Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cytadela ASG


Recommended Posts

Muszą to mieć na podglądzie widzieć na stronie i tylko dla tego nie schowaliśmy tego.

Wiemy że może to mieszać ale od 25 lutego będzie już normalnie a w nocy może skończymy to co robimy i wtedy schowamy produkty o cenach wysokich

Co do migracji klientów jest to normalne ale oczywiście staramy się to hamować np.rabatami i większą ofertą.

http://www.asg.warszawa.pl/latarki/latarki/taktyczne/p,streamlight-latarka-taktyczna-wraz-z-zielonym-laserem-800-lm-tlr-2-hl-g,51677.html zapraszam pomacać latarkę

Sorry za ostre słowa ale w tym tygodniu naczytaliśmy się ( nasłuchaliśmy) takich bzdur rozpowiadanych w necie o nas że nóż w kieszeni się otwiera przykład z czwartku .....

repliki które były na bazarku

np vsr g3 aug mp5

to repliki które pochodzą z jakiegoś zalanego tira odnalezionego gdzieś tam - niezła bujda

prawa jest taka że pochodzą z licytacji US MOKOTÓW i 6 lat leżały w klimatyzowanym pokoju

Co do spieprzenia sprawy ze stroną to wiemy dlatego nadal nad tym pracujemy

Pozdrawiam z rana

Link to post
Share on other sites
  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam

Poneck nie wpadłeś na pomysł że informatycy pracują nad dużą grupą produktów i cena została podniesiona by nikt produktu nie kupił MANEWR celowy ...

 

A skąd klient nie znający się na funkcjonowaniu sklepów internetowych może to widzieć? Jeśli dajmy na to chcę kupić produkt i nie znam jego wartości rynkowej jak mam zorientować się, że jego cena jest sztucznie zawyżona?

Link to post
Share on other sites

Potem jakiś łoś to kupi za taką cenę i będzie myślał, że ma coś z najwyższej półki. Dopiero próba sprzedaży sprowadzi go na ziemię.

Z drugiej strony, jak ktoś nie umie wyszukać dobrej dla siebie oferty, to niech płaci...

Edited by mareq
Link to post
Share on other sites

Staramy się poszerzać Naszą ofertę tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W tym momencie tak jak już wspominaliśmy Nasi informatycy pracują nad kolejnym rozwinięciem dostępnej oferty. Na obecnym etapie prac staramy się znormalizować ceny produktów, ponieważ wkradł się błąd i automatycznie pozmieniało ceny, a teraz trzeba to ręcznie odkręcić. Tak jak słusznie zauważył to mareq trzeba szukać, ewentualnie wystarczyłby kontakt z Nami (staramy się odebrać każdy telefon, ale przy nawale pracy nie zawsze to się udaje) z zapytaniem czemu ta cena tak się różni od innych.

Budująca krytyka jest potrzebna, ponieważ nadaje kierunek rozwoju i nadaje tempa zmianom, więc aby nie robić niepotrzebnego SPAM-u na forum, zapraszamy wszystkie osoby, które mają pomysł/ uwagi na poprawienie oferty Naszego sklepu o napisanie do Nas wiadomości prywatnej przez forum, a postaramy się podejść do każdego pomysłu z należyta uwagą.

Pozdrawiamy i zapraszamy do śledzenia Naszej oferty.

Link to post
Share on other sites

Gumka KM-Head zamówiona w środę wieczorem z odbiorem osobistym. Dzisiaj odebrałem i wszystko miodzio. Po doświadczeniu z innymi sklepami, liczyłem na nieco szybszą możliwość odbioru, ale nie ma co narzekać. Ogromny plus za kontakt telefoniczny i miłą obsługę ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zrobiłem zamówienie, wszytko ładnie pięknie. Niestety okazało się, że pomiędzy moim "kup" a przelewem, towar zszedł z magazynu, cóż i tak bywa. Zadzwonił do mnie Pan z obsługi, wyjaśnił, przeprosił, mimo że ja się nie gniewałem i zaproponował wyjście z sytuacji w postaci towaru w innym camo (czego nie chciałem) lub zwrotu pieniędzy (co przyjąłem). Druga rzecz, tańsza przysłana na ich koszt bardzo szybko w 2 dni, tak samo pieniążki.

 

Braki magazynowe wybaczam bo wiem jak to jest, natomiast miłą i profesjonalną obsługę klienta sobie cenię i chwalę.

Link to post
Share on other sites

Nie polecam , wręcz odradzam.

 

Zamówiłem dyszę do M16 standard długość 21,5mm nową.

 

Dostałem używaną w popisanym markerem woreczku strunowym dyszę Bore-Up o długości 22,4 mm

 

Oczywiści to nie ich wina pomyłka może się zdarzyć każdemu i tym podobne. Jedno małe ALE, zamawiałem dyszę NOWĄ.

 

Po tygodniu użerania się że mają mi wysłać dyszę którą zamawiałem dodali mnie do czarnej listy na allegro.

 

A ja chciałem tylko zamówić u nich tłoki żeby broń boże nie musieli wydawać tego majątku na wysyłkę dyszy i mogli wysłać jedną przesyłką

 

Realizuję w firmie masę wysyłek i ja nie dopuścił bym by klient był niezadowolony bo wysłałem mu nie to co chciał.

 

Firma chyba cieńko przędzie skoro żal im 4zł na naprawę " błędu?? " , bo tyle kosztuje polecony allegro

 

Oczywiście zaraz zjawi się ten co ze mną rozmawiał i będzie że byłem nieuprzejmy i tym podobne.

 

No i ależ tak. Każdego by szlag trafił na pierdoły które wypisywał że co producent i dostawa to inne wymiary dysz.. Tylko że ja dostałem taką którą już z opakowania wyciągnęli i dobrze wiedzieli że coś jest nie tak

Link to post
Share on other sites

Poprosiliśmy Pana, aby dokonał Pan darmowego zwrotu towaru przez paczkomaty (ci co zamawiają paczki przez allegro z wysyłką paczkomatem, mają prawo do darmowego zwrotu towaru)., abyśmy mogli rozwiązać tą sprawę. Jeśli Pan pozwoli, możemy umieścić historię naszej wspólnej korespondencji na tym forum.

Link to post
Share on other sites

Byliśmy niedawno z synem w sklepie stacjonarnym. Kilka rzeczy kupiliśmy, kilka tylko oglądaliśmy.

Pomimo naszego niezdecydowania sprzedawca wykazał się dużą cierpliwością i chęcią pomocy a nie byliśmy jedyni w sklepie.

Jak dla mnie duży plus, na pewno tam wrócimy.

Link to post
Share on other sites

Krótko i na temat.

Zamówienie z 10.03 wg systemu sklepu zrealizowane tego samego dnia. Przesyłka pocztą polską więc wiadomo - może potrwać. Przesyłka dotarła do mnie 20.03 i brakowało w niej 1 kompletu ładownic. Po 2 rozmowach telefonicznych zostałem zapewniony że tak, oczywiście zgadza się i doślą. 28.03 czyli po 8 dniach wysłałem maila z zapytaniem co z tymi ładownicami, nie doczekałem się żadnej odpowiedzi. 3.04 zadzwoniłem kolejny raz i dowiedziałem się że tak wysłali, ale że się musieli z adresem pomylić bo mają informację od kuriera że zły adres i jak tylko do nich wróci to mi na pewno wyślą. Zgodziłem się i czekam dalej na rozwój wydarzeń.

 

 

P.S. Kurde komplet ładownic za 30zł musi po prawie miesiącu od zamówienia czekać na powrót kuriera i nie wiadomo kiedy to nastąpi. Albo ja jestem nienormalny albo mnie ktoś kiwa...

 

Oczywiście większość z tego co tu opisałem mogę potwierdzić na każde żądanie, więc nie ma co próbować czarować że coś się nie zgadza.

 

Na marginesie dodam że w sumie ani przepraszam, ani nie wiem dorzucimy Panu prezent jakiś, albo rabat nic. Po prostu totalna zlewka. Czy tam kupować to sobie sami odpowiedzcie, ja już wiem...

 

Nie wiem kupowałem najróżniejsze rzecz w różnych sklepach i tak zlany mimo błędu obsługi jestem pierwszy raz. Oczywiście wierzę że naprawią w końcu swój błąd, ale samo to, że musiałem zadzwonić drugi raz za pół godziny jak się Pan dowie jak było dla mnie już jest niefajne. Skoro zgłaszam ich pomyłkę to w ich gestii powinno być pilnowanie tego. Reszta już została opisana to się nie będę powtarzał. Poczekam aż zrealizują do końca zamówienie to dodam ile czasu to zajęło i jakich środków wymagało.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Przez 5 dni roboczych nie dostałem zamówienia, ponieważ czas oczekiwania na dostawę tych towarów do sklepu wynosił 7 dni roboczych. Dostałem to co chciałem skądinąd i poprosiłem o anulowanie zamówienia. Hajs zwrócony od razu.

 

W tym wypadku mogę polecić.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Niechętnie wystawiam opinie (w ogóle) chyba że coś jest na prawdę super lub całkiem denne. Przyszła kolej na Cytadelę.

Zamówiłem towar. Przedpłata, nie wszystko mieli na magazynie więc grzecznie czekam. Telefon ode mnie, pytanie co, jak, kiedy - no i towar "wysłano". Odebrałem (po około tygodniu) przesyłkę. Otwieram i zamiast 2 sztuk jest jedna (chodzi o tłoki). Na paragonie również jedna sztuka. Żadnej informacji w typie - nie mamy 2, oddajemy kasę, doślemy później...NIC. Opłacone 2, a w paczce i paragonie jeden. Rozumiem że mogła być pomyłka więc dzwonie z samego rana, pan stwierdza, że nie wie dlaczego nie wysłano do mnie kompletu zamówionych rzeczy.

Ponieważ napisałem również maila ( na temat jednorazowej głowicy tłoka oraz braku w/w w paczce) pracownik przeczytał go i twierdząc że nie "on prowadzi sprawę" prosił o telefon o godzinie 13stej.

Dzwonie w czwartek po 13....nikt nie odbiera. Dzwonie w piątek....sobotę....cisza - nikt nie raczy odebrać. Napisałem maila - cisza. Dwa z trzech które posiadam wyświetlają błąd dostarczenia (a wcześniej na nie pisałem).

Ja się uprzejmie pytam - gdzie jest obsługa klienta? Wyjechała i ma wszystko w d... Czy ktoś tam w ogóle pracuje?

 

Sumując:

- brak towaru

- głowica którą kupiłem wytrzymała 15 strzałów i się rozleciała (wyjątkowo zleżały egzemplarz...)

- brak kontaktu telefonicznego

- brak kontaktu mailowego

 

NIE POLECAM. Zraziłem się, choć rzadko tam kupuję to teraz będę omijał sklep szerokim łukiem.

Oczywiście zagadka wyparowania tłoka nadal nie rozwiązana

Pozdr.

Link to post
Share on other sites

Idź do rzecznika praw konsumenta. Bo to co oni wyprawiają to się nie mieści, nie powiem gdzie. Już on ich naprostuje. Możesz zgłosić też sprawę do pewnych organów że zostałeś oszukany przez sklep. Już oni będą się tłumaczyć. Ja komu mogę to odradzam ten sklep. Nikt z mojego środowiska już tam nie robi zakupów i nie ma zszarganych nerwów.

Link to post
Share on other sites

spokojnie :] nie jeden sklep "mam za sobą" i nie jedną transakcję.

Obecnie sklep się zreflektował (odebrali w końcu telefon) i zobowiązali się dziś puścić tłok kurierem. Jeśli przesyłka dotrze nie omieszkam oczywiście napisać tu pewnego rodzaju "sprostowania"

Link to post
Share on other sites

W Cytadeli niedawno kupowałem chwyt i parę innych drobiazgów. Czasami trochę nie ogarniają (najpierw nie mieli na magazynie, później jak już przyszło, to wydali komu innemu i mi oznaczyli jako zrealizowane, a jak już ponownie przyszło, to nie dali znać, bo myśleli że już zrealizowali), ale nie ma problemu z kontaktem tel. i załatwieniem problemu.

 

Ogólnie na plus jeśli nie potrzebujesz czegoś na wczoraj.

 

p.s. towar mają z taiwangun

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Niechętnie wystawiam opinie (w ogóle) chyba że coś jest na prawdę super lub całkiem denne. Przyszła kolej na Cytadelę.

Zamówiłem towar. Przedpłata, nie wszystko mieli na magazynie więc grzecznie czekam. Telefon ode mnie, pytanie co, jak, kiedy - no i towar "wysłano". Odebrałem (po około tygodniu) przesyłkę. Otwieram i zamiast 2 sztuk jest jedna (chodzi o tłoki). Na paragonie również jedna sztuka. Żadnej informacji w typie - nie mamy 2, oddajemy kasę, doślemy później...NIC. Opłacone 2, a w paczce i paragonie jeden. Rozumiem że mogła być pomyłka więc dzwonie z samego rana, pan stwierdza, że nie wie dlaczego nie wysłano do mnie kompletu zamówionych rzeczy.

Ponieważ napisałem również maila ( na temat jednorazowej głowicy tłoka oraz braku w/w w paczce) pracownik przeczytał go i twierdząc że nie "on prowadzi sprawę" prosił o telefon o godzinie 13stej.

Dzwonie w czwartek po 13....nikt nie odbiera. Dzwonie w piątek....sobotę....cisza - nikt nie raczy odebrać. Napisałem maila - cisza. Dwa z trzech które posiadam wyświetlają błąd dostarczenia (a wcześniej na nie pisałem).

Ja się uprzejmie pytam - gdzie jest obsługa klienta? Wyjechała i ma wszystko w d... Czy ktoś tam w ogóle pracuje?

 

Sumując:

- brak towaru

- głowica którą kupiłem wytrzymała 15 strzałów i się rozleciała (wyjątkowo zleżały egzemplarz...)

- brak kontaktu telefonicznego

- brak kontaktu mailowego

 

NIE POLECAM. Zraziłem się, choć rzadko tam kupuję to teraz będę omijał sklep szerokim łukiem.

Oczywiście zagadka wyparowania tłoka nadal nie rozwiązana

Pozdr.

Prosimy o nr zamówienia na rezerwowego maila cytadelaasg@op.pl i kod produktu który nie dotarł jeśli kurier jutro do drzwi nie za puka.

 

W Cytadeli niedawno kupowałem chwyt i parę innych drobiazgów. Czasami trochę nie ogarniają (najpierw nie mieli na magazynie, później jak już przyszło, to wydali komu innemu i mi oznaczyli jako zrealizowane, a jak już ponownie przyszło, to nie dali znać, bo myśleli że już zrealizowali), ale nie ma problemu z kontaktem tel. i załatwieniem problemu.

 

Ogólnie na plus jeśli nie potrzebujesz czegoś na wczoraj.

 

p.s. towar mają z taiwangun

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Witam towar pochodzi z

Polski 13 źródeł

HOLANDII 2 ŹRÓDŁA

PAKISTAN 1 FABRYKA

IZRAEL 1 FABRYKA

CHINY 4 ŹRÓDŁA

FRANCJA 1 ŹRÓDŁO

USA 1 ŹRÓDŁO

ITD...

 

 

Obecnie 3 pracowników na urlopach a ilość zamówień nas miło zaskoczyła za wszelkie opóźnienia lub wpadki

PRZEPRASZAMY :)

Edited by CYTADELAASG
Link to post
Share on other sites

Wracam do tematu :]

- GLS przygrał bo wczoraj czekałem na pake a on jej...zapomniał z magazynu - przyjechał, szukał i odjechał (wpisano na stronce że podobno ustalono inny termin doręczenia / nie omieszkałem zadzwonić do nich :] )

- sklep stanął na wysokości zadania, dziś odebrałem towar i jestem zadowolony z zakupu oraz sprawy reklamacyjnej

 

Sumując - każdy może się pomylić, zapomnieć itp. Gdyby nie fakt że przez 3 dni nie odbierali telefonu byłoby całkiem spoko.

Sklep pewnie jeszcze kiedyś :) przetestuję czy coś się zmieniło

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Bardzo dziwny sklep, bardzo pozytywnie zareklamowali się na Misji Afganistan a wyszło jak wyszło.

W poniedziałek dwa tygodnie temu zamówiłem pokrowiec na hełm fast, znalazłem go jedynie w cytadeli. Po trosze moja wina, bo nie zauważyłem, że przy dostępności produktu jest dopisek 3-7 dni. Jednak sprawa nie była bardzo mocno nagląca, więc cierpliwie czekałem. W tydzień później w poniedziałek zadzwoniłem do sklepu zapytać się co z zamówieniem - telefon odebrany bardzo szybko, obsługa sprawdziła status i przekazała, że jedzie do niech dostawa towaru oraz ze powinni wysłać zamówienie tak, aby przyszło przed weekendem. W czwartek w południe chciałem upewnić się czy dostawa doszła i czy wyślą paczkę, aby kurier dostarczył ją w piątek przed weekendową strzelanką. Był to kluczowy telefon, ponieważ chciałem zostawić sobie "opcję awaryjną" w innym sklepie. Telefonowałem dwukrotnie, jednak nikt nie odebrał. Musiałem mieć pewność, że paczka dojdzie w piątek, więc zamówiłem pokrowiec w drugim sklepie i poprosiłem mailowo o anulowanie zamówienia. (O 14 ciągle wyświetlał się status nierealizowania zamówienia). W odpowiedzi otrzymałem niezrozumiałe zdanie, jednak po sprawdzeniu na stronie zamówienie jednak anulowano.

Teoretycznie wszystko było w porządku, poza feralnymi ostatnimi dwoma nieodebranymi telefonami (a wykonywałem je dosłownie w ostatniej chwili) i samym dostarczeniem paczki.

 

Mimo wszystko nie przekreślam sklepu, bo odniosłem wrażenie, że jest prowadzony przez ludzi zainteresowanych airsoftem, jednak w newralgicznych momentach zabrakło komunikacji z klientem.

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zamówiłem body madbull noveske przez allegro, było dostępnych 9 sztuk, w sklepie internetowym też dostępne od ręki. Przelew poszedł, po kilku godzinach dostaję maila o zwrocie pieniędzy - towar niedostępny. Trochę smutne, bo po zamówieniu sprawdzałem i było 8 sztuk dostępnych, więc na pewno nikt nagle nie wykupił 9 sztuk. Jak widać nadal mają problemy z aktualizacją stanów, ale chociaż dostałem szybkie powiadomienie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zamówienie złożyłem 22 sierpnia przez Allegro, wykupiłem całą aukcję. W wiadomości do sprzedawcy poprosiłem o opóźnienie wysyłki do czwartku/piątku, bo wyjeżdżałem na krótki wyjazd.

 

9 września wysłałem pierwszego maila z pytaniem, bo do tamtej pory nie dostałem zamówienia. Nie dostałem też odpowiedzi na tamtego maila, więc po kolejnych 5 dniach bez towaru i bez odpowiedzi wysłałem kolejnego maila na wszystkie adresy związane ze sklepem, jakie znalazłem w Internecie.

 

14 września późnym popołudniem w końcu udało się uzyskać odpowiedź - sklep będzie sprawdzał, co się właściwie stało. 20 września dostałem kolejną wiadomość z oświadczeniem, że nikt nie wie, dlaczego towar do mnie nie dotarł. 22 września w końcu dostałem zamówienie z gratisem w ramach rekompensaty.

 

Wnioski pozostawiam czytelnikom.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...