Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] SWD AEG [Cyma CM.057]


Recommended Posts

No pewnie nie zaszkodzi powiercić otwory i nagwintować na większy gwint. Ja mam u siebie 2 otwory M4 i 2 M6 zrobione. M4 jako śrubki robaczkowe na imbus, a M6 normalne z łbem sześciokątnym i dokręcam kluczykiem płaskim 10. Trzyma to rewelacyjnie, jednak trzeba uważać, żeby nie przekręcić :D  Jak dobrze wymierzysz to po przycięciu śruba się chowa pod chwytem przednim (w miejscu gdzie chwyt jest wsuwany w obsadę szczerbinki jest takie zwężenie i mimo to się mieści).

 

Co do risów to się nie wypowiem - nie montowalem żadnych szyn, bo mi nie potrzebne.

 

 

Edited by Foton
Link to post
Share on other sites
  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Co do RISów:

 

Taka konwersja ma swoje źródło w amerykańskim rynku cywilnym i trzeba najpierw pojąć do czego ona może służyć.

Po pierwsze: czy cały front jest mocowany tradycyjnie, czy samonośnie? Jeśli to pierwsze to jest potencjalne ryzyko uszkodzenia lufy (zasada dźwigni). Jeśli nie to raczej nie ma czym się przejmować.

Po drugie: ta sama zasada dźwigni działa też na rozłożenie masy. Już fabrycznie cały karabin ciąży do przodu. Stąd też pytanie, czy jakiś chwyt przedni miałby sens? (ja na przykład trzymam za magazynek, mi jest tak wygodniej)

I po trzecie: taka konwersja z definicji została wymyślona, tak jak wspomniałem na początku, do strzelania cywilnego, czyli tarczowego, czyli jeszcze inaczej dwójnóg.

Przy założeniu, że konwersja nie wywiera żadnego nacisku na lufę ma to jakiś sens, ale bieganie choćby tylko na zwykłej kilkugodzinnej strzelance z przynajmniej dodatkowym kilogramem i to skrajnie z przodu nie wydaje mi się dobrym pomysłem.

 

Warto też dodać, że takie udziwnienia delikatnie mówiąc nie pasują estetycznie do Dragunowa ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
W dniu 2.04.2019 o 15:24, Karol3101 napisał:

Jaki mosfet polecacie do swd przy springu sp150 ? Lipo oczywiście 3s ;)

Zależy mi jedynie na zabezpieczeniu styków, może picossr3 ? 

Gate nano AAB sprawdzony i mieści się pod osłone termiczną 

 

I uwaga RS oferuje częśći do SWD również kompletne gearboxy !!!

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Już od dawna RetroArms oferuje aluminiowy szkielet Gearboxa oraz właśnie ten tłok, który swoją drogą poza szczęką jest plastikowy. Po dwóch latach eksperymentowania w swoim Dragunowie wiem już, że te części to za mało i trzeba sprowadzać gotowce od Combat Union z Rosji. Ta firma to rzekomo takie ruskie RetroArms i produkuje niemal wszystkie części do gearboxów T3 łącznie z tuningowanymi komorami hop-up z dokręceniem do szkieletu gearboxa. Chcę właśnie w najbliższym czasie pozbierać te części, jest to jedyna opcja, żeby mieć aluminiową głowicę tłoka i komorę hop-up.

Jak przyjedzie i potestuję to chętnie się podzielę moimi spostrzeżeniami.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

@Matis123Nie, nie podejdą. Cymki i Real Swordy mają przecież w kolbie miejsce na koszyk silnika. Jeżeli masz plastikową kolbę to się nawet ciesz, bo w mojej drewniana kolba po prostu pękła po kilku latach zabawy, a próba jej naprawy mija się z celem, bo sklejka jest zbyt niskiej jakości. Oryginalne kolby oczywiście też nie podejdą.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jak wytrzymałe są stockowe zębatki w tej replice? Jakie baterie, sprężyny i silniki mieliście przy stockowych zębatkach nim rozlecały wam się te zębatki?
O ile dobrze zrozumiałem to jedyne zębatki jakie pasują do CM057 i są mocniejsze od stocku to zębatki od RealSword T3. Problem polega na tym że w tym momencie są one niedostępne na rynku, nawet na zagranicznych sklepach.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Witam!

Dawno mnie nie było - swds miał awarię silnika tj, ułamała mi się nóżka przy silniku. Szukałem drugiego silnika Tornado bo w sumie byłem z niego zadowolony. Ponieważ się nie udało - złożyłem z dwóch silników jeden. Przód z obudową i wałkiem wziąłem z Tornado, a całą tylną ściankę ze stocka. Zostały szczotki też stokowe i co najważniejsze przewody się trzymają (przylutowałem na stałe). Udało się to poskładać, przy okazji żeby się tak nie grzało zrobiłem downgrade sprężyny na m130. Wydmuchuje 450-460 FPS na 0,2 i na kulkach 0,32 strzela się przyjemnie, jest ciszej, taniej (kulki :D) no i nie mam problemów z limitami (wcześniej 580-590 na DMR?). 

Po kilku latach i wyścigu zbrojeń, wreszcie rozumiem kwestię, że FPS nie jest lekiem na wszystko. Można słabszą replikę ogarnąć tak, żeby przy słabszych mocach latało to podobnie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...