Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

No to ja coś dodam od siebie.

 

Kiedyś w replikach G&P, tak z 4 i więcej lat wstecz, były silniki TM pakowane stockowo. Te były super.

 

Potem były silniki G&P z białą/szarą dupką i też były super.

 

Potem (całkiem niedawno, tak z rok temu) były silniki z czarną dupą. Były krótko i były gówniane jak nie wiem co. Szybko zniknęły, niemal tak szybko jak się pojawiły. Dodatkowym atutem była montowana na nich stockowo zębatka, która była chyba z drewna. Słabszych i miększych w życiu nie widziałem. Wtedy była wprost seksplozja na wymiany zębatek osi silnika. Raj dla serwisantów bo robota łatwa i prosta oraz szybka. Dodam tylko, ze ten silnik na focie z allegro ma wymienioną zębatkę na niestockową.

 

Aktualnie są silniki znów z białą dupką ale za to mają zamiast konektorków kable przykręcone do tych trzpieni, na których siedzą sprężynki. Te silniki są tragikomiczne wręcz. Na stoku pomału upalają się kolejne zwoje, silnik coraz bardziej sie grzeje, coraz bardziej traci moc, coraz bardziej sie upala aż umiera...

 

 

 

Co nie zmienia faktu, ze silnik G&P każdej serii, skopany 11,1 25C, na m130 powinien zapierdzielać jak szalony, więc coś musieliście źle złożyć. Zwłaszcza, że się grzał. To przecie pierwszy objaw...

Link to post
Share on other sites

Tak jak Poldeck prawi, silnik miał naprawdę słabą zębatkę i musiałem wymienić ją na wzmocnioną G&G, co zresztą widać na foto. Obecnie silnik z nowej generacji ( biały plastik ) zrobił 30, może 40k kulek i póki co ma się dobrze. Według mnie jest lepszy niż ten czarny, lecz czas wystawi do jeszcze na próbę.

Link to post
Share on other sites

Oj, oj, ja mam właśnie taki silnik, z białą dupką gdzie kable były przykręcone. Siedzi na Li-po 7.4 30C i SP120, rof to 18k/s, przebieg 20k lub ciut więcej, nie zauważyłem żadnej różnicy, wydaje się być w dobrym stanie. Mam nadzieję, że Poldeck nie ma racji i się nie spali :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cudem boskim. Przyszła do mnie replika na SP170 Guardera. Silnik Magnum robił zwarcia, więc klient zamontował M120 G&P Silnik. Najpierw testy, chodzi przyzwoicie na baterii 7,4 25c cośtamcośtam. Otworzyłem i się zdziwiłem. Odpowiednie podkładkowanie, MOSFET, dobra bateria. Silnik nawet się nie grzał. Cud boski powiadam! Cud boski!

 

Wiele tutaj jest negatywnych wypowiedzi w tych działach, ludzi, którzy w moim mniemaniu nie mają za dużo do powiedzenia. Sam nie jestem doskonały, ale nigdy nie napisałem czegoś czego sam nie sprawdziłem, nie przetestowałem. Sądzisz, że moim głównym zajęciem jest wymyślanie bajek na poczet WMASG? A może mi za to płacą? Sądzę, że to dość sensowna teoria. Za to poświęcam ludziom na tym forum czas, aby nie popełniali tych samych błędów co ja i mogli się uczyć z moich doświadczeń, które często były okupione pieniędzmi, straconym czasem... Ble, bla, ble, ble, bla, bla...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Może kupić, ale co z tego jak on dał link do tłoka o zmniejszonej ilości zębów, który jest przystosowany do zwiększenia ROF-u, a dokładniej to jest to: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=7760&name=G&P_-_Tlok_-_Aluminum_Piston_Set_(D)_-_SP030

I moja rada Legaccy jak chcesz iść na ROF to kup wyciszone głowice Systemy lub Ultimate, a nie BU, bo do tego powinieneś mieć minimum m120, ale decyzje pozostawiam Tobie.

 

 

 

Pozdrawiam, wolfran

Edited by Wolfran
Link to post
Share on other sites

ten Systema - Zestaw Cylindra Bore Up - M4, M15, GR16 to przychodzi z wyciszona glowica tloka - tak jak sugerowales Wolfran, i sprezyne mam akurat m120, ale boje sie ze moj gearbox jej nie wytrzyma na dluzszy czas i predzej czy pozniej i tak bede musial cos wymienic... jezeli chodzi o tlok, to raczej za bardzo mi to nie przeszkadza ze bede mial dwie glowice tloka bo tu gdzie kupuje te rzeczy sa po prostu tanie i moge sobie na to pozwolic - a ze jest "przeznaczony do luf o długości poniżej 590mm" - moja lufa ma 509mm - stad wybor tego tloka (i tez za bardzo nie mam duzego wyboru w tym sklepie gdzie kupuje, wiec pomyslalem ze to bedzie najlepszym rozwiazaniem); moje pytanie jest czy moglbym ten tlok (G&P - Tłok - Aluminum Piston Set (D) - SP030) dopasowac do tej glowicy tloka z zestawu Systema i czy wszystko bedzie pasowalo tak jak powinno i nie bedzie problemu ze wstawieniem tego wszystkiego do mojego gearboxa (g&p v2 m4 gearbox 7 mm); dzieki za wszystkie odpowiedzi i sugestie

 

sorry za brak polskich znakow ale nie jestem w polsce

Link to post
Share on other sites

Zamiast knuć jak koń pod górę kup SHS ze 14 stalowymi zębami, do tego BU systemy, bardzo się lubią z G&P. O szkielet przy M120 nie musisz się martwić. Bardziej o zębatki, G&P zdarzają się krzywe ośki, które lubią pękać.

Link to post
Share on other sites

To może mój przepis na lekki tunning.

Po ponad roku użytkowania stockowej m4 G&P (łożyska 7mm) padł mi przerywacz. Przy okazji naprawy zrobiony został tunning w Asgshopie (sprężyna M110 Guardera i wzmocniona uszczelniona łożyskowana głowica tłoka Deep Fire). Zaleta to małe koszty: 125 zł, chociaż konieczna byłą wymiana baterii (miałem kiepskiego firefoxa 8,4V 1100mAh, wymieniłem na Sanyo 8,4V 1700mAh, ). Efekt to 400-405 fps wg. wydruku z testów w sklepie. Niestety po kolejnym pół roku moja eMka zderzyła się ze ścianą (razem ze mną) czego efektem było pęknięcie lower receivera. Wymieniłem całe na body Colta od Kinga Arms wraz z nowa komorą HU właśnie z KA. Efekt jest wysoce zadowalający bo choć spadły fps (do ok. 390) to wzrosła celność przy praktycznie niezauważalnym spadku zasięgu.

 

Teraz zależy mi na wzroście ROFu ale bez większego ryzyka dla bebechów. Kilka razy gdy batka mi padła używałem Sanyo 9,6V (ale oszczędnie) i ROF był więcej niż zadowalający. Teraz moje pytanie, czy warto wymienić baterię na LiPo i jeśli tak to jaką?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...