Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] Beryl [Łucznik / Taktyczny / Ares]


Recommended Posts

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Serwisuję obecnie dwa beryle. W obu objaw niepodawania kulek, w obu upierdzielona sprężynka dosyłacza dyszy, w identyczny sposób. Prawdopodobnie w każdym berylu prędzej czy później się sypnie :D

 

Ponadto w obu replikach ramię hop up zintegrowane z dystanserem nie wchodzi osiowo do komory, przez co gumka jest nierównomiernie dociskana. Znów bubel.

 

Sam zintegrowany dystanser ma ostre boczne krawędzie, jedna gumka prawie się już przedarła, na drugiej widać ślady. Słabo przemyślane rozwiązanie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Po ponad roku powróciłem do Beryla :) Mój pierwszy Beryl miał nr ser. 2011SK000123. Aktualny ma 2011SK000420 i spostrzegłem poprawę w wykonaniu zew. jak i wew. Nie wiem czy jest to poprawa na linii produkcyjnej, czy ot po prostu trafiła się trochę lepsza sztuka.

 

Co do sprężynek, to pękają. W moim pierwszym też pękła, u znajomego również. W aktualnym po ok 30k nic się nie stało.

 

Elektronika też jest jakby poprawiona... W pierwszym niedokładne luty pod ochronną warstwą (która nie spełniała swojego zadania). A w aktualnym wszystko jak być powinno :)

 

Prosty zabieg jak wyrzucenie tego dzyndzla w komorze, co dociska gumkę i zastąpienie go zwykłym dystanserem naprawia nieosiowe naciskanie na gumkę, powoduje zanik rotacji kulki na boki i powoduje baaardzo dokładne ustawianie hopka. A to w połączeniu z lufą promyka i gumką systemy daje cudowny efekt.

 

Nasze Beryle średnio lubią sprężyny M130 i wyżej. Używam M120 i po 30 tyś i regularnym sprawdzaniu gb nic się nie dzieje. Nawet przysłowiowa farba z zębów z tłoka nie schodzi ;)

 

 

 

Ważne spostrzeżenia co do działania Beryla od Aresa dla przyszłych/ aktualnych właścicieli:

1. Wymienić silnik (szary ze starej serii cymy jest już lepszy)!

 

2. Pozbyć się dzyndzla w komorze hu co zastępuje dystanser.

 

3. Sprawdzić szczelność na komorze i połączenie dysza -> komora przy włożeniu ich do korpusu (test papierka) - w 4 na 5 egzemplarzach z jakimi miałem lepszą styczność, któryś z tych problemów występował.

 

4. Prędzej czy później zapewne czeka was wymiana sprężynki od popychacza dyszy.

 

5. Stockowego hi capa spalić!

 

Zew. dupy nie urywa i nie oszukujmy się - "ostra" to to nie jest i nie będzie! Ale prawdą jest, że za tą sumkę mogli zrobić go zew. lepiej. Choćby głupie ucho przy korpusie od zawieszenia jest chyba zrobione z plasteliny :/ Od patrzenia się wygina. Znalu w różnych proporcjach jest mnóstwo (tu mocniej, tu słabiej przyciąga magnes), bo tak przecież jest taniej i szybciej...

Ale jeśli ktoś tak jak ja po prostu lubi tą konstrukcję, to będzie ją miał. Miałem i po ponad roku powróciłem i DLA MNIE jest warty tych pieniędzy.

Link to post
Share on other sites

Witam kupiłem używkę, z 11 magami, risem górnym i przednim (co prawda nie berylowski ale pasuje) baterią, wymienioną lufą na 6.03, ponoć z doszczelnioną dyszą, ze sprężyną 130, ponoć na chrono wywala 460 na k. 0.25 - wszytko ponoć bo jeszcze nie miałem okazji być z tym czymś w polu.

Co wiem na pewno - człowiek, od którego kupiłem napisał mi że zarżną jedną baterię lipo (tę dedykowaną).

Moje pytanie brzmi: czy przyczyną tego mogły być nadmierne opory, niska jakość baterii czy po prostu walenie bez opamiętania. Ściślej mówiąc czy koledzy berylowcy mieli jakieś cyrki z zasilaniem w swoich replikach.

Wszak w normalnych warunkach i użytkowaniu nie da się zajechać lipola. :icon_wink:

Kolejna sprawa czy komuś udało się upchać większą baterię niż tę dedykowaną? (gabarytowo, mocowo) jeśli tak to proszę nazwę i gdzie kupić.

I jeszcze jedna sprawa: jakie kulasy na tym najlepiej latają (waga, marka), ja na dzień dzisiejszy używam 0.30 Madbula - takich uzwałem do AK74 i było ok - chodzi mi tylko o Wasze doświadczenia.

 

Jeśli powtarzam się w pytaniu którymiś to sory, ale wybaczcie za brak czasu na czytanie 15 stron tematu. :-D

Link to post
Share on other sites

Hi.

Yoogi

 

Jak pozbyłeś się dzyndzla z hopsiupa i jak to zmajstrowałeś, mogę prosić o jakieś zdjęcie.

Pozdrawiam.

 

Po prostu przerobiłem tą całą dźgnie za pomocą mikro silnika ścinając ten "dzyndzel" i robiąc wgłębienie w tym samym miejscu na zwykły dystanser, tak jak to jest w komorach AK.

Myślę, że zdjęcia są zbędne, bo chyba lepiej nie da się tego wytłumaczyć ;)

 

Co wiem na pewno - człowiek, od którego kupiłem napisał mi że zarżną jedną baterię lipo (tę dedykowaną).

Moje pytanie brzmi: czy przyczyną tego mogły być nadmierne opory, niska jakość baterii czy po prostu walenie bez opamiętania. Ściślej mówiąc czy koledzy berylowcy mieli jakieś cyrki z zasilaniem w swoich replikach.

 

Z aktualnym bereylem wysłał mi poprzedni właściciel dedykowaną batkę. I moim zdaniem jest ona po prostu ujowa, jak dla tego karabinu. Winą mogło być złe ładowanie/ składowanie baterii w połączeniu z bardzo złym silnikiem, który jest w stocku. Silnik nie nadaje się DO NICZEGO! Więc jestem w stanie uwierzyć, że zajechał batkę nie katując jakoś specjalnie repliki, szczególnie springiem M130.

 

Kolejna sprawa czy komuś udało się upchać większą baterię niż tę dedykowaną? (gabarytowo, mocowo) jeśli tak to proszę nazwę i gdzie kupić.

 

U mnie oba beryle zasilała i wciąż to robi turnigy 7.4v 1300mAh (dokładnie ta - http://deltashop.pl/p/195/622/turnigy-nano-tech-1300mah-2s-25-50c-li-pol-li-pol-2s-7-4v-akumulatory-i-ladowarki.html)

Lecz, żeby beryl miał odpowiedniego rofa, musisz wymienić silnik na chociaż niebieskodupny cymy.

 

I jeszcze jedna sprawa: jakie kulasy na tym najlepiej latają (waga, marka), ja na dzień dzisiejszy używam 0.30 Madbula - takich uzwałem do AK74 i było ok - chodzi mi tylko o Wasze doświadczenia.

 

Ja u siebie na stocku z poprawioną komorą, gumką G&G i lufą promyka używam G&G 0.28 ;) Celność jak i zasięg naprawdę są genialne :icon_cool:

Link to post
Share on other sites

 

Z aktualnym bereylem wysłał mi poprzedni właściciel dedykowaną batkę. I moim zdaniem jest ona po prostu ujowa, jak dla tego karabinu. Winą mogło być złe ładowanie/ składowanie baterii w połączeniu z bardzo złym silnikiem, który jest w stocku. Silnik nie nadaje się DO NICZEGO! Więc jestem w stanie uwierzyć, że zajechał batkę nie katując jakoś specjalnie repliki, szczególnie springiem M130.

 

U mnie oba beryle zasilała i wciąż to robi turnigy 7.4v 1300mAh (dokładnie ta - http://deltashop.pl/...-ladowarki.html)

Lecz, żeby beryl miał odpowiedniego rofa, musisz wymienić silnik na chociaż niebieskodupny cymy.

 

Ja u siebie na stocku z poprawioną komorą, gumką G&G i lufą promyka używam G&G 0.28 :icon_wink: Celność jak i zasięg naprawdę są genialne :icon_cool:

 

 

http://www.taiwangun.com/silnik-dlugi-o-zwiekszonym-momencie-obrotowym-p-j?from=listing&campaign-id=19

 

takie cuś??

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mój Beryl, przemielone ok. 30-40k BB'sów: kłopotów brak.

 

 

Mały tunning silnik KA HT, SP130 Guardeara, (defacto źle nałożona n prowadnicę), lufa 6,02 Guardera , gumka Systema Energy.

 

FPS: 490-500, rof jak minigun :)

 

 

Efekty po ok. 20-30 midcapach:


  • Zacinka na full auto i środkową zębatkę szlak trafił. Z wymianą problemów nie ma, te co są w stocku to:

 

 

+ Magnesy neodymowe (2 szt. 5mm szerokości i 2 mm grubości + 3mmx1mm pod nimi)

 

 

 

Zębatka ma otwory 5,4mm i magnesy wchodzą do niej na luzaku. Można się pobawić z wyciąganiem z uszkodzonej zębatki ale siedzą tam cholernie mocno.

 


  • Zużyła się sprężynka listwy popychacza dyszy – wymiana na nową, koszt 1zł.

 

 

 

Powrót do stockowego silnika, wymieniona zębatka i sprężyna, smarowanie (reszta bez zmian):

 

490 FPS śmiga jak ta lata przeszło ponad 10k BB’ów. Rof jak należy. Zasięg i skupienie jak na karabin wyborowy (tzn. szturmowy
J
) przystało
J

 

 

Baterie:

 

Dedykowane Lipo 11,1 Power Beana mi padło na milsimie (bateria wpięta na ok. 6 godzin bez oddania strzału) – w efekcie uszkodzona jedna cela. Chwilowo kabel poszedł na zewnątrz niestety i beryl pracuje na Turnigy 11,1 2200mAh w ładownicy na kolbie.

 

Zauważyłem że replika ciągnie prąd z baterii nawet nie strzelając, sporego lipola potrafi nieco rozładować w tydzień (z 12,5V na 9V spadek napięcia). Może to wada fabryczna a może kłopot z izolacją elektroniki (przy następnym rozbieraniu postaram się temu przyjrzeć.

 

Strzelam na kulkach 0,3 Blaster Devil/Mad Bull – wrażenia podobne.

Edited by mlodygdansk
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Witam Serdecznie

Sezon się jeszcze dobrze nie zaczął, a mój beryl odmówił posłuszeństwa :(

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że wina leży po stronie elektroniki :/ i tu pytanie czy orientuję się ktoś gdzie można ów płytkę zakupić lub naprawić? :(

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...