Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Syndicate Wars - 24h


Recommended Posts

24h-small.jpg

 

Manewry 24 h

 

Termin - 2-3 lipca 2011 rok

Wiek - 18 +

Początek - sobota 8.00 – 12.00 – budowanie i fortyfikowanie sztabów

Początek manewrów sobota - 12.00

Koniec manewrów niedziela - 12.00

Lokalizacja – poligon Pasternik koło Krakowa

Wpisowe – 50 zł

Zgłoszenia – przez formularz zgłoszeniowy na stronie www.asgscenarios.pl

Wpłata – nr konta na stronie www.asgscenarios.pl

Termin wpłat – do 27.06.2011 rok

Istnieje możliwość przybycia w piątek wieczorem i wyjazdu w niedziele wieczorem. W niedziele po scenariuszu przewidujemy ognisko.

 

Opis manewrów

 

W wirtualnym świecie Syndicate Wars strony posiadają dużą ilość diamentów dlatego też konflikt przenosi się w inną część świata. Kolejna edycja SW - 24h przeprowadzona będzie jako wprowadzenie do wrześniowego zlotu. Jest to swoisty prolog do głównego scenariusza. Wprowadzone będą nowe rekwizyty i kilka nowych rozwiązań poprawiających mechanikę gry . Całe manewry związane będą z wydobywaniem, uszlachetnianiem, transportowaniem, handlem ropą naftową. Dodatkowo porwania dla okupu doradców ich doradców lub innych kluczowych graczy. Armia Unii Islamskiej jest pod wpływami organizatora dla prawidłowego przebiegu sceno.

 

Założeniem 24 h jest realizacja konfliktu dwóch stron FKA i NBE na terenie UI . Teren Pasternika podzielony będzie na dwie części: jedna dla FKA druga dla NBE . W środku lub lekko z boku terenu będzie strefa bez walki – strefa UI, gdzie będzie zgromadzona cała UI. Żołnierze UI będą mogli poruszać się bez walki na terenie całych manewrów – oczywiście jeśli zostaną zaatakowani będą mogli odpowiedzieć ogniem. Dodatkowo żołnierze Unii Islamskiej będą posiadali informacje szpiegowskie, które będą również w cenie. Przekupione pododdziały Unii Islamskiej będą mogły porywać istotnych funkcyjnych graczy. Na terenie Unii Islamskiej każda ze stron będzie mogła prowadzić negocjacje handlowe jak również wykupywać swoich ludzi. W rejonie miasta dla zapewnienia bezpieczeństwa wszyscy gracze będą musieli rozładować broń poprzez wypięcie magazynka. W szczególnych punktach negocjacyjnych każdy uczestnik spotkania będzie musiał zdeponować swoją broń. Tylko żołnierze Unii Islamskiej będą mogli być uzbrojeni. W posiadaniu UI będzie główna rafineria ropy naftowej. Każda ze stron będzie miała zadania kupowania ropy od UI oraz transportowania jej do polowego lub polowych składów paliw na własnym terenie. Do ochrony jak i do samego transportu będzie można wynajmować armię UI. W składzie lub w składach paliw będą laboratoria gdzie zadaniem będzie uszlachetnianie ropy. Uszlachetniona ropa niezbędna będzie do realizacji dodatkowych zadań . Jednocześnie UI nie jest w stanie funkcjonować bez uszlachetnionej ropy – tak że handel będzie ciągły.

 

 

Organizator zapewnia:

 

- Miejsce do gry

- Pamiątkowe ID

- Ubezpieczenie

- Rekwizyty do gry

- Ciepły posiłek w mieście islamskim

- Mapy terenu

- Plan scenariusza

- Light stick do realizacji zadań

- Przedmioty do przygotowania sztabów i baz

- Sklep z drobnymi częściami i kulkami w mieście islamskim

- Serwis w mieście islamskim

 

Uczestnicy powinni posiadać

 

- Dowód osobisty

- Oświadczenie

- Prowiant wg uznania na całość scenariusza

- Wyposażenie wg uznania

- Czerwone światło chemiczne

 

 

Scenariusz przewiduje

 

- Zadania dla graczy preferujących działania taktyczne

- Zadania dla graczy preferujących strzelanki

- Zadania dla snajperów

- Zadania wywiadowcze

- Pozyskiwanie zakładników oraz negocjacje handlowe

- Wykorzystanie min dźwiękowych oraz light stick

- Wykorzystanie moździerzy małych 60 oraz dużych 120- strzelających BB

- Wykorzystanie wyrzutni rakiet strzelających kulkami paintballowymi

- Oświetlenie sztabów głównych

- Stworzenie sztabów ( namioty sztabowe, szpitale, koszary )

- Wykorzystanie środków transportowych

- Wykorzystanie pirotechniki

- Ochrona sztabu głównego

- Patrolowanie własnego terenu

- Transportowanie ropy z rafinerii do składów paliw

- Transportowanie uzdatnionej ropy do sztabu głównego , a następnie do Unii Islamskiej

- Ochrona składów paliw

- Ochrona Laboratoriów

- Prowadzenie rozmów z tubylcami

- Wykonywanie zadań na terenie przeciwnika

 

 

Dodatkowo podczas scenariusza wprowadzimy kolejne zadania np.:

- Kopalnia diamentów utrzymywana przez Unię Islamską do zdobycia przez strony

- Dodatkowe laboratorium

- Misja snajperskie

- Misja szpiegowskie

- Misja zakładnicze

- Ilość zadań będzie zależała od motoryki gry.

 

W każdej bazie będzie po dwóch naszych ludzi jako doradcy dowódcy. Instruktorzy będą normalnie brać udział w sceno. Będzie możliwe ich odstrzelić, jak również porwać dla okupu. Jeśli dowódca straci jednego lub dwóch doradców nie będzie otrzymywał dodatkowych zadań oraz nie będzie mógł negocjować – sporo go to będzie kosztowało.

 

Wszystkie kwoty za zadania główne i dodatkową ropę będą znane przed sceno dla zaplanowania przebiegu gry. Negocjacje pomiędzy dowódcami pozostawiam dowódcom.

 

Na stronie www.asgscenarios.pl ruszyła już GALERIA CHWAŁY - proszę o sprawdzenie wpisów i przesłanie na pw adresów do wysyłki. Jednocześnie w zakładce newsy pokazane są dyplomy do baretek.

 

DOWÓDCY

 

FKA - FOKA

NBE - COLONEL

UI - WATER

 

Mapy terenu, opisy zadań głównych , częstotliwości za kilka dni na forum

Link to post
Share on other sites
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam Operatorzy !

 

Jest mi niezmiernie miło iż przypadł mi zaszczyt dowodzenia jedna ze stron konfliktu.

Ci, którzy mieli już okazje ze mną wspólpracować wiedźą czego się spodziewać a tym których będę miał okazje poznać , zapewniam że pot będzie sie wam lał strumieniem po czerech literach....

Nie odpuszczam, jestem jak Lew i wymagam by stado było jak Młode Lwy !!!

Jedna zasada jest tylko ważniejsza - BEZPIECZEŃSTWO uczestników dlatego nie toleruje :

 

- Terminatorów

- brawury

- Bezmyślności

 

 

W zamian otrzymacie 24 h świetnej zabawy !

 

Do Zobaczenia !

 

"Who Dare Wins "

 

Colonel

Naczelny Dowódca Konfederacji Południe

Link to post
Share on other sites

Witam, mam 2 pytanka czysto praktyczne:

- czy są jakieś wytyczne do charakteryzacji oraz wymagania co do mundurów?

- czy są przewidziane limity fps dla poszczególnych rodzajów replik?

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Witam

Wymagań mundurowych tym razem nie ma. Może w przyszłości ,ale wielu graczy utożsamia się już ze stronami konfliktu tak ,że nie będziemy tego zmieniać.

No i kolejne - cudowne fps - co to znaczy limity i czy to nie jest tylko i wyłącznie suchy zapis . Nie wprowadzamy limitów fps , ale każdy gracz wie czym dysponuje i liczymy bardzo , bardzo na rozsądek. Bezpieczeństwo to podstawa. To ma być zabawa ,a nie real. Podsumowując wszystko wg ogólnie przyjętych zasad - jestem pewny że mnie rozumiesz.

Link to post
Share on other sites

Witam, mam 2 pytanka czysto praktyczne:

 

- czy są przewidziane limity fps dla poszczególnych rodzajów replik?

 

A JEDNAK SĄ.

 

16 Mechanika gry.

 

Limit V kulki do 500 fps z wyłączeniem replik karabinów snajperskich – samopowtarzalnych

 

WAŻNE

 

W związku z posiadaniem przez graczy wzmocnionych replik prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności podczas gry . dotyczy to miedzy innymi strzelania z małej odległości , strzelania w budynkach lub zza ukryci.

 

Podstawą jest bezpieczeństwo wszystkich graczy.

Edited by wert-kazik
Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem to tylko zapis. Sporo już przeszliśmy z badaczami pisma. Przede wszystkim bezpieczeństwo i rozwaga. Jak wszyscy wiedza i tu nie odkrywam Ameryki po sprawdzeniu fps przez organizatora można wiele pomieszać podczas sceno trwającego 24h

Link to post
Share on other sites

Ok, rozumiem.

Pytam, bo z mocnym swd sobie hasam od dłuższego czasu, ale boczniak zawsze jest przy nodze, więc kuku komuś nie zrobię.

Czy możecie zamieścić coś więcej o stronach FKA i NBE, dla ludzi którzy nie kojarzą poprzednich edycji?

Link to post
Share on other sites

Proponuję , myślę ,że tak będzie najlepiej wejść na stronę www.asgscenarios.pl - oficjalna strona SYNDICATE WARS tam jest wszystko. Jęsli będziesz potrzebował coś więcej to pytaj.

Dzieki Dixon za gotowość

Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że "samobójczymi samoróbkami" określacie świece dymne, które bardziej się palą niż dymią... A co z wszelkiego rodzaju granatami z grochem, kukurydza i kulkami, opartymi na petardach K203-K205? Ciężko raczej kupić gotowe. Zwykle org sprawdzał przed zlotem takowe i dopuszczał lub nie.

 

Wybaczcie że o wszystko pytam, ale ludzie z okolic są chętni i ciekawi, a żeby sami zapytać to jakoś się tak czają dziwnie.

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Witam

Pytać , pytać i jeszcze raz pytać o wszystko.

Piro zapewniam do wykonania zadań oczywiście w pewnych ilościach. Będziemy mieli również piro do kupienia

Jeżeli ktoś ma samoróbki to oczywiście muszę to sprawdzić- osobiście ,ale preferuję oryginalne - kupne - BEZPIECZEŃSTWO

Jeżeli jest większa grupa - kilku graczy , to proszę na pw info to prześlę listę zgłoszeniową - będzie łatwiej. Przelewy można grupowo , tylko musi być dokładnie za kogo

Edited by nitka
Link to post
Share on other sites

No, wreszcie posłałem listę. Aż dziw bierze, że nie można się doprosić o pełna deklaracje czy te obiboki jada, czy nie... ASF SOSNOWIEC gotowy do boju!, co prawda trochę uszczuplony, ale trzeba Sobie radzić! Do zobaczenia na polu bitwy i oby repliki nam nie padały!

 

ps. Albo jestem ślepy, albo po prostu za głupi(stawiam na to drugie), ale nie widzę nigdzie danych do przelewu.

Edited by Nor87
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...