuja sie osoby ledwo pelnoletnie bez doswiadczenia z takimi imprezami (nawet na takich nie bedac) i bez porozumienia z lokalnymi grupami asg to sami sobie odpowiedzcie-tylko sie zapisywac!!!

Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Szczerze odradzam. Radzę wybrać się gdzieś, gdzie zajmują się tym osoby doświadczone i przynajmniej pełnoletnie.Pozdrawiam.

 

 

Teren lotniska jest wydzierzawiony wlasnie pod lotnisko cargo wiec zajecie go jakos mi sie nie widziPodlaczenie pradowe? - wszystkie kable naziemne jak i te umieszczone w ziemi zostaly dawno wykradzione wiec pozostaje tylko jakis generator co daje 2-4 ladowarki a reszta?Za 40 zl tyle wszystkiego ze az mi sie chce w to wierzyc :)No i jezeli organizacja zajmuja sie osoby ledwo pelnoletnie bez doswiadczenia z takimi imprezami (nawet na takich nie bedac) i bez porozumienia z lokalnymi grupami asg to sami sobie odpowiedzcie-tylko sie zapisywac!!!

 

Witamy, chcielibyśmy zauważyć że jedna z osób która nas oskarża ma ,,aż,, 1 post o czym to świadczy ? Proponujemy abyście sami wyciągnęli z tego wniosek bo według nas jest to po prostu sabotaż.

 

Co do oskarżeń szanownego dowódcy 1st Ghost Company Pana Mariusza to oświadczamy oraz zapewniamy że jednie jedno z jego zastrzeżeń jest prawdą i to także nie do końca gdyż wspólnie z nami organizatorem jest Dyrektor domu kultury ,, Eureka ,, Pan Dariusz Chorąży. Jako potwierdzenie ze impreza sie odbędzie, ukazujemy fakt iż jesteśmy w trakcie ustalania szczegółów dotyczących organizacji większej imprezy przy której będą się odbywały nasze manewry. Co do zarzutów dotyczących podpięcia do prądu jest to po prostu niedorzeczne. W budynku który dostajemy na użytek jest stały prąd wiec co do ładowania baterii i telefonów to będziemy w stanie jednocześnie ładować wszystkie te rzeczy uczestników jednocześnie. Właścicielem lotniska jest miasto które organizuje w tych samych dniach imprezę na tym obiekcie oddaloną od nas o około 1km w której harmonogramie jest też cześć zlotu. Co do 40zł jest to cena w której są wliczone wszelkie rzeczy wymienione w oficjalnym opisie zlotu. Sądzimy ze wszelkie próby sabotowania naszego przedsięwzięcia związane są z zazdrością, iż to nie oni zajmują się organizacją, ale rozumiemy to gdyż zazdrość jest rzeczą ludzką, a co ludzkie nie jest nam obce ponieważ też jesteśmy ludźmi może trochę młodszymi ale w organizowanie zlotu wkładamy cząstkę siebie. Mamy nadzieje ze dacie nam szanse zorganizowania tego wspaniałego milsimu. Od tego momentu będziemy odpowiadać na wszystkie posty ale tylko w formie pytań a nie zarzutów.

 

 

http://forum.operacj....php?pid=18#p18 MAPY

 

http://forum.operacj...wtopic.php?id=7 REJESTRACJA

 

http://www.operacjacorrientes.cba.pl/ NOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ORGANIZACJI

 

ZAPRASZAM NA PRYWATNE FORUM OPERACJI

 

POZDRAWIAMY

B.G.S.R

Link to post
Share on other sites

Popieram Wasze przedsięwzięcie i mam nadzieję, że przybedzie spora ilość maniaków ASG!!!

Teren jest idealny do organizowania MilSim'ów i nie tylko. Dopieścicie jeszcze regulamin i wyjdzie fajna impreza.

Wbrew temu co napisał jakiś tam "zazdrośnik z lokalnej grupy ASGejowskiej" środowisko nasze jest zorientowane i trwają ustalenia pod kątem uczestnictwa w tej imprezie. W tym samym czasie odbywac sie będzie cykliczna impreza "Dni Białej" więc szykują się koncerty i różnego rodzaju atrakcje towarzyszące, które trwaja przez cały weekend. Serdecznie zapraszam :)

Link to post
Share on other sites

Z tego co czytam jesteście młodymi organizatorami i życzę Wam jak najlepiej. Podoba mi się ten zapis regulaminu:

"

- W trakcie trwania oficjalnego otwarcia, poprzedzającego rozpoczęcie scenariusza, będzie przeprowadzona losowo próba trzeźwości uczestników, oraz pomiar prędkości wylotowej kulek. Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka, posiadające repliki niezgodne z regulaminem lub odmawiające poddania się badaniu, uznaje się wykluczone z uczestnictwa, jednocześnie rezygnują z uczestnictwa manewrach. Organizator zastrzega sobie prawa do użycia dowolnego urządzenia typu Alkomat i Chronograf."

 

 

Mam tylko nadzieję, że nie będzie to pusty zapis i nie zabraknie Wam odwagi i konsekwencji w jego egzekwowaniu. Przykład tego miałem podczas Operacji Valkiria, gdzie organizatorami też była młodzież i niestety nie poradzili sobie z problemem alkoholu na zlocie.

Link to post
Share on other sites

" Mam tylko nadzieję, że nie będzie to pusty zapis i nie zabraknie Wam odwagi i konsekwencji w jego egzekwowaniu. Przykład tego miałem podczas Operacji Valkiria, gdzie organizatorami też była młodzież i niestety nie poradzili sobie z problemem alkoholu na zlocie. "

 

Oczywiście. Jestem jednym z pomysłodawców V2 (Operacja Valkiria II) i kwestia alkoholu Jest była i będzie błędem, który nie ma prawa sie powtórzyć. Jednak opinie są podzielone... wśród maniaków... pomysł kontroli jest bardzo dobry. Żałuje, ze nam sie to nie udało sie wprowadzić wszystko co zaplanowaliśmy.

 

 

Pomysłodawcom imprezy życzymy wytrwałości... bo sami wiemy jak wielki to ciężar negocjować z władzami miast i "wyjścia z jakąkolwiek inicjatywą".

Olejcie to co piszą ludzie róbcie swoje. zweryfikują was po imprezie.

Pisze by oficjalnie podziękować za zaproszenie i juz teraz planujemy pojawić sie u Was.

Link to post
Share on other sites
Sądzimy ze wszelkie próby sabotowania naszego przedsięwzięcia związane są z zazdrością

nikt tu nie sabotuje. Ja się tylko obawiam wpływu jednego pana, który dał się poznać jako osoba z typu głupio mądra. Reszty chłopaków nie znam i mam nadzieję iż mają więcej w głowie. Jeśli impreza wypali tym lepiej dla naszego miasta ;)

Link to post
Share on other sites

Witam

Jeśli można coś zasugerować apropo map które mają zostać rozdane uczestniką rozważcie naniesienie na nie strefy Kontrolowanej przez Wojska Federacji Rosyjskiej , Strefę NATO oraz tereny o wzmożonej działalności partyzantki czyli tą mapę http://img526.imageshack.us/i/strony.jpg/ oraz naniesione pozycje baz rosjan i sojuszu ( zakładam że partyzantka będzie mobilna bądź przynajmniej trudniejszym orzechem dla wywiadu )

 

PS

Ruscy i NATO zakładam że podczas gry mają osobne bazy wypadowe na terenie gry a nie będzie misz maszu że osoby schodzące z warty nie zależnie od strony konfliktu i tak czy siak kierują się do głównego obozu .

 

A i pytanko czy na czas samej gry można rozbić namiot na terenie bazy swej frakcji ( a najwyżej na imprezę kończącą przenieś się do wspólnego obozowiska )

Link to post
Share on other sites

Co do map nastąpiło kilka zmian

1. mapy będą wojskowe z większą liczbą szczegółów

2. każda ze stron ma oddzielna bazę ale do ostatniej chwili nie będzie ona podawana tak aby inne strony nie wiedziały gdzie jest

3. namiot możesz rozbić wszędzie ale sam za niego odpowiadasz jak zostanie podziurkowany :D

4. Jeśli można coś zasugerować apropo map które mają zostać rozdane uczestnika rozważcie naniesienie na nie strefy Kontrolowanej przez Wojska Federacji Rosyjskiej , Strefę NATO oraz tereny o wzmożonej działalności partyzantki czyli tą mapę http://img526.images...s/i/strony.jpg/ oraz naniesione pozycje baz Rosjan i sojuszu ( zakładam że partyzantka będzie mobilna bądź przynajmniej trudniejszym orzechem dla wywiadu )

*przemyślimy ta sprawę na zebraniu sztabu zlotu.

 

Dzięki za Pytania (kto pyta nie błądzi)

 

 

Pozdrawiamy

B.G.S.R

Edited by OperacjaCorrientes
Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanka :

 

Replika karabinu snajperskiego MK12 o mocy około 500 po ściągnięciu lunety będzie traktowana jako broń snajperska czy szturmowa ???

 

Drogi kolego na to pytanie to powinieneś sobie sam odpowiedzieć czy chciałbyś dostać z "broni szturmowej" co ma 500 fps.

 

Osobiście nie skomentuje tego, że bierzesz pod uwagę używania repliki z taką siłą jako szturmiak...

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...