Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy AirSoftXtreme


Recommended Posts

Wiem co myślicie o AirSoftXtreme ale teraz jest nowy właściciel i próbuje przywrócić sklep. W sklepie stacjonarnym (nowa lokacja) jest pełny asortyment. Widać, że pracownicy się na tym znają. Wiem, że trudno zapomnieć o wcześniejszych przygodach z AirSoftXtreme, sam miałem problemy ale teraz na prawdę polecam (nie, nie jestem pracownikiem sklepu) chociaż na ich miejscu zmienił bym nazwę i zaczął wszystko od początku :happy:

Link to post
Share on other sites

Jest to dobra okazja, żeby odzyskać sprzęt, którego nigdy nie wysłali :P

Szczerze wątpię aby nowy właściciel zechciał ci oddać coś za co nie dostał pieniędzy...Swoją drogą nie wiem czy będzie tak kolorowo, początki tego sklepu były na Ząbkowskiej (obecnie lokal z kebabem), później przeniesienie na ostatnią lokację i nie wiem czy nie zmiana właściciela. Teraz? następna zmiana lokacji i ciekawe czy sklep nie przeszedł na szwagra wcześniejszego właściciela żeby od nowa kręcić na łatwowiernych kasę.

 

Swoją drogą Wojtasek1 skąd masz info o zmianie właściciela???

Edited by CerberBP
Link to post
Share on other sites

Szczerze wątpię aby nowy właściciel zechciał ci oddać coś za co nie dostał pieniędzy...

Jeśli jest nowy, a nie brat, szwagier, siostra itp. To przejął sklep z całą historią niezrealizowanych zamówień.

Ale szczerze wątpię i wszystko zostało w jednej, złodziejskiej rodzinie.

Numer konta i bank się zmienił, ale telefony te same i jak były głuche, tak są głuche.

Wojtasek1, niech twój kumpel ucieka z tego b* czym prędzej, bo jeszcze wypłaty nie dostanie :biggrin:

Link to post
Share on other sites

Jeśli jest tak źle jak myślimy to nie tylko wypłaty nie dostanie a jeszcze wyjdzie tak że jako sprzedawca w sklepie odpowie za niedostarczenie towaru bo szef powie że kazał a nie było tak zrobione. Swoją drogą czekam aż ktoś z byłych klientów ze starej lokacji zawita tam i określi czy naprawdę są jakieś zmiany.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nowy właściciel...

....powinien tak jak poprzedni zostać pociągnięty całym kałaszem :bialaflaga:

Oczywiście jest to powiedziane w formie żartu :wink: .Proszę nie brać tego do siebie, nie traktować jako namowę do skrzywdzenia panów lub groźby pod panów adresem z mojej strony.

Widząc co robił przez ostatnie parę lat sklep "Xtreme" nie spodziewałbym się jakiejkolwiek zmiany po "nowym" właścicielu.Zmiana właściciela nic nie da na dłuższą metę.Potrzebna jest zmiana podejścia do klienta i nauczenia się co to jest odpowiedzialność,uczciwość, o honorze własnym już nie wspominam.Jeszcze przydałaby się zmiana nazwy- kto po takich ekscesach zaryzykuje kupno w tym sklepie?

Edited by 0wn
Link to post
Share on other sites

Panowie - żarty sobie stroicie.

 

24.08.2011 zamówiłem preclufę MadBula 6.03 363mm i silnik Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - Długi.

Piszą że wysyłka w ciągu 24H - moje zamówienie wysłano dwa dni później. To akurat bym przebolał.

Kontaktu żadnego - telefon jeden nie istnieje a drugi "abonent ma wyłączony telefon lub jest po za zasięgiem sieci" :)

Wysłałem maila że rezygnuję z zakupu ponieważ nie dotrzymali terminu wysyłki a Pan mi odpisał że nie mogę zrezygnować ponieważ towar wysłali i nagle zmienia się status wysyłki zamówionych przeze mnie części. Przed wysłaniem maila data realizacji wysyłki to 26.08.2011 godz 12:15 a po moim mailu zmieniło się nagle na 25.08.2011 godz 12:15. O CO CHODZI ???

Na szczęście mam screen z ekranu przed zmianą i po.

Najlepsze czekało mnie w chwili odbioru przesyłki dnia 29.08.2011 (dzisiaj) - płacę kurierowi, podpisuję odbiór i otwieram przesyłkę ...............

I jestem bardzo wk................

Lufa jest - OK

Silnik - jest ale bliżej nie określonej firmy, bez naklejek i NIE GOLDEN EAGLE High Torque !!!!!!!!!

Natychmiast reklamacja na stronie i wysyłka z powrotem do sklepu.

 

Ciekawe jak długo reklamacja będzie rozpatrywana, o ile w ogóle będzie.

A jak mnie bardzo zdenerwują to się poświęcę i pojadę do sklepu.

 

MOJE PIERWSZE I OSTATNIE ZAKUPY.

 

STANOWCZO ODRADZAM !!!!!!!!

 

Nie dodałem jeszcze faktu że w przesyłce brak było jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego sprzedaż (paragon, czy faktura czy potwierdzenie sprzedaży) tak jak ma to miejsce w innych sklepach.

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem ludzi. Zanim gdziekolwiek kupię staram się zasięgnąć opinii na temat sklepu. WMASG jest skarbnicą wiedzy i informacji tutaj nie brakuje, więc dziwię się jeśli temat ma kilka stron opinii negatywnych, wciąż spływają zamówienia. Naiwność?

Nie czytają wmasg a potem robią 40 tematów z negatywnymi opiniami ;)

Link to post
Share on other sites

Ciekawe ile kolega dostanie za jednego naiwnego klienta? na pewno działkę mu odpalą, czy nowy czy stary właściciel, ja bym tam zakupów nie robił, jak wyżej przed zakupem sprawdzajcie opinie, gdy kolega chcę coś kupić, nie czyta forum, nie jest na bieżąco ze sklepami, uświadamiajcie że ten sklep to bardzo zły wybór.

Widzę że oszukany kolega jest z płocka, konkretnie z którego teamu jeśli można spytać ?

Link to post
Share on other sites

Chłopie no to przepadło, nie będziesz miał kasy i sprzętu jak złodziejom odesłałeś to równie dobrze mogą powiedzieć że paczka nigdy nie doszła. Niestety jest tak jak myślałem historia się powtarza. Sklep jak wcześniej zmienił lokalizację bo klient wiedział już gdzie przyjść po swoje. O Wojtasku1 nic nie powiem żałuje tylko że nie jesteś na wyciągnięcie ręki...

Link to post
Share on other sites

E.CO. Płock

 

Fakt o sklepie poczytałem po złożeniu zamówienia - błąd.

 

A nie czytałem opinii tylko dlatego że kolega z grupy mi go polecił. On robił tam zakupy i wszystko grało :)

 

Czekam na rozpatrzenie reklamacji.

 

Paczka wysłana poleconym za potwierdzeniem odbioru - tyle mogłem zrobić.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...